Moi!
Olen 27-vuotias nainen. Olen lähdössä yksin reissuun elokuussa ja ajattelin, että kokeillaanpas nyt jos täältä tarttuisi tervejärkistä matkaseuraa. Suunnitelmissa on ottaa äkkilähkö ihan mihin tahansa lämpimään suht halvalla viikoksi. Tykkään syödä, juoda, ottaa aurinkoa, uida, makoilla rannalla, urheilla, käydä kaupoilla ja miksei jossain nähtävyyksilläkin. Yleensä kammoksun valmismatkoja, mutta nyt aion antaa sellaiselle mahdollisuuden :)
10.8.-21.8.13 jonnekin päin Eurooppaa
4
119
Vastaukset
- Viikoksi
Moi!
Lähtö ja paluu Helsinki-Vantaan kenttää käyttäen?
Mikä on tervejärkistä, samat kujeet, samat harrastukset molemmilla?
Voiko laittaa privaattiviestiä? - Maailmanmatkaaja
Moi! Tääl olis yks 28 vuotias miespuolinen maailmanmatkaaja joka haluis kans matkaseuraa samana ajankohtana. Kohteella ei kauheasti ole merkitystä kunhan lämmintä ja hauskaa on. Itsellä suht samat intressit kuin sullakin. Onko sulla mitä kohteita kiikarissa tai minne erityisesti haluaisit matkustaa? Syy miksi kirjoitan tänne on se että kavereillani ei ole joko aikaa tai rahaa matkustaa ja yksin ei ole niin mukava reissata kuin seuran kanssa.
- diu1
Tervejärkisellä tarkoitan suht itsenäistä tyyppiä, joka ei kaipaa huolehtijaa tms matkaansa. Helsinki-Vantaalta lähtö tai Tampereelta. Matkakohteella ei oikeastaan ole mitään merkitystä, kunhan lämpöä, aurinkoa ja mahdollisuus tehdä jotain muutakin kuin oleilla hotelilla. Hotellin tasolla ei myöskään ole suurempaa merkitystä, en aio hengailla hotellilla, kunhan löytyy toimiva suihku, vessa ja sänky ja kamat pysyy huoneessa turvassa. Mulla on kanssa kavereilla lomat eri aikoihin, niin siksi lähdössä yksin
Voisko Maailmanmatkaaja laittaa vaikka mailiosoitteen niin kattellaan jos päästään reissuun :) - Maailmanmatkaaja2
diu1 kirjoitti:
Tervejärkisellä tarkoitan suht itsenäistä tyyppiä, joka ei kaipaa huolehtijaa tms matkaansa. Helsinki-Vantaalta lähtö tai Tampereelta. Matkakohteella ei oikeastaan ole mitään merkitystä, kunhan lämpöä, aurinkoa ja mahdollisuus tehdä jotain muutakin kuin oleilla hotelilla. Hotellin tasolla ei myöskään ole suurempaa merkitystä, en aio hengailla hotellilla, kunhan löytyy toimiva suihku, vessa ja sänky ja kamat pysyy huoneessa turvassa. Mulla on kanssa kavereilla lomat eri aikoihin, niin siksi lähdössä yksin
Voisko Maailmanmatkaaja laittaa vaikka mailiosoitteen niin kattellaan jos päästään reissuun :)[email protected] Kirjoittelehan niin ruetaan katselemaan matkakohteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2342567Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka92138Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3221878- 1031629
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois841525Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671190
- 251121
- 501073
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016