iiläiset nuoret

ideaton iiläinen

Näistäpä onkin hyvä keakustella. Enkeleitä vai piruja?

15

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuh

      Pirullisia postilaatikon potkijoita ja mopolla hurjastelijoita sanon ma.

    • 2+12

      Juntteja mulkvisteja ja tyhjänpäristelijöitä.

      • qwdesrftgyh

        ookko ollu kari kvistin tunneila?


      • ideaton iiläinen
        qwdesrftgyh kirjoitti:

        ookko ollu kari kvistin tunneila?

        Kari Kvist on paras saksan opettaja :)

        Terveisin: huomenna saksaa klo 12


      • pas pour moi
        ideaton iiläinen kirjoitti:

        Kari Kvist on paras saksan opettaja :)

        Terveisin: huomenna saksaa klo 12

        Ranskan tunnit oli parempia kuin Saksan ainakin kun Kari oli Muhoksella.. Say hello to him :)


    • 4 + 7

      iha hyviä tyyppejä... samanlaisia sitä oltii ittekki nuorena 35v sitten...

    • Mamma Mia

      Mun pojat ei oo koskaan potkinu postilaatikoita, mutta ne onki Puttaalta.

    • aikamas villiä touhu

      40% lestoja 40% mopo poikia (wannabe helvetin enkeleitä) 10% päästään sekasia olevia gangstereita jotka polttelee roskiksia,autoja ym.. suttaa seinät ja rikkoo kaiken ja sitte 10% ihan normi tyyppejä (joista 1% alkuperäsiä iiläisiä) :D

    • Idiootti Iiläinen

      Kaikkihan ne on kuitenkin jonkun lapsia. Johtopäätelmä: onko vanhemmat ajantasalla vai ei. Tietenkin on helppo syyttää isäntää, jos koira puree, mutta niin se vaan on. Lapsethan itse eivät automaattisesti omaksu itse omaa vakaumustaan vaan pääasiassa vanhempiensa sellaisen ( vrt. 40% Lestadiolaisia), Nuori EI itse ihan vaan välttämättä osta itselleen mopoa, skootteria tai mopoautoa eikä polttoaineita niihin( vrt. 40% mopopoikia). elikkä kyllähän me vanhemmat taidamme vaikuttaa omien lastemme tulevaisuuteen , lapsuuteen ja nuoruuteen AIKA paljon. Yleisesti ottaen Iissä ja muuallakin nuorista hyvin pieni osa hengailee kylillä ja rellestää, mutta valitettavasti ne 24 nuorta mopohenkilöä, jotka kruisaavat Nätteporista liikenneympyröiden kautta Shellille ja takaisin jäävät kieltämättä mieleen. Toinen asia on , että jos aikuiset kohtelevat nuoria kuin saastaa, metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan. Itse olen vanhempana patuna puuttunut toisinaan nuorten tempauksiin ja sanonut asiasta tai muuten "huomauttanut " sekä tervehtinyt ja heittänyt läppää, kun homma on skulannut hyvin. Joskus nuoret on haistattanut mulle pitkät ja joskus moikannut takaisin. Kolmas asia lienee tänä päivän yleistä eli ns. curling-lapset: Kysehän on siitä, että me vanhemmat lakaisemme kaikki elämän esteet ja haasteet pilttiemme tieltä pois ja sehän EI pitkässä juoksussa ole hyväksi... ! Sen vaan totean lopuksi, että lasten kasvatus on pirun haastavaa ja aikaa vievää hommaa: itselläkin on se on vienyt yli puolet elämästä, kaikki voimavarat ja rahat, mutta onpahan jälkipolvi parantunut edellisestä.

      • ideaton iiläinen

        Asiaa! Ja hyvä että täällä käy usein muitakin kuin minä.


      • ei huolestunut
        ideaton iiläinen kirjoitti:

        Asiaa! Ja hyvä että täällä käy usein muitakin kuin minä.

        Kyllä iistä löytyy fiksuja nuoria melkein kaikki nuoret ovat iissä fiksuja ... täällä vaan yleistetään että ne ovat tyhmiä tai huligaaneja koska eivät osaa mennä liikenne sääntöjen mukaan ja liikkuvat myöhään kylällä .. yhden vanhempana sanon kyllä että kyllä He ovat fiksuja lapsia eiväthän he muuten olisi edes järkeviä keskustelemaan.. muutamia löytyy jotka haistattelee vaan mutta sehän riippuu tilanteesta... mikään ei iiläisissä nuorissa ole muuttunut saman laisa ovat kuin mekin teini-ikäisinä .


    • ....

      mitkäs lestat täälä valittaa

    • uuuuuuuuur

      mut eikös iissä ole aika monta uutta nuorta(juniori) lupausta urheilussa?

      • tuplis1

        Iissä on fiksuja nuoria. Vain pieni osa rikkoo ihmisten omaisuutta, käyttäytyy rumasti yms. Lapsia / nuoria on monenlaisia. Kaikki ei ole ilkeyttä, vaikka siltä näyttäisikin. Annetaan lapsille ja nuorille tilaa kasvaa ja annetaan kaikkien kukkien kukkia, syyllistämättä koko nuorisoa.


      • Hyi helkkari
        tuplis1 kirjoitti:

        Iissä on fiksuja nuoria. Vain pieni osa rikkoo ihmisten omaisuutta, käyttäytyy rumasti yms. Lapsia / nuoria on monenlaisia. Kaikki ei ole ilkeyttä, vaikka siltä näyttäisikin. Annetaan lapsille ja nuorille tilaa kasvaa ja annetaan kaikkien kukkien kukkia, syyllistämättä koko nuorisoa.

        Mutta lessupennut on ylimielisiä ****päitä. Hurjastelevat lippalakit vinossa amisautoilla kärkkäiselle limulle ja hampparille. Sitten tienvieret on täynnä hesen papereita. Ei kaikki ole fiksuja, nähty on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe