Eli, olen harkinnut jotain pienistä linnuista, sillä aikaisempaa kokemusta papukaijoista minulla ei ole, vain kirjatietoa. Hankkisin linnuilleni (ehkä kauluskaijoja tai nymfejä) suuren häkin. Päivittäin päästäisin ne lentelemään huoneeseen. KOtonakun paljon olen, aikaa niille kyllä paljon riittäisi. Rahaa on, käyn töissä, jotta tienaisin eläinrahaa. Mietin vain, kun vanhempani ovat eronneet.. Niin olen aina ma-pe kotonani ja sitten perjantai ilta-sunnuntai ilta olen isäni luona. Joten linnut jäisivät yksin kahdeksi päiväksi. Joka viikko. Mutta: jos laitan niihin "ruokakippoihin" kahdenpäivän ruuan, olisiko ok? Sitten heti kun tulen, päästän ne taas lentelemään. Ja vielä jos oikein iso häkki olisi, niin ehkä ne pärjäisivät sen kaksi päivää? Mielipiteitänne, sillä tämä on minulle täkeää, eikä vain hetken päähän pisto!ps. Minulla on akvaario, ja kalat voivat mainiosti.
ostaisinko linnun?
3
242
Vastaukset
- irina
moi en suosittele jättämistä 2päiväks yksin joko ne pitää ottaa mukaan tai hoitoon!
- Tere
Joka päivä pitäisi linnut suihkuttaa suihke pullolla, joka päivä vaihtaa uusi juoma vesi, ja tietysti tarkistaa ruoka ja mieluiten joka päivä puhdistaa häkin pohjalla oleva lehti. Linnut kaipaavat myös paljon seuraa ja jatkuvasti uusia leluja häkkiin!
- tytsy-93
Minulla olisi myytävänä kaksi Nymfipapukaijaa. Toinen on syntynyt 4.6.2003 ja toinen 7.6.2003. Mukaan tulisi iso häkki,mitat:
-korkeus; 71,5cm.
-pituus; 66,5cm.
-leveys; 42cm.
Sekä ruoka-ja juomakupit ja muutama lelu. Nymfit ovat seurallisia ja ihania kaunokaisia. En myy lintuja erilleen.
Linnut maksasisvat yhteensä 270€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4666624Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1953952Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112543Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262060Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1391476Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791356- 681186
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te821148- 631105
- 471075