Aivan järkyttävää miten tyyni olo 8 päivän citalopram-kuurin (10mg) jälkeen on. Lääkeiden aloitusoireina sain aivan järkyttävää ahdistusta ja panikointia, en pystynyt istumaan paikoillani edes 5 minuuttia, kyllä siinä itkettiin ja kädestä ystäväni minua piteli.
Miten ironista, että sellainen myrsky tyyneyden edellä!
Itselläni suunnattoman ahdistuksen aiheutti suuret elämänmuutokset ja niihin sopeutuminen. Eilen illalla ahdistus jo hieman hellitti. Lääkärini oli tänään, ettei mikään ihme, jos kovan tunnemyrskyn jälkeen tuntuu oudolta ja epätodelta tuo tyyneys. Olen myös saanut keskusteluapua ja tehnyt ahkerasti rentoutusharjoituksia - ehkä tämä viimein tästä!
Minkälaisia kokemuksia teillä oli aloitusoireiden väistyttyä?
Miten ironista, että sellainen myrsky tyyneyden edellä!
Itselläni suunnattoman ahdistuksen aiheutti suuret elämänmuutokset ja niihin sopeutuminen. Eilen illalla ahdistus jo hieman hellitti. Lääkärini oli tänään, ettei mikään ihme, jos kovan tunnemyrskyn jälkeen tuntuu oudolta ja epätodelta tuo tyyneys. Olen myös saanut keskusteluapua ja tehnyt ahkerasti rentoutusharjoituksia - ehkä tämä viimein tästä!
Minkälaisia kokemuksia teillä oli aloitusoireiden väistyttyä?
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.