Paksuna(ko)

huihai!

Olin yhdynnässä kaksi viikkoa sitten hieman holtittomasti kun ei mitään kunnollista eihkäisyä ollut ja pilleritkin olin juurin lopettanut. Minulla on kahden.viikon (tai oikeastaan viikon sisällä) ilmennyt tiheämpää vessassa käyntiä esim. normaalisti saatan olla monta tuntia käymättä vessassa vaikka syön ja juon normaalisti nyt tuntuu että kestää juuri ja juuri sen tunnin verran pidättelemään. Luulin myös saaneeni vatsataudin (ripuli) mutta se tuli aina vain välillä esim. kerran tai kaksi päivässä ja välillä on ihan hyvä olo. Onkohan mahdollista, että em. oireet voisivat viitata raskauteen?

9

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huihai!

Tuolla tiheämmällä vessassa käymisellä tarkoitin tietenkin virtsaamista. :D

• huihai!

Niin ja vielä lisää tuli mieleen. Olen myös juonut vettä ihan älyttömästi kun janottaa koko ajan ja myös todella moni ruoka on saanut voimaan pahoin ihan pelkästään kun mietti jotain ruokaa.

• lääkäriin kohta

Ennemmin olisin huolissani mahdollisesta diabeteksesta. Noin voimallisia raskausoireita ei todellakaan tule viikon kuluttua yhdynnästä. Raskaushormonia kun ei ole silloin vielä kehossa yleensä yhtään, tai sitä on vasta juuri alkanut kehittyä. Varsinkin kun yhdynnän ajankohta ei välttämättä ole yhtä kuin ovulaatio. Oireesi eivät siis varmastikaan raskaudesta johdu. Kannattaa silti tehdä raskaustesti noin kolmen viikon kuluttua yhdynnästä. Jos nuo oireet taas jatkuvat, niin suosittelen menemään lääkärin tutkimuksiin.

• huihai!
        lääkäriin kohta kirjoitti:

Ennemmin olisin huolissani mahdollisesta diabeteksesta. Noin voimallisia raskausoireita ei todellakaan tule viikon kuluttua yhdynnästä. Raskaushormonia kun ei ole silloin vielä kehossa yleensä yhtään, tai sitä on vasta juuri alkanut kehittyä. Varsinkin kun yhdynnän ajankohta ei välttämättä ole yhtä kuin ovulaatio. Oireesi eivät siis varmastikaan raskaudesta johdu. Kannattaa silti tehdä raskaustesti noin kolmen viikon kuluttua yhdynnästä. Jos nuo oireet taas jatkuvat, niin suosittelen menemään lääkärin tutkimuksiin.

Kiitos vastauksesta. Diabetes ei ole kuitenkaa kovin todennäköinen minun tapauksessa mutta ei sitä silti voi pois sulkea. Nyt siis odottelen rauhassa, että meneekö oireet ohi vai jatkuuko/paheneeko ne. Minä kyllä luin toiselta keskustelupalstalta, että muillakin tuli jo parin viikon sisällä esimerkiksi tiheentynyttä virtsaamista ja he olivat raskaana.

• lääkäriin kohta
        huihai! kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Diabetes ei ole kuitenkaa kovin todennäköinen minun tapauksessa mutta ei sitä silti voi pois sulkea. Nyt siis odottelen rauhassa, että meneekö oireet ohi vai jatkuuko/paheneeko ne. Minä kyllä luin toiselta keskustelupalstalta, että muillakin tuli jo parin viikon sisällä esimerkiksi tiheentynyttä virtsaamista ja he olivat raskaana.

Miten tämän nyt nätisti sanoisi... Harvemmin tihentynyt virtsaaminen viikon jälkeen yhdynnästä olisi raskausoire. Moni yrittäjä myös toivoo raskautta kovasti ja niissäkin kierroissa, missä ei ole tullut raskaaksi on tihentynyttä virtsaamista, väsymystä, ällötystä ja jos vaikka mitä. Oireet ovat kuitenkin silloin kuviteltuja. Jos koko ajan miettii, että pissattaako, ehkäpä pissattaa, niin ihan varmasti pitää mennä vessaan. Sama juttu jos pelkää raskautta, aivan varmasti on vaikka mitä raskausoireita vaikkei raskaana olisikaan. Milläpä siis todistetaan, että siinä kierrossa jossa raskaus alkaa, oireet olisivat nimenomaan raskaudesta johtuvia eivätkä kuviteltuja? Ihan OIKEASTI sitä raskaushormonia alkaa erittyä vasta, kun alkio kiinnittyy, eli NOIN viikon kuluttua hedelmöittymisestä. Eikä se saman tien aiheuta läjäpäin oireita, vain joitain aavistuksenomaisia tuntemuksia.

• huihai!
        lääkäriin kohta kirjoitti:

Miten tämän nyt nätisti sanoisi... Harvemmin tihentynyt virtsaaminen viikon jälkeen yhdynnästä olisi raskausoire. Moni yrittäjä myös toivoo raskautta kovasti ja niissäkin kierroissa, missä ei ole tullut raskaaksi on tihentynyttä virtsaamista, väsymystä, ällötystä ja jos vaikka mitä. Oireet ovat kuitenkin silloin kuviteltuja. Jos koko ajan miettii, että pissattaako, ehkäpä pissattaa, niin ihan varmasti pitää mennä vessaan. Sama juttu jos pelkää raskautta, aivan varmasti on vaikka mitä raskausoireita vaikkei raskaana olisikaan. Milläpä siis todistetaan, että siinä kierrossa jossa raskaus alkaa, oireet olisivat nimenomaan raskaudesta johtuvia eivätkä kuviteltuja? Ihan OIKEASTI sitä raskaushormonia alkaa erittyä vasta, kun alkio kiinnittyy, eli NOIN viikon kuluttua hedelmöittymisestä. Eikä se saman tien aiheuta läjäpäin oireita, vain joitain aavistuksenomaisia tuntemuksia.

Ymmärrän, mutta en sanonut etteikö tämä voisi olla kuviteltua sillä pelkään, että olen raskaana. Kuitenkaan en ajatellut mitään ennen kuin huomasin oireita..joten? Who knows?

• Testeihin Mars

Ehkä kannattaisi mennä sukupuolitautitesteihin.. Tihentynyt virtsaamisen tarve voi olla myös merkki jostain taudista. Varsinkin, kun kirjoitit harrasteneesi holtittomasti seksiä...

• mää vaa

ei mullakaan ollut raskauden ensioireina tihentynyttä virtsaamistarvetta eikä pahoinvointia ym.heti kun täytyy vessassa rampata niin sillon ollaan raskaana justiinsa.tule sitten parin-kolmen viikon päästä kertomaan mitä testi näytti.

• huihai!

No tossa oli aika monta muutakin oiretta että sen puoleen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      10
      3433
    2. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      59
      3279
    3. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      44
      2979
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2848
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2648
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2620
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      113
      2327
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      55
      2063
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1971
    Aihe