On taas tullut ihana kesä ja haluaisin hiukan rentoutua raskaan talven jälkeen. Ottaa iisisti, löhöillä kotonakin, nukkua hyvin ja vaikka lukea. Se ei kuitenkaan onnistu, koska te vanhemmat jätätte aikuistuvan penskanne yksikseen kotiin viikonlopuiksi ja välillä pitemmäksikin aikaa. Hän soittaa täysillä musiikkia vuorokaudenajasta välittämättä, kaverit mölisevät yöaikaan. Kuuntelen pakosta basson jytinää ja heräilen aamuyöstä. Valitukset eivät ole auttaneet, koska kyseessä nk. tavallinen kiva perhe. Joku tunkee seinän läpi kotiini. Haluaisin vain olla rauhassa. Miksi näin, eikö löydy mitän keinoa lopettaa tämä? Mielestäni tällainen on epäreilua. Minulla ei ole kesämökkiä eikä varaa matkustaa mihinkään.
kuuntelen lastasi pakolla
5
179
Vastaukset
- ...
Tottakai on keinoja. Valitat isännöitsijälle, ja jollei auta soita poliisit paikalle.
- nimimerkki2013
Mitään turhia höpinöitä, soitat suoraan poliisille joka kerta, kun musiikki soi/on älämölöä klo 23 jälkeen. Ja jos siellä alaikäiset juopottelee, menee vanhempien ja sosiaalihuollon tietoon. Ei varmaan jatku bileet niiden yhteyksien jälkeen.
- lllmmm
Minulla on tuttavaperhe, jossa on nuori alkoholia käyttämätön mies. Perheellä on tosi rankkaa joten toivon että he eivät saa lisää valituksia. Nuorukainen pelaa tietokonepelejä(on masentunut) aamuun asti ja hänellä on usein kavereita kylässä tai kälättää skypessä yöllä. Perheen vanhemmat on niin hyväunisia että heitä ei metakka häiritse paitsi joskus. Vanhemmat ei saa kuriin yökäyttäytymistä, sanominen eikä huutaminen ei auta. Heillä ei ole konsteja vaikuttaa nuorukaiseen. Poika ei usko vanhempiaan. Luulen että jos joku tulisi yöllä sanomaan asiasta nätisti ja ystävällisesti, luulen että sillä olisi isompi vaikutus kuin että äiti kertoisi että saatiin taas valitus. Perheellä ei vaan kertakaikkiaan ole ollut rahkeita kasvattaa nuorukaistaan eikä pitää kuria. Itse olisin menetellyt toisin, en olisi antanut tietokonetta ja pelejä lapselle jo pienenä.
Entä jos siis kävisit joskus kun et saa nukuttua pyytämässä ystävällisesti että olisivat hiljempaa, vie vaikka jätskit mennessäsi. Nuoret ovat usein fiksuja mutta nuoruus on joskus railakasta.- säpäkkä
Meillä on ollut hyvin yksinkertainen konsti tuohon yöelämään. Taloissa on sellainen sulaketaulu, ja kun sieltä irrottelee sulakkeen jos toisenkin, niin lakkaa yölliset mölötykset lyhyeen. Oli masentunut tai ei, mutta jokainen tarvitsee lepoa.
- ap väsynyt naapuri
Ihanaa! Kerrankin onnistui! Ne häipyivät kaikki jonnekin vaikka pelkäsin etukäteen mökää niinkuin viime vuonna. Olen nukkunut kaksi päivää! Ja lukenut kirjan putkeen keskittymällä! Oi tätä onnea...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226352Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604052Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503345Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4852871Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2781868Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341546- 871426
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1721369Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141323