Olen kohta 13-vuotias tyttö. Pituutta löytyy 160 cm ja painoa n.47kg. Haluaisin painaa n. 60-80 kg. Mielestäni lihavuus ei ole paha asia, tykkään isoista mahoista ja läskistä. Onko neuvoja? :)
Haluan lihoa!!!
17
1905
Vastaukset
- Ykskakskolme123.
Siis:170 cm.
- bhurt
koeta laihduttaa.
- 188cm pitkä 15v poika
Syö ja juo kaikkea lihottavaa paljon.
Itseni olen lihottanut 2vuodessa 70kilosta
100 kiloon.
Nyt on iso pyöreä maha :)- Ketjun aloittaja
Vanhemmat ei tykkäis... Mut aika hianoo :)
- ifohtkodukbdr
Ketjun aloittaja kirjoitti:
Vanhemmat ei tykkäis... Mut aika hianoo :)
Lihota ittes 70kiloseks se ois sopiva :)
Ei munkaan vanhemmat oikee tykkää. - haluaisin läskiksi
ifohtkodukbdr kirjoitti:
Ei munkaan vanhemmat oikee tykkää.haluaisin lihoo myös ihan jätti iso mahaiseksi kertokaa mitä pitäisi syödä ja kuinka täyteen???
- Ketjun aloittaja....
ifohtkodukbdr kirjoitti:
Ei munkaan vanhemmat oikee tykkää.Mut miten jos sull on sellain osa maha nii onksen kanssa vaikee elää? Miten sanon vanhrmmilleni?
- gkhdjlo
Ketjun aloittaja.... kirjoitti:
Mut miten jos sull on sellain osa maha nii onksen kanssa vaikee elää? Miten sanon vanhrmmilleni?
Mun mielestä on parempi elää ison mahan kanssa.
Ei se mitää ongelmia aiheuta jos ei paina yli 150kg
Mä en sanonu mitään vanhemmille ne ja terveydenhoitaja on vaan ihmetelly miten mä oon lihonnu nii nopeesti.
70kg ois sulle just sopiva lihavat tytöt on paremman näkösiä.
Mä tykkään isosta mahasta:) - pulleatpojat <3<3
gkhdjlo kirjoitti:
Mun mielestä on parempi elää ison mahan kanssa.
Ei se mitää ongelmia aiheuta jos ei paina yli 150kg
Mä en sanonu mitään vanhemmille ne ja terveydenhoitaja on vaan ihmetelly miten mä oon lihonnu nii nopeesti.
70kg ois sulle just sopiva lihavat tytöt on paremman näkösiä.
Mä tykkään isosta mahasta:)Pyöreät pojat on mun mielestä paljon ihanampia. Mä rakastun aina pullukkoihin ja toivon, että tuleva poikaystävä vois vähä lihottaa mua. Sitte voitaisiin yhdessä lihoa ja seurata vaa'an lukemia.
- Pullllero
pulleatpojat <3<3 kirjoitti:
Pyöreät pojat on mun mielestä paljon ihanampia. Mä rakastun aina pullukkoihin ja toivon, että tuleva poikaystävä vois vähä lihottaa mua. Sitte voitaisiin yhdessä lihoa ja seurata vaa'an lukemia.
Täällä yksi pulleropoika vailla lihottajaa...
- Mahafani
Pullllero kirjoitti:
Täällä yksi pulleropoika vailla lihottajaa...
Ahh, rakastan pulleroitA
- antti.....
170cm ja 80 kg ei ole kyllä lihava.Ehkä ihan maksimissaan pikkiriikkisen pullea.
- lihovapoika.
Jep. Ehkäpä 90-100kg olisi hyvä... Kun yli sadan pääsee niin saa olla onnellinen. Itse olen 166cm pitkä ja nuorena lihoin kahdessa vuodessa normaalipainosta n. 80 kiloiseksi. Terveydenhoitaja tosiaan ihmetteli ja otti vanhempiini yhteyttä. Sen jälkeen lihoin kuukaudessa taas kilon tai kaksi, ja yllättäen olikin taas terveystarkastuksen vuoro. (olin seurannan alla painoni vuoksi) Halusin siis lihoa ja sen jälkeen vanhempani kielsivät pikuruoan ja herkut. Tuossa tilanteessa lihominen ei ollut helppoa! Piti syödä huomattavan paljon kotiruokaa. Kävin kyllä usein salaa ostamassa karkkia mutta se ei auttanut paljoakaan. Sen lisäksi laitoin leivälleni aitoa voita paksun kerroksen ja söin koulussa itseni täyteen. Siltikin lihoin kilon sinä kuuna ja sitäkin ihmeteltiin... Näin se elämäni jatkui. Nyt painan jo 128 kg. Lihominen on siis elämäntapani.
- luikku kukkakeppi
lihovapoika. kirjoitti:
Jep. Ehkäpä 90-100kg olisi hyvä... Kun yli sadan pääsee niin saa olla onnellinen. Itse olen 166cm pitkä ja nuorena lihoin kahdessa vuodessa normaalipainosta n. 80 kiloiseksi. Terveydenhoitaja tosiaan ihmetteli ja otti vanhempiini yhteyttä. Sen jälkeen lihoin kuukaudessa taas kilon tai kaksi, ja yllättäen olikin taas terveystarkastuksen vuoro. (olin seurannan alla painoni vuoksi) Halusin siis lihoa ja sen jälkeen vanhempani kielsivät pikuruoan ja herkut. Tuossa tilanteessa lihominen ei ollut helppoa! Piti syödä huomattavan paljon kotiruokaa. Kävin kyllä usein salaa ostamassa karkkia mutta se ei auttanut paljoakaan. Sen lisäksi laitoin leivälleni aitoa voita paksun kerroksen ja söin koulussa itseni täyteen. Siltikin lihoin kilon sinä kuuna ja sitäkin ihmeteltiin... Näin se elämäni jatkui. Nyt painan jo 128 kg. Lihominen on siis elämäntapani.
Hei lihovapoika.
Oletko yhä 166cm ja 128kg
tunnetko olevasi syöttöporsas?
Itse olen liian laiha kukkakeppi haluaisin lihoa tosi lihavaksi onko vinkkejä syömiseen? - pulleapoika,
luikku kukkakeppi kirjoitti:
Hei lihovapoika.
Oletko yhä 166cm ja 128kg
tunnetko olevasi syöttöporsas?
Itse olen liian laiha kukkakeppi haluaisin lihoa tosi lihavaksi onko vinkkejä syömiseen?Olen nyt 129kg. Syö vain paljon ja rasvaista ruokaa. Itse söin joskus pelkkää voita. :D Onnea yritykseesi!!
- anneeveliina
Minä olen 26-vuotias nainen ja painan 397kg. Tavoitepaino olisi 510kg. Syön joka päivä ainakin 10 hampparia ja 20karkkipussia napostelut eli esim.15 sipsipussia. Rakastan ruokaa! Onnea sinullekin!
Ei ylipainossa oo mitään hienoa, vaikka olenkin sitä mieltä, että antaa kaikkien kukkien kukkia. mutta siis terveysriski enemmin tai myöhemmin.
Jos olet rakenteeltasi hoikka, etkä sairasta mitään syömishäiriöö mikä täytyis hoitaa, niin aikuisen neuvona: Kyllä sitä painoa pukkaa kunhan ikääkin tulee lisää joten nou hätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418