Tietääkö ketään Tulpahahmoista mitään?

kalkaros-fani

Olen kuullut ja tiedän että omaa Tulpaa voi nähdä ja koskea muutkin ihmiset, ei pelkästään Tulpan luoja. Miten sellainen onnistuisi?

Tiedän että sellainen onnistuisi koska Alexandra David-Neelin Tulpa näkyi ja tuntui muillekkin.

Alexandra David-Neel oli ranskalainen buddhalaisnainen joka meni Tiibettiin vuonna 1924.

5

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venus~

Hei, tää on mielenkiintoinen aihe. Tiedän, että on ainakin se yksi suomenkielinen tulpa foorumi. Mutta siellä minusta aihetta käsitellään vähän lapsellisesti ja varmaan suurin osa siellä onkin aika nuoria.

Noh, en ole hirveästi perehtynyt tulpiin sinänsä, minusta ne monessa keskustelussa on saaneet sellasia piirteitä mitä henkioppailla on.. Mutta henkiopas ei yleensä ole kenenkään ihmisen itse luoma vaan monesti sen ajatellaan olevan itsenäinen ja jopa korkeampaa kehitystasoa kuin ihminen itse. En tiedä että sekoittuuko tässä sitten ihmisillä henkiopas ja tulpa käsitteet keskenään?

Jotenkin hurjalta tuntuu itsestäni ajatus, että jollain olisi henkioppaita, sekä itseluotu tulpa, siinähän menee ihan skitsofreeniseksi varmaan olo :DD

Mutta joo kiva olisi jos joku pystisi tätä vähän avaamaan.

• Mut en minä puhunut henkioppaista ollenkaan, puhuin vain niistä Tulpa hallusinaatiohahmoista joilla on tunteet ja samanlainen elämä ku oikeilla ihmisillä, paitsi ne ovat pelkkää energiaa joita muutkin pystyy näkemään joskus.

• ....................

Kyllä ne aika paljon henkioppaalta kuulostaa..

• 72938

Tulpa on kaukana henkioppaasta, eikä sen viisauteen voi luottaa, koska se on oman tietoisuuden tuote. Itse en sekaantuisi asiaan useammasta syystä, yksi tärkeä on mielenterveys, joka on tuossa hommassa helposti vaakalaudalla.

• Venus~

No kyllä se minustakin vähän sekavaksi menisi.. Ainakin kun harrastan itse näitä henkioppaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1889
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1860
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      371
      1687
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1219
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1091
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1046
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    9. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      1011
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      968
    Aihe