Minulla käynnistetään synnytys huomenna KYS:ssa vauvan pienen koon vuoksi ja viikkoja 39 5. Saako aluksi mukana olla toinen tukihenkilö joka ei tule itse synnytykseen? Mieheni ei heti aamulla vielä lähde mukaan vaan tulisi sitten kun jotain alkaa tapahtua, eli voiko siiihen asti sairaalassa tukenani olla joku muu? tässä tapauksessa äitini vai häädetäänkö häneet pois sieltä?
tukihenkilöstä
pelokas.
2
256
Vastaukset
- erglkj
Aivan takuulla voi olla. Onnea synnytykseen!
- synnytätkö suomi24:ssä?
Äly hoi! Kysyppä kuule ihan sieltä mihin olet menossa synnyttämään!! Mä en vaan tajuu näitä jotka täällä kyselee asioita joihin vastausen saa soittamalla ja kysymällä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1101770Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2481466- 741356
- 661245
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883