Tunnesyömistä

62 kiloo paina possu

Hei! Mulla oli pakko purkautua tänne. Mä INHOON paineita huutamista tai pakottamista.
En esimerkiksi kestä yhtään sitä kun mun äiti huutaa tai pakottaa muo tekemään sitä mitä mä en halua. Tai kun se uhkailee että "jos et vie nyt ne roskat niin mä vien sun tietokoneen sulta pois" se on ihan sairaan ärsyttävää. So kun mä alan stressata niin alan syödä (aika huono tapa) Oon kärsinyt viime vuonna bulimiasta ja ahmin just tosta samasta syystä.En vaan kestä paineita. Nykyään en kyl pysty ennään oksentamaan(onneksi) mut kun se tietää että mä yritän laihtua niin se vaan ahmii karkkeja ja kakkuja kun on tollanen kirjaimellisesti yli 100 kiloo painava sika.

Eli tarttisin vinkkejä miten hallitsisin tätä tunnesyömistä.
(Laittakaa myös omia ongelmanne jos pystyttevävinä (; )

2

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Random8

No sano vaikka äidillesi että hän painostaa sinua, ja toi tunnesyömisen voit lopettaa, jos keksit itsellesi tekemistä. Esim. Jos on paljon tekemistä, ei ehdi syömään mitään sipsejä tai muita herkkuja...
      Eli yritä pitää itseäsi kiireisenä, tai mene vaikka kaverille, että napostelu välttyisi

• Keskustelun aloittaja

Hei! Kiitos vastauksestasi mutta ongelmani on myös se että en voi olla kavereillani koska heillä kaikilla on hirveästi karkkia esim yks tuo kokoajan ulkomailta karkkeja ja syö ihan sika epäterveellisesti toinen taas on hirveen alipainoinen mutta syö kokoajan makeisia (luonnostaan laiha) kolmas taas on lihonnut viime kesän aikana 20kg ja jatkaa edelleen koska ei edes jaksa yrittää. Sen lisäksi kaikki kaverini inhoavat liikuntaa)): joten on aika vaikeata tehdä jotain urheilullista heidän kanssaan)):
        Äitini ei taas ymmärrä miksi en haluaisi syödä makeisia ja ostaa koko ajan kakkuja,pullia ja muita makeisia ja sanoo minulle että"no laita vaikka ne silmät sitten kiinni jos et halua nähdä herkkuja.." Joten tarttisin apuu)):

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      118
      3802
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      319
      1985
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1767
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      104
      1677
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      435
      1614
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1580
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      432
      1474
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1240
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      47
      1162
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      400
      1124
    Aihe