Näistäpä onkin hyvä keakustella. Enkeleitä vai piruja?
iiläiset nuoret
15
869
Vastaukset
- Juuh
Pirullisia postilaatikon potkijoita ja mopolla hurjastelijoita sanon ma.
- 2+12
Juntteja mulkvisteja ja tyhjänpäristelijöitä.
- qwdesrftgyh
ookko ollu kari kvistin tunneila?
- ideaton iiläinen
qwdesrftgyh kirjoitti:
ookko ollu kari kvistin tunneila?
Kari Kvist on paras saksan opettaja :)
Terveisin: huomenna saksaa klo 12 - pas pour moi
ideaton iiläinen kirjoitti:
Kari Kvist on paras saksan opettaja :)
Terveisin: huomenna saksaa klo 12Ranskan tunnit oli parempia kuin Saksan ainakin kun Kari oli Muhoksella.. Say hello to him :)
- 4 + 7
iha hyviä tyyppejä... samanlaisia sitä oltii ittekki nuorena 35v sitten...
- Mamma Mia
Mun pojat ei oo koskaan potkinu postilaatikoita, mutta ne onki Puttaalta.
- aikamas villiä touhu
40% lestoja 40% mopo poikia (wannabe helvetin enkeleitä) 10% päästään sekasia olevia gangstereita jotka polttelee roskiksia,autoja ym.. suttaa seinät ja rikkoo kaiken ja sitte 10% ihan normi tyyppejä (joista 1% alkuperäsiä iiläisiä) :D
- Idiootti Iiläinen
Kaikkihan ne on kuitenkin jonkun lapsia. Johtopäätelmä: onko vanhemmat ajantasalla vai ei. Tietenkin on helppo syyttää isäntää, jos koira puree, mutta niin se vaan on. Lapsethan itse eivät automaattisesti omaksu itse omaa vakaumustaan vaan pääasiassa vanhempiensa sellaisen ( vrt. 40% Lestadiolaisia), Nuori EI itse ihan vaan välttämättä osta itselleen mopoa, skootteria tai mopoautoa eikä polttoaineita niihin( vrt. 40% mopopoikia). elikkä kyllähän me vanhemmat taidamme vaikuttaa omien lastemme tulevaisuuteen , lapsuuteen ja nuoruuteen AIKA paljon. Yleisesti ottaen Iissä ja muuallakin nuorista hyvin pieni osa hengailee kylillä ja rellestää, mutta valitettavasti ne 24 nuorta mopohenkilöä, jotka kruisaavat Nätteporista liikenneympyröiden kautta Shellille ja takaisin jäävät kieltämättä mieleen. Toinen asia on , että jos aikuiset kohtelevat nuoria kuin saastaa, metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan. Itse olen vanhempana patuna puuttunut toisinaan nuorten tempauksiin ja sanonut asiasta tai muuten "huomauttanut " sekä tervehtinyt ja heittänyt läppää, kun homma on skulannut hyvin. Joskus nuoret on haistattanut mulle pitkät ja joskus moikannut takaisin. Kolmas asia lienee tänä päivän yleistä eli ns. curling-lapset: Kysehän on siitä, että me vanhemmat lakaisemme kaikki elämän esteet ja haasteet pilttiemme tieltä pois ja sehän EI pitkässä juoksussa ole hyväksi... ! Sen vaan totean lopuksi, että lasten kasvatus on pirun haastavaa ja aikaa vievää hommaa: itselläkin on se on vienyt yli puolet elämästä, kaikki voimavarat ja rahat, mutta onpahan jälkipolvi parantunut edellisestä.
- ideaton iiläinen
Asiaa! Ja hyvä että täällä käy usein muitakin kuin minä.
- ei huolestunut
ideaton iiläinen kirjoitti:
Asiaa! Ja hyvä että täällä käy usein muitakin kuin minä.
Kyllä iistä löytyy fiksuja nuoria melkein kaikki nuoret ovat iissä fiksuja ... täällä vaan yleistetään että ne ovat tyhmiä tai huligaaneja koska eivät osaa mennä liikenne sääntöjen mukaan ja liikkuvat myöhään kylällä .. yhden vanhempana sanon kyllä että kyllä He ovat fiksuja lapsia eiväthän he muuten olisi edes järkeviä keskustelemaan.. muutamia löytyy jotka haistattelee vaan mutta sehän riippuu tilanteesta... mikään ei iiläisissä nuorissa ole muuttunut saman laisa ovat kuin mekin teini-ikäisinä .
- ....
mitkäs lestat täälä valittaa
- uuuuuuuuur
mut eikös iissä ole aika monta uutta nuorta(juniori) lupausta urheilussa?
- tuplis1
Iissä on fiksuja nuoria. Vain pieni osa rikkoo ihmisten omaisuutta, käyttäytyy rumasti yms. Lapsia / nuoria on monenlaisia. Kaikki ei ole ilkeyttä, vaikka siltä näyttäisikin. Annetaan lapsille ja nuorille tilaa kasvaa ja annetaan kaikkien kukkien kukkia, syyllistämättä koko nuorisoa.
- Hyi helkkari
tuplis1 kirjoitti:
Iissä on fiksuja nuoria. Vain pieni osa rikkoo ihmisten omaisuutta, käyttäytyy rumasti yms. Lapsia / nuoria on monenlaisia. Kaikki ei ole ilkeyttä, vaikka siltä näyttäisikin. Annetaan lapsille ja nuorille tilaa kasvaa ja annetaan kaikkien kukkien kukkia, syyllistämättä koko nuorisoa.
Mutta lessupennut on ylimielisiä ****päitä. Hurjastelevat lippalakit vinossa amisautoilla kärkkäiselle limulle ja hampparille. Sitten tienvieret on täynnä hesen papereita. Ei kaikki ole fiksuja, nähty on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708