VITTUUN mopoilijat

sadfsdfsdfas

vittu ne kakarat ajelee viritetyillä mopoilla keskellä yötä.

40

707

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo o

joo se on tosi vittumaista aina kauhee meteli ikkunan alla...

• fuckin fuck

mutta kun ei niitä pirulaisia tahdo saada kiinni, muuten kyllä moukaroisin mopot lyttyyn.

• tietäjämmme

gerbyn kiskalle, löydät 50 penskaa sieltä

• 210cm 135kg

ja raiskaa muijjas ja moukaroi autosi lyttyyn ja vetää sen jälkeen sua lättyyn.

• mopo poika
        210cm 135kg kirjoitti:

ja raiskaa muijjas ja moukaroi autosi lyttyyn ja vetää sen jälkeen sua lättyyn.

251cm 209kg tulee vielä lujempaa muijalles ja lättyyn sulle.

• Mopotti pot.pot..
        mopo poika kirjoitti:

251cm 209kg tulee vielä lujempaa muijalles ja lättyyn sulle.

sun kämppään...

• HJULAPATAA ja pilluu
        tietäjämmme kirjoitti:

gerbyn kiskalle, löydät 50 penskaa sieltä

pitäisikö ne teloittaa kuten Brasialian kuoleman partiot jotka lahtaavat katulapsia.

Eikö sinun vanhenpasi päästäneet sinua ulos?? vai viihdyitkö paremmin omassa huoneessasi yksinäsi:)

• Ohi-kulkija
        HJULAPATAA ja pilluu kirjoitti:

pitäisikö ne teloittaa kuten Brasialian kuoleman partiot jotka lahtaavat katulapsia.

Eikö sinun vanhenpasi päästäneet sinua ulos?? vai viihdyitkö paremmin omassa huoneessasi yksinäsi:)

Kyllä gerpyyläiset on jälkikasvunsa parhaan taitonsa mukaan
        kasvattanut, tuloksen voi nähdä kiskalla ken tahtoo.
        Onko siinä onnistuttu,noh ,mielestäni olosuhteisiin nähden, kyyllä.

• ????????
        Ohi-kulkija kirjoitti:

Kyllä gerpyyläiset on jälkikasvunsa parhaan taitonsa mukaan
        kasvattanut, tuloksen voi nähdä kiskalla ken tahtoo.
        Onko siinä onnistuttu,noh ,mielestäni olosuhteisiin nähden, kyyllä.

???

• ollut nuori

et sua sattuu nenään ja muuallekin, kun menet uhoomaan!
        Mä en menis uhoon millekkään jengille yksin.

Silloin kun olin nuori yksi herra yritti lopettaa meidän pyörätiellä ajelun vesisuihkulla.
        Lopetti sitten yrityksen kun huomasi, et vesihanan käy joku aukasees yöllä.

Minä olen sitä mieltä, että jos moottorisjoneuvojen äänet häiritsee, kannattaa miettiä missä asuu.
        Muuttaminen saattaa olla helpoin ja halvin ratkaisu.

• pennuille remmiä

Minä tekisin mieluusti myös niistä laittomista tappovehkeistä (viritetyistä moponkuvatuksista) selvää pajavasaralla, hakkaisin ne muodottomiksi möykyiksi. Joku yö vielä se hetki koittaa, sittenpähän oppivat tavoille.

• huoh!!!!
        pennuille remmiä kirjoitti:

Minä tekisin mieluusti myös niistä laittomista tappovehkeistä (viritetyistä moponkuvatuksista) selvää pajavasaralla, hakkaisin ne muodottomiksi möykyiksi. Joku yö vielä se hetki koittaa, sittenpähän oppivat tavoille.

sen jälkeen :) kovien korvaus velvoitteiden saattelemana.

kasvata hermot....

• njoo..
        HJULAPATAA ja pilluu kirjoitti:

Kyllä mä ainakin kakarana nukuin arkiöinä. Kuvittelis, ettei se olis muillekaan pahitteeksi.

• juupajuu--
        njoo.. kirjoitti:

Kyllä mä ainakin kakarana nukuin arkiöinä. Kuvittelis, ettei se olis muillekaan pahitteeksi.

äidin kainalossa vielä 15v ja viikonloputkin toki olit kotona :)

• Vastapalloon

Metelin pidosta olen saanut vastauksen ,muuta maalle.
      Virkavalta ei piittaa vittujakaan vaasassa moottoriajoneuvojen
      metelistä.
      Liikennetoimittaja T.Koskinen jopa toivoi lisää meteliä menopeleihin
      niin kuin ennen vanhaan , oisko aika päivittää päänsä eikä roikkua
      enää 60-luvulla.

• Pelottavaa!!!

HUIII !!! KAMALAA !!!

• MattiMeikäläänen

mopoilija tulee vastaan jalkakäytävällä niin laitan kepin renkaan väliin :D

• heitä vain :D

korvauksia :D poliisi on laittomuuksia valvomassa...ET sinä, jos heittelet keppejä renkaisiin syyllistyt pahoinpitelyyn...pahimmassa tapauksessa tappoon, tai nyt kun täällä kerroit asian (suunnitelmallisuus) niin MURHAAN!!

• vali vali vali

seuraavaksi kun ajan jalkakäytävällä mun viritetyllä mopolla 180km/h ja näen sinut keppi/heppi kädessä, teen pienen väistöliikkeen ja samalla potkaisen suo leukaan niin että sun tekohampaat lentää kuuhun ja sä itte lennät ojaan...tajuttomana.

Sitten laitan mun viritetyn ja kova äänisen mopon parkkiin ja tulen ja paskannan sun hampaattomaan kitaan..JEAH..mopopojat RULETTAA!!!

• voivoi=((
        vali vali vali kirjoitti:

seuraavaksi kun ajan jalkakäytävällä mun viritetyllä mopolla 180km/h ja näen sinut keppi/heppi kädessä, teen pienen väistöliikkeen ja samalla potkaisen suo leukaan niin että sun tekohampaat lentää kuuhun ja sä itte lennät ojaan...tajuttomana.

Sitten laitan mun viritetyn ja kova äänisen mopon parkkiin ja tulen ja paskannan sun hampaattomaan kitaan..JEAH..mopopojat RULETTAA!!!

Itse olin 70-luvulla tuossa 15wee iässä jo tyttöjen kimpussa en pärrännyt enää "mopoilla", tää nyky sukupolvi pojissa elää pikkasen kehityksessä jälkeenjääneenä.Sillon juotiin jo viinaakin kuin miehet nyky nuoriso tissuttelee pussikaljaa,,, aikasta säälittävää.

• Vituttaako?
        voivoi=(( kirjoitti:

Itse olin 70-luvulla tuossa 15wee iässä jo tyttöjen kimpussa en pärrännyt enää "mopoilla", tää nyky sukupolvi pojissa elää pikkasen kehityksessä jälkeenjääneenä.Sillon juotiin jo viinaakin kuin miehet nyky nuoriso tissuttelee pussikaljaa,,, aikasta säälittävää.

Nyky kersat ei puhu muusta kuin mopoista ja vitusta,
        60-luvulla kun itse olin kersa ei kukaan puhunut mopoista mitään.

HÄ !!

• 15 v jannu--
        voivoi=(( kirjoitti:

ja nussin ja ajelen viritetyllä kova äänisellä mopolla, alkoholi on vanhojen sairaiden riippupallien hommaa, pilvee ja extasii niin sit menee lujaa...tietsä miltä tuntuu nussii exuis??? aivan vitun tajottoman mahtavaa.

Vedä sä vaan impotentti sitä tenuu.

• mopomiäs---
        Vituttaako? kirjoitti:

Nyky kersat ei puhu muusta kuin mopoista ja vitusta,
        60-luvulla kun itse olin kersa ei kukaan puhunut mopoista mitään.

HÄ !!

kun ei ollut kumpaakaan :D :D BUAHAHAA MUAHAHAAAA..oli vaan puiset lelut ja oma pili MUAHAHAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• tanyjx
        15 v jannu-- kirjoitti:

ja nussin ja ajelen viritetyllä kova äänisellä mopolla, alkoholi on vanhojen sairaiden riippupallien hommaa, pilvee ja extasii niin sit menee lujaa...tietsä miltä tuntuu nussii exuis??? aivan vitun tajottoman mahtavaa.

Vedä sä vaan impotentti sitä tenuu.

Ois mopö vaiha niihin nappeihin.
        sanoiks vetänees handuun pölyis vai mihin.

• runkku pumpulle
        tanyjx kirjoitti:

Ois mopö vaiha niihin nappeihin.
        sanoiks vetänees handuun pölyis vai mihin.

taisit itse sanoa :)
        ..tun RUNKKARI :)))))))))))))))

• GyrbäOrawa

nykyajan teineistä edes tiedä onko miehiä vai naisia :D Hahahah!Kaikilla samanlainen vitun ruma fleda ja vaatteetkin ku jostain 80luvun alusta tai sit yritetään olla jotenkin yber cool tai jotain!Ja ostellaan jotain mopoautoja mitä tuunaillaan amisautoiksi ja kasvatetaan ne amisviiksetki vielä xD Nykyajan teinit vain hengaileen rumien pröpötes mopojensa kans kiskojen/kauppojen pihas vinkuus pimppaa tai kerääs roskiksista pulloja ja palauttelee niitä kauppaan et saa pari kierrosta pokeria automaatilla pelata HIPHIP HURREI!!!Eiköhän vaan tästä lähin kaikki autoilijat ajeta edessä junnaavien mopoilijoiden ja skoottereiden päälle ;D

• Money kids

jos saat sillä edes mopon kiinni :)

Sun nuoruudessa oli trumpetti farskut jalas ja vitun isot rillit päässä ja rasvanen fleda...eikä MITÄÄN kivoja jutskia kuten, pleikat, mopot, pelit, tietskat ym..ym.. olitte vain metsässä jossain haisevalla koijjalla ja kaivelitte omia munia kahdella tikulla...siinä teidän nuoruus :D

• surkee=((
        Money kids kirjoitti:

jos saat sillä edes mopon kiinni :)

Sun nuoruudessa oli trumpetti farskut jalas ja vitun isot rillit päässä ja rasvanen fleda...eikä MITÄÄN kivoja jutskia kuten, pleikat, mopot, pelit, tietskat ym..ym.. olitte vain metsässä jossain haisevalla koijjalla ja kaivelitte omia munia kahdella tikulla...siinä teidän nuoruus :D

Ootsä SÄÄLITTÄVÄ pelata nyt faijan tietskalla ja ajella Iskän ostamalla mopedilla ,, ei viä oo muuta omaa ku juokseva räkä nenusta.Isäsi on silti tehnyt jotain muutakin ku ajellu Larsulla,, ikävä kyllä ajanut Mutsiasi ja tulos SÄÄLITTÄVÄ,,, mut vahinkojahan sattuu.......=))))))))))))))))))))))

• VanhaPiika
        surkee=(( kirjoitti:

Ootsä SÄÄLITTÄVÄ pelata nyt faijan tietskalla ja ajella Iskän ostamalla mopedilla ,, ei viä oo muuta omaa ku juokseva räkä nenusta.Isäsi on silti tehnyt jotain muutakin ku ajellu Larsulla,, ikävä kyllä ajanut Mutsiasi ja tulos SÄÄLITTÄVÄ,,, mut vahinkojahan sattuu.......=))))))))))))))))))))))

tääkin palsta muuttunut nykyään säälittävien murkkujen tavaksi kommunikoida toisilleen?
        Menkää vaik mielummin kahville tai toistenne luo kylään keskustelemaan niin ei tarvi siihenkin käyttää tietotekniikkaa vai onko se kommunikointi toisille ihmisille mennyt jo näin säälittäväksi että eletään elämää koneen kautta ja ollaan sit yksinäisiä ja tehdään koulusurmia tai viillellään itseään.?!Missä elämä?

• Aikuinen nainen
        VanhaPiika kirjoitti:

tääkin palsta muuttunut nykyään säälittävien murkkujen tavaksi kommunikoida toisilleen?
        Menkää vaik mielummin kahville tai toistenne luo kylään keskustelemaan niin ei tarvi siihenkin käyttää tietotekniikkaa vai onko se kommunikointi toisille ihmisille mennyt jo näin säälittäväksi että eletään elämää koneen kautta ja ollaan sit yksinäisiä ja tehdään koulusurmia tai viillellään itseään.?!Missä elämä?

EI näillä kersoilla oo mitään muuta ku tyhjät lökärit jalassa.

• mene hoitoon
        surkee=(( kirjoitti:

paremoi olisit sinäkin ollut läikkä täkissä...vitun navalta valunut vahinko.

Kyllä se kateellisuus näköjään kaikkea teettää, saa lapsiakin vihaamaan, olet sinä surkea isolla ässällä!!

• X: D: 3====0
        Aikuinen nainen kirjoitti:

EI näillä kersoilla oo mitään muuta ku tyhjät lökärit jalassa.

painu kommunikoimaan "kavereilles" :))))))))))))))))))))))))))

• niin koviksii
        mene hoitoon kirjoitti:

paremoi olisit sinäkin ollut läikkä täkissä...vitun navalta valunut vahinko.

Kyllä se kateellisuus näköjään kaikkea teettää, saa lapsiakin vihaamaan, olet sinä surkea isolla ässällä!!

Surkeita mopeti pojuja,,,, housut ja räkä roikkuu.

• kalkkis kives
        niin koviksii kirjoitti:

Surkeita mopeti pojuja,,,, housut ja räkä roikkuu.

kova kääkkä oletkin, pallit ja maha roikkuu...

• luunyrkki

Onneksi tuli pakkaset.

• mörrum

kohta päästään pilkille!!! JIIHHAAA!!

• Voi voi=)))))
        mörrum kirjoitti:

kohta päästään pilkille!!! JIIHHAAA!!

Mopeti kakaratkin pysyy mamman helmoissa ku ei mopeti startta,,,,,,,,, hohhhhohh=)))))))))))))))))))))))

• pikapuolin
        Voi voi=))))) kirjoitti:

Mopeti kakaratkin pysyy mamman helmoissa ku ei mopeti startta,,,,,,,,, hohhhhohh=)))))))))))))))))))))))

pilikille, ei mua ainaskaan mopopojat haittaa, olen ollut itsekkin nuori:)

Mutta pilkkiminen on näin tällä ikää mukavoo:) kokeile sinäkin rentoutua pilkillä ja ehkä samalla voit hetkeksi unohtaa traumasi nimeltä mopopojat :D

• VITUN-VIHANE-POIKA

Tuu tänne sanoo saat turpaa ja syötän sun 1cm muna mun bulldogille

• älkääs-nyt

vastauksista päätellen ei ole kovinkaan isolla lusikalla annettu, taitaa olla isällä lorahtanut tekovaiheessa pikkuusen keltaasta joukkoon- heh.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      128
      4836
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      14
      3511
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      157
      3320
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      30
      2762
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      88
      2513
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1833
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1452
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      131
      1362
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      5
      1314
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe