Mitähän tämä on, kun kuulen toisinaan toisten puhetta vaikka he eivät näytä sanovan mitään. Puhuin äidilleni tästä eilen. Hän sanoi, että eihän se ole mahdollista. Onko kukaan muu kuullut puhetta tällain? Kun kohtaan esim. kadulla vastaantulevia ihmisiä, kuulen jtkn, mitä he eivät välttämättä kuitenkaan lausu. Minusta tuntuu, että äänet syyttävät, tai toruvat minua.
äänet
6
769
Vastaukset
- hoitsu
Olen lukenut sinun kirjoittamiasi juttuja ennenkin....en tiedä tetkö pilkkaa mielenterveydellä ja toisten sairaudella....jollet niin hakeudu pian auttajalle !
Jos kyse on vaan pilanteosta....kasva aikuiseksi - toisille nuo asiat ovat todellisuutta ja sairautta, niillä ei ole syytä pilkata !
Kaikkea hyvää sinulle silti - no_name
mulla kuuluu joskus varsinkin nukkumaan mentäessä joidenkin tuttujen ääniä päässä. niinkuin ajatuksissa. en siis kuule mutta muistan jotenkin jonkun sanovan jotain.. vaikka eivät olisi sitä sanoneetkaan, kuten esim. kaverin sanomana tulee "markka" tms..
- jokuvaan
mullakin on nukkumaan mennessä jotain outoi äänii pääni sisällä. tuntuu ku siel puhuis jotain 10 ihmistä. sit juuri kun olen vaipumassa uneen ne äänet voimistuu nii kovaks et pian joku mun pään sisäl huutaa jotain niin lujaa et herään siihen ja sit ne äänet alkaa vajoo kauemmas.
mä luulen et ne äänet johtuu siitä et olen väsynyt ja alan pian nukkumaan. et ei varmaan ole mitään sairautta.
mut mulla on toisenlaisii outoi ääniii. mä kuulen et olis radio tai tv päällä sit lähen sammuttamaan sitä ja se ei olekaan päällä!
se on vähä outoo kun kuulen jonkun kappaleen soivan ja tunnistan vielä mikä biisi se on ja melkein laulan mukana mut sit tajuan ettei radio ookaan päällä....
- kiku
Vanha ohje skitsoille: kun kuulet ääniä, pistä sormet korviin. Jos äänet eivät lakkaa kuulumasta, ne eivät ole tästä maailmasta.
- lintunen
Oli aika osuvasti sanottu.:) Itse olen terve...vai voiko niinkään sanoa. Onko kukaan terve? Eksyin ihan vahingossa sivuille.
- Qaot
Pienempänä kuulin puhetta
Kun esimerkiksi tein jotain tietokoneella ja oli hiljaista, tai kun istuin sohvalla hiljaa.
Nii kuulin naisen äänen, joka huusi minulle ja haukkui mua. Aina välillä suljin korvat käsillä ja huusin, että lopeta!
Sitä jatkui jonkin aikaa ja sitten se loppui.
En tiedä mistä se johtui.
Kerroin siitä äiteelle ny monen vuoden jälkeen ja se vähän ihmetteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1284836Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa143511Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1573320Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302762Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu882513Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181833Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101452Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1311362Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky51314Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267