Ääni oli kuin narahteluja sellaisissa sarjoissa. Voisi hyvin verrata siihen, miten aito korkki narahtaa viinipullossa. Vain monta narahdusta aivan peräperää, pieni tauko, sitten taas...
Ehkä joku portti, tai ruosteinen veräjäkin voisi narahdella hieman sinnepäin.
Joten mikähän on tämä salaperäinen (en päässyt näkemään) lintu? Ääni kuului pellolta päin.
Narahtelulintu
Tunnistatkosen
2
258
Vastaukset
- ruisrääkkä
pitää sarjoja kaksi narahdusta peräkkäin.Tuskin pääset näkemäänkään osaa piilotella
- Tunnistatkosen
Kiitos. Olen hyvin tyytyväinen, että lähellemme on nyt tullut tuollainenkin lintu, joka meillä on harvinaisuus, koska aiemmin ei ole kuulunut.
Sensijaan päkälintyja (taivaanvuoheksikin kutsuttu) on kuulunut monena kesänä, kuten jo tänäkin kesänä on havaittu. Samoin jo käkikin kukahteli tuossa viime viikolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921766- 851252
- 1101123
- 71954
- 105901
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663