Hei!
Himo pelata uo:ta on tässä talven aikana kasvanut aika suureksi joten olisi tarkoitus löytää shardi missä pelata.
Shardilta toivoisin: AOS (ei mitään näitä uusia expansioneita, varauksin SE ja ML), aktiivisia pelaajia 30 , pingi alle 100.
Jos jollakulla on tietoa tälläisestä shardista niin kertokaa ihmeessä!
Myös tietoja tämän hetkisistä suomalaisista shardeista olisi kiva saada :)
uo aos shardi?
gazolina
1
94
Vastaukset
- luther23
ei taida suomessa olla kun nörttern winds roolipeli shardi jossa pelaajia noin 5. Yksi ihan ok shardi jossa olen pelannut vähän on t2arevisited
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777