O: Craze x 2, avaamattomat, Candy Grape & Berry Lemonade, NOUTO Tku

CrazePWO

Myydään kaksi avaamatonta Craze-purkkia. Purkit myydään yhdessä hintaan yhteensä 70€. Pelkästään NOUTO Turusta. Todennäköisesti tiedät, mitä olet ostamassa, mutta ennen ostopäätöstä haluan sinun tiedostavan, että tuote on vedetty pois myynnistä ainakin hetkellisesti yhdestä lisäravinteita myyvästä paikasta ja lisätietoa syistä löytyy täältä: http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/craze-239-g

Eli ota yhteyttä maililla [tietoapaikoista(miukumauku)gmail.com]. Ilmoitus on voimassa perjantaihin 31.5.2013 asti.
Hinta: 70€
Yhteystiedot: tietoapaikoista(miukumauku)gmail.com

11

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CrazePWO

      Vielä ehtii :)

    • samu 82

      Vieläkö myynnissä??

    • CrazePWO

      Täältä löytyy. Vieläkö on kiinnostuneita?

    • CrazePWO

      Tuo viimeisin EI ole minun viestini. Olen siis alkuperäisen viestin lähettäjä ja vielä löytyy nuo Crazet. Asun tosin HELSINGISSÄ elokuun loppuun asti, joten nouto täältä olisi paras.

      Kukaan tuskin haluaa maksaa tuntemattomalle tämän foorumin kautta ennakkoon ja postiennakolla en viitsisi lähettää. Tkuun voin ehkä toimittaa jossain vaiheessa myös elokuun aikana. Tarkkailen nyt ainakin elokuun alkupuoliskon tuota sähköpostiani taas suht säännöllisesti. Eli laittakaas mailia.

      Ps. Ostajan tulisi olla täysi-ikäinen. En hyvällä omallatunnolla voi myydä alaikäiselle tuota, kun sillä saa tyhmästi käytettynä varmasti huonon olon aikaiseksi ja sitten on iskä/äiskä minun kimpussa. JA POTENTIAALINEN OSTAJA - ks. tuo linkkini ylhäältä.

    • CrazePWO

      Sain purkit myytyä eilen.

    • craze3

      Myynnissä 4 purkkia Craze Berry lemonadea hintaan 35 euroa kappale postikulut lisätään hintaan, nouto myös mahdollinen Tuusulasta.

      Yhteyden otot [email protected]

      • craze4

        Vieläkö crazet löytyy?


    • emmander

      Ei kellään sattuisi olemaan crazea vielä myynnissä?

      • crystalcraze

        Pistäppä sähköpostis täältä löytyy 1 ja puolikas purkillinen


      • Emmander
        crystalcraze kirjoitti:

        Pistäppä sähköpostis täältä löytyy 1 ja puolikas purkillinen

        Video! Onko jäljellä? [email protected]


    • Salikissa

      Jos joltain vielä löytyy niin täällä ostaja :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe