Minulla käynnistetään synnytys huomenna KYS:ssa vauvan pienen koon vuoksi ja viikkoja 39 5. Saako aluksi mukana olla toinen tukihenkilö joka ei tule itse synnytykseen? Mieheni ei heti aamulla vielä lähde mukaan vaan tulisi sitten kun jotain alkaa tapahtua, eli voiko siiihen asti sairaalassa tukenani olla joku muu? tässä tapauksessa äitini vai häädetäänkö häneet pois sieltä?
tukihenkilöstä
pelokas.
2
227
Vastaukset
- erglkj
Aivan takuulla voi olla. Onnea synnytykseen!
- synnytätkö suomi24:ssä?
Äly hoi! Kysyppä kuule ihan sieltä mihin olet menossa synnyttämään!! Mä en vaan tajuu näitä jotka täällä kyselee asioita joihin vastausen saa soittamalla ja kysymällä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4303039Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata792330Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161858Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1941537- 771502
- 271483
- 1091455
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201368Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411341- 801307