Työnnettävällä ruohonleikkurilla leikkaaminen

bilt-ma

Tekeekö työnnettävällä ruohonleikkurilla mitään. Onko työntäminen niin vaivalloista että kannattaa hankkia suosiolla vetävä leikkuri.

9

1058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaivaalloista

On ja raskasta,pienen alan sillä voi hoidella ,ehkä pienen rivari takapihan ,mutta jynssäystä se on,ainakin jos on tuuhea nurtsi.

• vaivaalloista

... niin tarkoitin sellaista leikkuria jossa ei ole moottoria ollenkaan....
      Se on kyllä työläs,mutta moottoroitu työnnettävä on meillä se on keveä työnnellä..
      Ei kokemusta itsevetävästä,se on varmaan oikein oiva peli..

• Tyännä!

Mulla on vetävä, mitta yleensä veto on pois päältä. Käännöksissä hankala, kun on pieni tonttiki.

• Tyännä!

Mutta meni mutta väärin.

• Kyllä tekee

Työnnettävä, moottoriton ruohonleikkuri on aivan sopiva pienten pihojen nurmikon leikkaamiseen. Itsellä Hussen kelaleikkuri ja toimii aivan mainiosti. Kevyt työntää ja helppo varastoida (ei vie paljoa tilaa).

Ruohonleikkureita täytyy vain huoltaa ajoittain ohjeiden mukaan ja pitää ne puhtaina, niin ne toimivat hyvin ja kevyesti eivätkä ainakaan saastuta ympäristöä päästöillään ja melullaan. Lisäksi ruohoa ei saa päästää kasvamaan liian pitkäksi vaikka pitkänkin ruohon saa kyllä leikattua vähän enemmän voimaa käyttäen kärsivällisesti toimien.

Ruohonleikkuunkin voi myös ottaa käytännön kuntoiluna - pieni hiki tekee vain hyvää.

• har har har har

Puhu vaan omasta puolestas :D, kuka urpo nykyaikana jotain työnnettävää kehtaa työnnellä. Itte leikkaan trimmerillä kun on vaan 50 neliön terassipiha rivarissa, ei siihen viitti leikkuria hommata, näyttää muutkin naapurit trimmmeriä käyttävän.

• turbo-urpo

Minä ainakin - kelaleikkuri on oiva väline pienten pihojen nurmen leikkaamiseen. Reunojen trimmauksetkin onnistuvat ihan käsityövälinein.

Jotenkin ärsyttää ihmisten hinku ns. helppouteen ja joka nurkka on täynnä kaikenmaailman värkkejä, jotka vain kuluttavat energiaa ja aiheuttavat melusaastetta. Vähemmälläkin tulee toimeen ja käsin tehdessä myös tuntee tekevänsä jotakin saaden samalla paremman yhteyden ympäristöön.

Toki ymmärrän apuvälineiden tarpeen, jos käyttäjä on esmerkiksi jotenkin liikuntarajoitteinen, mutta asennevammaisten laiskuutta en ymmärrä.

• veetun homo

Asennevamma on vaan sulla, senkin itsekeskeinen pompöösi. Ei maailma pyöri sun ympärilläs

• pomppupöösi
        veetun homo kirjoitti:

Asennevamma on vaan sulla, senkin itsekeskeinen pompöösi. Ei maailma pyöri sun ympärilläs

Jollakin taitaa olla huono päivä!

Itseasiassa maailma pyörii aina itsekunkin yksilön ympärillä - itsensä määrittäminen suhteessa muuhun maailmaan tapahtuu vain ja ainoastaan yksilön oman ajattelun kautta.

Ja se kelaleikkurikin pyörii itsensä ympäri kevyesti ja hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe