onko noloo, jos istuu koulun ruokalas yksin?

OKOKOKOKOKOK

Niin, oon uus tässä koulus, ja mulla ei oo koulus oikee kavereit...tai on mulla viereiseltä luokalta yks tyttö, mutta sillä on iso kaveriporukka, ja se on paljon niitte kanssa.oon myös aina vähän hiljane koulus, ja kaiken lisäks uus, niin en uskalla mennä puhuu kenellekkään kasvotusten, eikä mullekkaan puhu muut ku se rinnakkaisluokkalaine tyttö....istun sen ja sen kavereitte kans joskus ruokalas, mutta sillä on yleensä eri ruokailu-aika ku mulla, niin istun melkeen aina yksin ruokalas:(ja noloo on viellä se, kun kaikki muut istuu pöydissä ryhmissä ja kavereidensa kaa, ja oon huomannu et mua tuijotetaan aika paljon&kuiskitaa ja katotaan muhun päin...kenenkään pöytää en viitti mennä istuu, koska oon vähän hiljane tällee uutena, enkä todellakaan keksis mitään sanottavaa...ja ois noloo mennä joittenki tyyppie pöytää, jotka tuijottaa ja kuiskii musta....no, mitä mieltä ootte?

9

1692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seuraan vaan

      On noloo istua yksin jos tilaa on hyvin toisten lähellä täytyy opetella voittamaan itsensä menemällä toisten seuraan. Ei aikuisenakaan voi nurkassa yksin olla joutuu useasti kontaktiin puolituttujen kanssakin.

    • kakspluskaheksantois

      Ei siinä ole mitään noloa. Kyllähän ihminen välillä haluaa yksinkin istua, tässä tapauksessa et välttämättä haluaisi kylläkään. Mutta jos et uskalla mennä muiden mukaan, niin ei ole todellakaan noloa istua yksin, jokainen päättää kenen seurassa ruokailunsa viettää - ja sinä vietät itsesi.

    • Meiän koulussaminä (ja monet muutkin) istuu sillointällöin yksin. Ei oo noloo

    • ModernTalking

      Ei siinä oo mitään väärää istua yksin. Ainoa asia miksi muut puhuisivat sinusta on se, että mahdollisesti katselet koko ajan kuiskiiko muut sinusta jotain ;) eli ole vaan normaalisti. Ite syyllistyin just tuohon et kahtelin koko ajan puhutaanko musta ja sen takia kai minusta alettiinkin puhumaan kun katselin ympärilleni koko ajan. Tää nyt on ihan villi veikkaus mut ootko Savosta? :d

    • Cowboy45

      Ei tietenkään ole noloa herranjumala. It's cool as fuck. Sä enemmänkin herätät salaa muiden mielessä ihailua että uskallat tehdä sen ja vielä muista tehdä se itsevarmasti! Muut ovat vaan liian epävarmoja itsestään jos susta kuiskivat. Näytä itsevarmalta niin herätät enemmänkin ihailua. Ihmeen epävarma maa tää Suomi.

    • Ei oo noloo. Aina voi katella kännykkää.

    • kurja

      Tässä sellainen ihminen, joka on istunut niin monta vuotta yksin, että en enää edes ole varma. Käsittääkseni näiden neljän(?) vuoden aikana vain seitsemän ihmistä on edes huomannut.

    • Llasjshdhd

      Siis tottakai jos istuu ite niin aattelee että ku joku nauraa kaveriporukassa niin ne nauraa sulle tai jos tuijottaa nii muka sen takia miten noloa on istua ite... ei
      Mieti ittes toisten silmistä. Jos oisit kavereittenkanssa syömässä niin nauraisitteko jollekkin yksin istuvalle? No ei tietenkään
      Ja jos joku tuijottaa nii ne varmaan vaan kattoo että hei kukas toi on.... ei ole noloa ja tämä ajattelutapa auttaa mua

    • SuperMarioOdysseyPlayer

      Häh? Minä istun lähes aina yksin. Tosin syön myös vain 10-50 sekuntia, joten eihän kukaan minua katso.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe