Eli, olen harkinnut jotain pienistä linnuista, sillä aikaisempaa kokemusta papukaijoista minulla ei ole, vain kirjatietoa. Hankkisin linnuilleni (ehkä kauluskaijoja tai nymfejä) suuren häkin. Päivittäin päästäisin ne lentelemään huoneeseen. KOtonakun paljon olen, aikaa niille kyllä paljon riittäisi. Rahaa on, käyn töissä, jotta tienaisin eläinrahaa. Mietin vain, kun vanhempani ovat eronneet.. Niin olen aina ma-pe kotonani ja sitten perjantai ilta-sunnuntai ilta olen isäni luona. Joten linnut jäisivät yksin kahdeksi päiväksi. Joka viikko. Mutta: jos laitan niihin "ruokakippoihin" kahdenpäivän ruuan, olisiko ok? Sitten heti kun tulen, päästän ne taas lentelemään. Ja vielä jos oikein iso häkki olisi, niin ehkä ne pärjäisivät sen kaksi päivää? Mielipiteitänne, sillä tämä on minulle täkeää, eikä vain hetken päähän pisto!ps. Minulla on akvaario, ja kalat voivat mainiosti.
ostaisinko linnun?
3
220
Vastaukset
- irina
moi en suosittele jättämistä 2päiväks yksin joko ne pitää ottaa mukaan tai hoitoon!
- Tere
Joka päivä pitäisi linnut suihkuttaa suihke pullolla, joka päivä vaihtaa uusi juoma vesi, ja tietysti tarkistaa ruoka ja mieluiten joka päivä puhdistaa häkin pohjalla oleva lehti. Linnut kaipaavat myös paljon seuraa ja jatkuvasti uusia leluja häkkiin!
- tytsy-93
Minulla olisi myytävänä kaksi Nymfipapukaijaa. Toinen on syntynyt 4.6.2003 ja toinen 7.6.2003. Mukaan tulisi iso häkki,mitat:
-korkeus; 71,5cm.
-pituus; 66,5cm.
-leveys; 42cm.
Sekä ruoka-ja juomakupit ja muutama lelu. Nymfit ovat seurallisia ja ihania kaunokaisia. En myy lintuja erilleen.
Linnut maksasisvat yhteensä 270€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713378
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541899Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471829Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591744- 771614
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3441558Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811409The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251165- 1581162