Mistäköhän suur-Helsingin aluella löytäisin taimitarhan, jossa voisin saada hyviä neuvoja rivitalon pihan uusimiseksi?
Yli 30 v. ajan pihaan on istutettu perennoja, pensaita ja puu, jotka nyt ovat kasvaneet kukin suuntaansa niin että nyt ei mikään enää näytä miltään.
Kaikki kasvit ovat kyllä hyväkuntoisia ja tällaisena sadekesänä voimansa tunnossa, mutta kun ne on istutettu ilman kokonaissuunnitelmaa, niin pihaa ei enää saa näyttämään hyvinhoidetulta, vaan virheet vain korostuvat.
Pihasuunnitelmia
6
925
Vastaukset
- ehkä
ei taimisto vaan pihasuunnittelija-perussuunnitelmaa voi pyytää ja toteuttaa kaiken itse.
- puutarhurinainen
Minä teen hyviä puutarhasuunnitelmia pikkurahasta. Jos kiinnostaa ota yhteyttä sähköpostin kautta
- Uusi piha
Kertoisitko miten saan yhteyden - minäkin tarvitsisin suunnitelman - hyvän sellaisen.
- anpa
Moikka
Tarvitsen pihansuunnittelua mökkisaunalle. Mökki on pelkälle kalliolle rakenteilla. Haluan viihtyisän, yksinkertaisesti rakennetun pihan, jossa on paljon luonnon kiviä ja mahdollisesti vesiallas tai kivistä tehty puro. Mökki on mäellä, ympäristössä isoja kiviä ja puita.
Mitä maksaa suunnitlma, toteutus tehdään itse. - katsopa
anpa kirjoitti:
Moikka
Tarvitsen pihansuunnittelua mökkisaunalle. Mökki on pelkälle kalliolle rakenteilla. Haluan viihtyisän, yksinkertaisesti rakennetun pihan, jossa on paljon luonnon kiviä ja mahdollisesti vesiallas tai kivistä tehty puro. Mökki on mäellä, ympäristössä isoja kiviä ja puita.
Mitä maksaa suunnitlma, toteutus tehdään itse.www.koti.mbnet.fi/borealis/palvelutarjonta.htm
- sari
katsopa kirjoitti:
www.koti.mbnet.fi/borealis/palvelutarjonta.htm
Myös :
PUUTARHURI AVUKSI PIHASUUNNITTELUUN
http://www.viherpeukalot.fi/index2.asp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474