Moi!
Meidän esikoisemme Janette Mia Olivia (3) on hiljattain saanut pikkusiskon. Olemme miettineet minkä nimen tytölle antaisimme. Tällaisia vaihtoehtoja on päässä pyörinyt, mitä mieltä olette?
Amanda Titta Tuulia
Vanessa Kiia Henriikka
Jasmiina Rosa Natalia
Krista Tiia Milena
Janeten siskolle nimi
13
754
Vastaukset
- ......
kuulostais hyvältä mielestäni.
- tarja
Krista Tiia Milena...
- minnie
Eikö käy joku tavallinen nimi,ku pitää olla heti tollanen "hieno" etunimi?????????
- -n-
... mainitsemistasi vaihtoehdoista sopisi nimi Amanda; Janette ja Amanda kuulostaa hyvältä. Huonoiten puolestaan sopii mielestäni Krista, on liian eri tyyppinen nimi kuin Janette. Amandaan yhdistäisin kuitenkin jotkin muut nimet kuin Titan ja Tuulia, tai no, Tuulia nyt vielä sopisi, mutta minusta Titta siinä välissä ei ole oikein hyvä. Miltäs kuulostaisi Amanda Tiia Tuulia? Minusta monin verroin parempi kuin Amanda Titta Tuulia!
Ai niin, se piti vielä sanomani, että kiva nimi on esikoisellanne :) - eevi
Janette Mia Olivia on ihan kaunis nimikokonaisuus...
Amanda Titta Tuulia -> en pidä Titta-nimestä!
Vanessa Kiia Henriikka-> Vanessa on jotenkin vain liikaa, Kiia ja Henriikka ovat ihan erityylisiäkin vanessan kanssa, joten ei hyvä..
Jasmiina Rosa Natalia -> tämä kuulostaa tosi kivalta, tosin Jasmin olisi vielä kauniimpi..
Krista Tiia Milena-> tämä on ihan kiva, mutta jotenkaan krista ei sovi janetten siskon nimeksi...
Ehdotan:
Amanda Tia Tuulia
Amanda Roosa Ilona
Amanda Oona Elina
Jasmin Roosa Natalia
Jasmin Anni Ilona
Jasmin Ada Emilia
tai nimien paikkaa jotenkin vaihdellen...?
MITÄ MIELTÄ? =)- Elena
kiitos paljon noista nimistä! ihastuin erityisesti Jasmin Ada Emilia nimeen! kerrassaan ihana nimi! myös Amanda Tia Tuulia on kiva. Tosin itse ehkä haluaisin eniten etunimeksi Vanessan.. siihen mitään toisen ja kolmannen nimen ehdotuksia?
- eevi
Elena kirjoitti:
kiitos paljon noista nimistä! ihastuin erityisesti Jasmin Ada Emilia nimeen! kerrassaan ihana nimi! myös Amanda Tia Tuulia on kiva. Tosin itse ehkä haluaisin eniten etunimeksi Vanessan.. siihen mitään toisen ja kolmannen nimen ehdotuksia?
Vanessa Emma Amalia
Vanessa Ella Amanda
Vanessa Oona Amanda
Vanessa Helmi Olivia
Mitäs tykkäsit??? =)
- TuisKu
Rosette Titta Tuulia?
Janette ja Rosette, tai jos haluatte saman alkukirjaimen: Josette!
Omista ehdotuksistanne paras oli Amanda Titta Tuulia. Amanda ei ole minun suosikkini etunimenä, koska olen joskus tuntenut Amanda-nimisen pikkutytön ja nimen käyttäminen oli hankalaa. Se on kuitenkin parempi kuin Vanessa, Jasmiina tai Krista. - niksu
Jasmin Aada Eveliina
- mamma
Teidän vaihtoehdoista minulle mieluisin on Jasmiina Rosa Natalia.
- minä
Yvette
Nanette
Merete/Merette
Donata
Marietta/Mariette
Sadetta
Aretta
Aletta
Mirette
Minette - mama04
amanda titta tuulia,en pidä kuin amandasta
vanessa kiia henriikka,en pidä kuin vanessasta
jasmiina roosa natalia,jasmiina ja natalia ok
krista tiia milena,kaikki ok
miten olisi vanessa krista amanda tai
vanessa tiia milena - äityli
en voinut olla kirjoittamatta vaikka olet asiaa kysellyt jo viime kuun puolella. itselläni on kolme tyttöä nuorin kahden kuukauden ja sai nimekseen Janette Nea Josefiina. nimivaihtoehdoistanne kallistuisin Jasmiina nimen puoleen, ehkä asiaan vaikuttaa myös se että esikoiseni on Jasmin Katariina ja keskimmäinen on nimekseen saanut Jemina Anna Karoliina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752