moi ! sori toi otsikko ku se on noin pitkä..
mul on tälläne ongelma..
sain yheltä tytölt lapun.. jos luki jotain ootko vapaa tai jotain..
se sano että se on joltain sen kaverilta.
mutta pitäskö uskoo ? koska siin lapus luki siel peräs et " TV: yks mun kaveri!" . ja jos se on siltä iteltää nii... en ala sen kaa tai mitää !
koska se on tosi outo kaikkien mielestä.. nii kyl munki mielestä..
mut mä oon joskus nähny sen yhen kivan näkösen tytön kans.. ja se "kivan näköne tyttö" kerran jopa moikkas mulle koulussa..
mutta sen tytön nimi on hanna ( nimi vahdettu )
siis sen nimi on "hanna" sen "kivan näkösen tytön"
ja se joka toi mulle sen lapun sano et se lappu
on joltain hennalta ( nimi vaihdettu )
joten se lappu ei tainnut olla siltä "kivan näköseltä tytöltä"
joten en tiiä keltä sen lapun sain..
-pitäskö uskoo että se lappu on sen lapun tuojan kaverilta ? vaiko onko se lappu siltä iteltää ?
-onko se "kivan näkönen tyttö" ihastunu tai jotain muhun ? vai ?
SORI KU KIRJOTIN NÄIN SEKAVAN JA PITKÄN JUTUN !
MUT JOS TAJUSIT JOTAIN NIIN VASTAA !!!
KIITOS PALJON !!!!!!!!
HAUSKAA JATKOA JA KAIKKEA HYVÄÄ NIILLE JOTKA VASTAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KIITOS !!!!!
:)
APUA !!! LUKEKAA ! JA VASTATKAA !!!!!!!!!!
6
526
Vastaukset
- tjaa..
Kauheen vaikee mennä sanomaan, kun en mikää ennustaja oo, että keltä se lappu nyt sitte on, mutta mitäs jos menisit ehdottamaan sille kivan näköselle tytölle, että meette kattomaan vaikka jonku leffan yhdessä. Ja mielellään sitte itte menisit, ettei senki tartte miettiä, että kukahan helvatti tämäki nyt taas on... Kuten nyt itse tiedät, niin on vähän helpompi vastata, että haluaako olla jonku kaa, ku heti tietää, että kuka se on.
- jäbä
Niinpä, mee juttelemaan sille kivan näköselle tytölle ja kutsu se just leffaan.
Ei siitä lapusta kannata välittää, varsinkaan kun et tiedä kuka sen on lähettäny... - se <<--LUE !! tyyppi..
jäbä kirjoitti:
Niinpä, mee juttelemaan sille kivan näköselle tytölle ja kutsu se just leffaan.
Ei siitä lapusta kannata välittää, varsinkaan kun et tiedä kuka sen on lähettäny...OON AIKA UJO.. joten siitä leffa jutusta mitä jotkut ehotti ei taia tulla mitään koska oon ujo ! oon seiska luokalla ja 12 w
- joo..
se <<--LUE !! tyyppi.. kirjoitti:
OON AIKA UJO.. joten siitä leffa jutusta mitä jotkut ehotti ei taia tulla mitään koska oon ujo ! oon seiska luokalla ja 12 w
koska mä oon ihastunut meiän luokan petteriin, mut oon NIIIN ujo, etten uskalla menee puhuu sille. Mut välil must tuntuu, et se olis vilkassu mua vaivihkaan.. Ja välil musta taas tuntuu, et se tykkää musta ihan vähän, koska yhel luokkaretkel viimevuonna (keväällä) ku oltiin tulos suomenlinnasta, ni se istu viereisel penkil ja sit yhtäkkii katset kohtas ja tuijoteltiin vaan toisiamme, minkä jälkeen mä käänsin nopeesti pääni pois. Auttakaa jotkut ja antakaa mulle jotain neuvoja, miten voisin mennä sille ja puhumaan sille! Oon 12w kutosella.
Kiitti jo etukäteen, jos kukaan vaivautuu vastaamaan! - tjaa
se <<--LUE !! tyyppi.. kirjoitti:
OON AIKA UJO.. joten siitä leffa jutusta mitä jotkut ehotti ei taia tulla mitään koska oon ujo ! oon seiska luokalla ja 12 w
Ujous on semmoinen kynnys, mikä joudutaan jossain vaiheessa ylittämään, kun aikuistutaan. Se on luonnollista. Kaikki ovat ujoja jossain määrin ja etenkin rakkausasioissa ujous ei ole mitenkään harvinaista. Ehkä se vähän suojeleekin.
Okei unohdetaan se leffa. Se on aika tuota.. niin vaatii itsevarmuutta joo. No entäs sitten semmoinen, että koittaisit lähestyä hiukan vaivihkaa. Oletetaan, että ootte samalla tunnilla tai muuta sellaista, niin jos vaan tulee jotain ryhmätyöjuttuja, niin koitappa järjestää itses samaan ryhmään sen kanssa ja sitten koitat sille jutella. Ei sen väliä mistä juttelee. Ei tarvitse sanoa, että "mä oon ihan kauheen ihastunu" se voi pelästyttää poiskin. Niinkun kyllä tuo leffajuttukin ja siksi se on kai vähän pelottava ja ujostuttava.
Siis voi tehdä tikusta asiaa: kysyä kelloa, kommentoida päivän ruokaa, kysyä neuvoa koulutehtävässä, pyytää kynää lainaksi... mitä tahansa viatonta, mitä voisi aivan hyvin puhella kenelle muulle tahansa. Sitten muistaa hymyillä ja kiittää - siis sikäli kuin on kiitettävää.. Ehkä kouluruokamielipiteestä kiittäminen on vähän outoa?! Näin pääsee vähän tutuksi. Ja kun on päässyt tutuksi, niin sitten tuttuja tietenkin moikkaillaan käytävillä ja muuallakin =) Minusta tästä ei tarvitse edes mitenkään nopeasti edetä mihinkään. Tykkääminen on mukavaa, vaikka ei sillai "oltaiskaa yhessä". Voi antaa asian edetä omalla painollaan ja jos joskus käykin niin, että sitä huomaa, että mehän vietetään aika paljon aikaa yhdessä, niin hienoa!
Tosiaan se leffajuttu voikin olla aika kömpelöä. Sitä paitsi siinä ei ole niin paljon mielenkiintoa, kuin tuommoisessa pitkäjännitteisessä taktikoinnissa. Onnea peliin!
- .........
on ihastunu:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899