Millainen hedelmöittymistarina teillä on?
Minkälainen asento on paras ajatellen raskaaksi tuloa?
Onko yhdyntätiheydellä väliä? Olen tällä palstalla huomannut joskus, että parin päivän välein ovulaation aikoihin yhdyntöjä, mutta missään muualla en ole vastaavaa kuullut.
Oletteko syöneet jotain lisävitamiinejä ennen raskaaksi tuloanne / sen jälkeen?
Milloin raskaaksi, rakasteluasennot?
6
2072
Vastaukset
- toista odotan:)
Silloin 2001 vuonna kun teimme ensimmäistä, laskin tarkkaan kierronpuolivälin eli ovulaatio ajankohdan.
Sitten mies hommiin:) Asennosta en nyt muista tarkemmin, varmaan vaihdeltiin:)
Mutta se on jäänyt muistoihin, kun halusin aina yhdynnän jälkeen nostaa jalat seinää vasten pystyyn, jotta kaikki sperma varmasti menee oikeaan paikkaan ja jää sinne.
Jotenka sinä yönä nukahdin jalat pystyyn, ja jonkun ajan kuluttua heräsin siihen kun oli ihan turrana ja puutuneet jalat, en tiedä kuinka kauan olin nukkunut niin, mutta se ilmeisesti auttoi:)
Se taisi olla nimittäin juuri se yö jolloin lapsemme sai alkunsa:)
Varmaan tupakoinnin lopettaminenkin auttoi nopeaan raskaaksi tuloon. - rv12
Meillä ei käytetty mitään poppakonsteja, vaan tarkistin ovulaation ajankohdan ja sit hommailtiin muutamana päivänä ja kyllä tärppäsi. En usko, että asennoilla tai jalkojen seinälle nostamisella on merkitystä.
- vielä äidiksi...
Esikoiseni ja ainokaiseni sai alkunsa miehen iltaloman aikaan armeijasta :). Nyt 5-vuotias. Kaveria tälle ei ole kuulunut, vuosi yritetty.
Muistaakseni rakasteluasento oli perinteinen lähetyssaarnaaja (tyyny tosin naisen pyllyn alla), ja yhdyntäkertoja taisi olla 2 - 3 yhden päivän aikana, eli jostain sattuman syystäkin on ovuulaatiokin osunut nappiin. Laskin sen kyllä tuolloin tasan kierron puoleen väliin. Muita rakastelukertoja ei tuolloin ollut lähimaillakaan.
Nyt kun olen laskenut ovulaationi kierron puoleen väliin, emme ole silti saaneet tulosta aikaiseksi, mikä lie. Kai aiemmin sitten vaikutti se että "homma" tapahtui spontaanisti. Pitänee ostaa se ovulaatiotesti, josko siitä olisi itelle apua :)- kiinnostaa
Olen aiemminkin huomannut, että jotkut käyttävät tyynyä naisen pepun alla rakasteltaessa. Onko syynä se, että nainen saa enemmän nautintoa vai se että siittiöt lähtisivät jotenkin paremmin oikeaan suuntaan?
- kiia
Ei parin päivän välein vaan usein yhdyntöjä hedelmällisten päivien aikana on parempi.
http://fi.femalelife.com/default.asp?PageID=318
"Rakastelukertojen tiheys on suurin yksittäinen tekijä hedelmöittymistä yritettäessä. Mitä useammin rakastelette sen parempi, mutta muistakaa säilyttää rakastelun ainutlaatuinen ja romanttinen merkitys elämässänne."
Tyyny pyllyn alla on ok ainakin siitä syystä että naisen nautinto on suurempi, siis tietysti yksilökohtaista on tämäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342