uusin GTI-magazine

dr.rock

Johan oli kamalaa luettavaa.Oikein yrjöttämään alkoi.Mitä noillakin autoilla tekee oikeasti?
Talveksi pressun alle säilöön,eihän niillä voi ajaa loskassa ollenkaan.
Lexuksella en kehtaisi ajella,luultaisiin homopojuksi.
Ootteko kiinnittäneet huomiota että lähes joka auton omistaja on n. parikymppinen geelitukkainen opiskelija joka imee vielä äidin rintaa kotona?
Onhan se hienoa ottaa 25.000e lainaa ja ostaa riisipussi ja kylkiteipit jotka nekin käydään asennuttamassa muualla.
Tiksin tekno-Shellillähän ainakin näitä Saatanoita näkee.

26

3552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussi

Samaa on ihmetelty täälläkin päässä.

Lisäksi ylivoimaisesti suurin osa esitellyistä autoista on ollut tyyliin "All show, no go!", eli annetaan ulkonäön perusteella ymmärtää megalomaanisista suorituskykyvaroista....noh, totuus onkin sitten jotain aivan muuta! :DDD Säälittävää.

• heka

te ootte vielä ammattikoulussa ja ootte vaan kateellisia kun ajatte ite sellasilla dx corollilla missä on perä korkeella ja karvanopat roikkuu ja joku pikku spoikka joka on hirveen näkönen

• jussi
        heka kirjoitti:

te ootte vielä ammattikoulussa ja ootte vaan kateellisia kun ajatte ite sellasilla dx corollilla missä on perä korkeella ja karvanopat roikkuu ja joku pikku spoikka joka on hirveen näkönen

No kyllä tästä on kuule kateus kaukana! :D

Mielummin "ALL GO - NO SHOW" kuin "ALL SHOW - NO GO" ;)

• höh

- IF ISN´T FAST, MAKE LOOK STUPID !!! -

Pätee edelleen.....

• Jorma

Oikea tuunari tekee vanhasta legenda autosta tuningin ja entisöi sen samalla. Mutta se, kun ostetaan heti uusi auto ja siihen tehdas valmisteiset levikkeet sun muut, niin eihän sellainen ole mitään kunnon tuunausta, siis sehän on sama asia kuin pikkulapsi laittaa leegopalikoita yhteen ja tekee kivan näköisen auton, äidin ostamilla palikoilla tietty ;)

• V.A.G

"Oikea tuunari tekee vanhasta legenda autosta tuningin ja entisöi sen samalla."

Legenda-auto (mitä kukin termillä käsittää) entisöidään vastaamaan alkuperäistä tehtaalta tullutta mallia. Entisöinti ja "tuunaus" ovat toisensa poissulkevia vaihtoehtoja.

T-ford&tommys billet olisivat mielenkintoisia vaihtoehtoja entisöinti&tuunaus mielessä...

• GTi:n pätkijä

Varmaan tämä Megane jätkä GTI:ssä onkin tienannu rahat uuteen autoon itse. Tosi pelle, joka isin rahoilla hommaa auton ja on heti jossain GTI lehdessä... säälittävää. Oiskohan isän automyynnillä ja omalla GTI Golfilla jotain tekemistä, jotta pojallekin piti saada "hieno" (lue ruma) auto alle. Tommoset automaatti rellut ei ees kulje mihinkään.

Ei se poika ole tyhmä joka isältä rahat kinuaa, vaan isä joka maksaa poikien leikkikalut. Anyway todella surkuhupaisaa "tuningia".

• Sami

Taitaa olla kateellisen panettelua! Mutta tosi asioita ei voi kiistää. poika oli nuori ja isi oli rikas. Aika näppärän näköseksi oli poju Meganen rakentanut. Punanen sisusta oli kyllä aika karmee. Itse olisin kohteeksi valinnut 307 cc:n tasapainoisemman ja paremman näköinen, mutta sehän on makuasia.

• hmmm

hmm... tota tota.. isäni ei ole automyyjä, itse olen yrittäjä, joten v**** kateellinen lopeta tollanen jauhaminen.. ja mistä gti golffista puhut? ettet vain olisi sekottanut nyt jotain toista henkilöä!!!! PS. rahoja ei ole uuteen autoon vielä tienattu, vaan kuukausi kerrallaan sitä makselen!!!

• jatkoa vielä

tämän henkilön isän rikkaudesta en tiedä jos isä ajaa n. 93vm volvolla ja on työläisenä teollisuusfirmassa, ja "poju" pyörittää omaa firmaa...

• ajatus
        jatkoa vielä kirjoitti:

tämän henkilön isän rikkaudesta en tiedä jos isä ajaa n. 93vm volvolla ja on työläisenä teollisuusfirmassa, ja "poju" pyörittää omaa firmaa...

eipä tällä sivulla voi paljon keskustelusta puhua , täällähän vain haukutaan. Itse varmaan ollaan maailman parhaita "tekijöitä" . No onneksi asiantuntijoiden kanssa voi keskustella muualla, täällähän ilmeisesti vain amispellet onnettomina morkkaavat toisia.

• Juntit!!!
        ajatus kirjoitti:

eipä tällä sivulla voi paljon keskustelusta puhua , täällähän vain haukutaan. Itse varmaan ollaan maailman parhaita "tekijöitä" . No onneksi asiantuntijoiden kanssa voi keskustella muualla, täällähän ilmeisesti vain amispellet onnettomina morkkaavat toisia.

Olen aivan samaa mieltä tämän Hmmm... kanssa koska vitun kateelliset pitäkää se vitun ruma turpa kiinni ja menkää töihin niin saa sitä rahaa ja saa ostettua sellaisen uuden auton ja ei niitä uusia autoja päivässä tuunata vaan ajallaan katsoskun kiireellä ei hyvännäköisiä autoja rakennella paitsi jotain Dx:siä johon pitää saada jokin helvetin hieno puskuri viikonlopuksi niin leikataa puoli vesi ämpäriä scoopiksi ja mummolan sadevesi rännit popniiteillä levikkeiksi jne. jne. ja sit haaveillaan kännissä vieressä et eikö oo vähä samaa näköä kuin siinä GTI lehdessä olevassa autossa JOKA ON AJALLA JA RAHALLA RAKENNETTU!!!! Ja minusta se oli tosi fiksun näköinen Megane. Ps. Automaatti relluista saa kärtysen itse omistan 3.0 v6 Lagunan ja eipä oo paljo jälkeen jääny kun nämä kylän TOSIMIEHET tulee yrittelemään ja miehistelemään omilla pommeillaan!!

hmmm kirjoitti:

hmm... tota tota.. isäni ei ole automyyjä, itse olen yrittäjä, joten v**** kateellinen lopeta tollanen jauhaminen.. ja mistä gti golffista puhut? ettet vain olisi sekottanut nyt jotain toista henkilöä!!!! PS. rahoja ei ole uuteen autoon vielä tienattu, vaan kuukausi kerrallaan sitä makselen!!!

Mitä v**un tekemistä tuningilla on tuollaisen "yhdenyönjutun" kanssa. Laitetaan palikat kasaan ja vot siinä on tuning auto.... ei helvetti!!!

Ihan sama olisiko rahat olleet isäsi, mutta todistit olevasikin vielä typerämpi, kun ostat auton johon ei valmiiksi ole varaa vaan vähitellen pitää maksaa. Loistava tulevaisuus sulla, upota vaan jatkossakin kaikki rahasi tuollaiseen romuun. Varmaan saat jotain katu-uskottavuutta tuolla tai lohkeaisko pennulle pesää... I DON'T THINK SO!!! Tiellä olet samanlainen peräedellä vastaantulija kuin muutkin urpot.

PS. En ole kateellinen velkaantuneelle, kun itellä on varaa autoon, taloon ja kaikkeen muuhunkin ilman että lainaa on tarvinnut pätkääkään ottaa! Valintoja saa tehdä, mutta v**unko järki laittaa tommoseen patonkiin pientä omaisuutta.

• Joops!
        GTi:n pätkijä kirjoitti:

Mitä v**un tekemistä tuningilla on tuollaisen "yhdenyönjutun" kanssa. Laitetaan palikat kasaan ja vot siinä on tuning auto.... ei helvetti!!!

Ihan sama olisiko rahat olleet isäsi, mutta todistit olevasikin vielä typerämpi, kun ostat auton johon ei valmiiksi ole varaa vaan vähitellen pitää maksaa. Loistava tulevaisuus sulla, upota vaan jatkossakin kaikki rahasi tuollaiseen romuun. Varmaan saat jotain katu-uskottavuutta tuolla tai lohkeaisko pennulle pesää... I DON'T THINK SO!!! Tiellä olet samanlainen peräedellä vastaantulija kuin muutkin urpot.

PS. En ole kateellinen velkaantuneelle, kun itellä on varaa autoon, taloon ja kaikkeen muuhunkin ilman että lainaa on tarvinnut pätkääkään ottaa! Valintoja saa tehdä, mutta v**unko järki laittaa tommoseen patonkiin pientä omaisuutta.

..jos ei katellisuutta ilmassa niin minkä takia pitää rueta omia mielipiteitään julkistaa keskustelupalstalla?!? Kantsis varmaan pitää ne omana tietona... Ja jokaisen oma asiahan se on ,ottaako lainaa vai ei johonkin mihin haluaa,ainakin kun sitä pystyy maksaa takasin...
        Että silleen!!!

Joops! kirjoitti:

..jos ei katellisuutta ilmassa niin minkä takia pitää rueta omia mielipiteitään julkistaa keskustelupalstalla?!? Kantsis varmaan pitää ne omana tietona... Ja jokaisen oma asiahan se on ,ottaako lainaa vai ei johonkin mihin haluaa,ainakin kun sitä pystyy maksaa takasin...
        Että silleen!!!

Ja sinäkö rajoitat yleistä sananvapautta?!?! Käsittääkseni sen takia tämä on keskustelupalsta, jotta täällä saa mielipiteitä ilmaista. DORKA!!!

Sinun se olisi kannattanut pitää tuo kommenttisi ihan omana tietonasi, niin ei tarvitsisi jälkeenpäin miettiä mitä on tullut hölmöiltyä.

Niin ja minkäs minä sille mahdan jos joku on idiootti, ottaa lainan ja satsaa sen autoon.

PS.Käykää pojat koulut loppuun ennenkuin alatte täällä valistamaan viisauksianne.

• autoja
        hmmm kirjoitti:

on kyl upeita autoja uudessaki gti:ssä. esim nämä lexus ja renault. ei, en ole lippispää, ei, en käy, en ole käynyt enkä varsinkaan tule koskaan käymään amista. lukion olen käynyt ja siitkin on jonkun verran (lua joitakin vuosia) aikaa. joten ei tarvi kateellisten haukkua autoja eikä minua amikseksi kun puolustan autoja. se on kyllä totta että gti:ssä monet autot on rakennettu isän tai pankin rahoilla, joka ei ole ehkä niin järkevä idea.

• Uskomatonta
        GTi:n pätkijä kirjoitti:

Enpä olisi uskonut , että vanhukset, ilmeisesti n. 60 -vuotias kehtaa täällä tapella pentujen kanssa. sillä tuskin nuorilla on velattomia taloja, autoja yms. vai onko isin pussi ollut käytössä...

• turbo-urpo

Tulipa tässä mieleen, että jos Rellu-pojan isä olisi rikas mies, niin tuskin hän Golfilla itse ajelisi, vaan hänellä olisi AUTO. Käsittääkseni tien päällä on voimassa kaikille samat nopeusrajoitukset, vai kuulutko niihin kuninkaisiin, joita ne eivät koske? Miten joku helvetin autonmyynti muuten liittyy ko asiaan, vai onko Sinulla paikkakuntalaisena noin väärää tietoa... Kerro minullekin, mitä tarkoitat.
        Mielestäni tuollainen Megane hankitaan yleensä nautiskelua ja kruisailua varten, minkä eurooppalaiset ovat ymmärtäneet, suomalaiset juntit eivät.
        Kovaa ajetaan kilparadoilla, myöskään sinne eivät kaikki kykene, kantti ei yksinkertaisesti riitä muuhun kuin liikenteen vaarantamiseen ja tänne kirjoitteluun.
        Ystävällisin syysterveisin, turbo-urpo

• jep

Kyllä on hyvin onnistuttu pilaamaan lexus! Miten on saatukkaan niin törkeän näköiseksi! Teippaukset on täysin naurettavat!

• :.:

seuraavassa numerossa esitellään Sanna Paasivirran 206 CC. Sehän on Suomen hienoimpia tuningautoja, ellei hienoin.

• Etelä himalajan tarraneekeri

Mulla on kakkaa pyllyssä!

• just

jos tää "foorumilla" joku on on yli 16v ni hae apua äkkiä jostain... niinku pikkukakarat kinastelee jostain ihan turhanpäiväsistä asioista.. kasvakaa jo apinat aikusiks... jos ny ensinnäkää ootte aikusia... älkää ottako vittuiluna ;)

• Lääkäri

En voi ymmärtää, miksi dr.rock vai mikä dockki se nyt oli , menee lukemaan sellaista lehteä , mikä rupee yrjöttämään. Ymmärrä hyvä ystävä, että sellaista lehteä ei pidä lukea mistä tulee paha olo , eikö kukaan ole vielä kertonut sitä, no tässä tulee lääkärin ohje. Pysy erossa GTI-magazinesta.

• dr.rock

Kyllä pysynkin erossa tästä lehdestä!
        Oli oikein ilo silputa se 235:lla takatassulla Prisman parkkiksella.Hauskaa oli!
        :-)

• dr.
        dr.rock kirjoitti:

Kyllä pysynkin erossa tästä lehdestä!
        Oli oikein ilo silputa se 235:lla takatassulla Prisman parkkiksella.Hauskaa oli!
        :-)

vai viel hauskaa.. taidat tarvita viel lisää tohtorin diagnooseja. sulla on ongelma. mee lääkäriin, ja älä lue odotussalissa ainakaan GTi:tä

• Kandi
        dr. kirjoitti:

vai viel hauskaa.. taidat tarvita viel lisää tohtorin diagnooseja. sulla on ongelma. mee lääkäriin, ja älä lue odotussalissa ainakaan GTi:tä

Näin kandina toteaisin, että dr.rockilla taitaa olla kaksisuuntainen mielialahäiriö, paremmin tunnettuna nimellä.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      13
      11325
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3853
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      3019
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      120
      2380
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2045
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1761
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      299
      1006
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      780
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      725
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      699
    Aihe