Tietääkö joku tekijää nimeltä?tai siis ketä epäillään?
Tapon yritys...
22
1368
Vastaukset
- vapaus=ongelma
Joku vapaan kasvatuksen notkuva hellanlettas. Pitäisi käsitellä saunan takana kaikki 80-luvun jälkeen syntyneeet.
- lplplplplpp
Totta virkot,vapaa kasvatus on tuottanut tulosta!!!
- öhöhöhöhöh
Miten mahtaa naapurisopu jatkua?
- Taakuna
Sen takia hullu-Jussi hakattiin kun se on pedofiili, ja naapuri sai asiasta tarpeekseen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Se on totuus tästä asiasta !!!!!!!!!!!!!!!!!
- kysyn vain
Niin varmaan on totuus mutta AUTTAAKO se ketään???????
- taa3
kysyn vain kirjoitti:
Niin varmaan on totuus mutta AUTTAAKO se ketään???????
Ei auta ei ,mutta miksi ei asukkaat ilmoittaneet pedofiilista poliisille ajoissa, koska se oli kuitenkin monen tiedossa ,odotettiin että joku hakkaa sen ???????????
- nähnyt,kuullut
taa3 kirjoitti:
Ei auta ei ,mutta miksi ei asukkaat ilmoittaneet pedofiilista poliisille ajoissa, koska se oli kuitenkin monen tiedossa ,odotettiin että joku hakkaa sen ???????????
Olihan ne kuulema ilmoittaneet ja poliisi ei vaan voinut mitään loppupeleissä,ei saa hoitoon jne. lukee murhainfo sivulla ainakin. Olen tuntenut tämän miehen joskus ent. työpaikassa jne...villi oli jo silloin mutta nykyään en lähelle menis:-/ Nyt pitäisi ajatella että hänen läheisiään asuu samallakin paikkakunnalla.......toi hakkaaminen on niin väärin,sairas ihminen olisi pitänyt toimittaa hoitoon niin kaikilla ois ollut rauha!!!!
- ................
taa3 kirjoitti:
.................
- taa4
Asioilla on aina kaksi puolta. Hullu se äijä on aina ollut, ja jo kakarana sitä sanottiin hullu-jussiksi. Ja ei oo ihme jos joku hakkaa pedofiilin kun tietää mitä se tekee, mutta ei se tietenkään oikeuta hakkaamiseen, mutta en kyllä ihmettelekään jos se on hakattu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- niin on....
Saa sitten tavallaan ansionsa mukaan molemmat.....mutta miten ihmeessä tuollaista miestä ei ole saatu hoitoon??? Kenen loppujen lopuksi vika......hyvä kun saivat tytön pois sieltä viime tipassa kuulema, kun kekseillä houkutti.......... toiseen viestiin viitaten tappajan nimeä en tiedä mutta virolaiseksi sanovat.....siis kansalaisuus......
- taa4
Kuulin että se hakkaajan nimi ois Lehtonen, mutta en tiedä pitääkö paikkaansa !
- Ikävä asia
Maanantaina valitettavasti henkirikos onnistui. Torstaina tuli ilmi. Nainen 45 ja mies 50 ovat posessa.
- bubulcus
Nainen oli joku "Krisse", miehestä en tiedä. Tapettu mies oli läheinen ystäväni. Näitä tekiöitä ajattelen aivan erityisellä lämmöllä.
- oli odotettavissa
bubulcus kirjoitti:
Nainen oli joku "Krisse", miehestä en tiedä. Tapettu mies oli läheinen ystäväni. Näitä tekiöitä ajattelen aivan erityisellä lämmöllä.
Niinpä, "Krisse" kaikki kyrössä sen tuntee...
- Kyrön rikollisuus?
bubulcus kirjoitti:
Miksi se uhri tapettiin?
Onko motiivia?
Toivottavasti uhrilla ei ollut perhettä,olisi niin kamala kärsimys heille.
- kuullut
hei se on eri juttu, nyt oli eri uhri.
- Lasse Vire
Kahden ekan kommentoijan kommenttei ihmettelen, ku miten 45- ja 50-vuotiaat on voinu syntyä 80-luvun jälkeen? Elleivät sit näsäviisastele ja tarkoita vaks 1780-lukua.
- tietää123
Tässä on nyt sekoitettu kaksi eri asiaa.....eri tapon yritys ja tämä eli tappo.
- Jacy
Saarinen on tämän "Krissen" sukunimi.
- uppphhh
Up.
- hbfgf
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569