Tulipa mieleeni tämä asia tässä tuttavan kanssa keskustellessa.
Miten koirille annettava aborttipiikki vaikuttaa pentuihin mikäli niitä syntyy piikistä huolimatta? Onko normaaleja vai esiintyykö mahdollisesti epämuodostumia, "kehityvammaisuutta" tms kehityshäiriöitä?
Asiasta en tiedä hölkäsenpöläystä mutta en pitäisi mitenkään mahdottomana jos pennuissa esiintyisi jotakin vajaavaisuuksia. aika hormoonipommi se aborttipiikki kuitenkin on ja mikäli pennut ovat jo sikiövaiheessa nmiin teoriassahan piikin pitäisi niihin jotenkin vaikuttaa - jos ei siis osotettuun tulokseen päästä, eli aborttiin.
Epäonnistuneen abortin vaikutus pentuihin?
Dober
1
172
Vastaukset
- Issukka
eläinlääkärit eivät tietyn ajan jälkeen suostu piikkiä edes antamaan. En ole nyt ihan varma ajasta, mutta olisikohan ollut parin päivän sisällä astumisesta. Ainakin tämän alueen lääkärit ovat tuolla kannalla. Toinen, minkä em. piikki kuulemma voi aiheuttaa on vaikeus tulla tiineeksi myöhemmin ja myös mahdollinen märkäkohtu. Erittäin kokenut eläinlääkäri näin on aikoinaan kertoillut, joten oletettavasti on myöskin asiasta tiennyt ;) mulla ei minkäänlaisia kokemuksia, kun ei olla piikkiä milloinkaan tarvittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1772153Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3151825- 931587
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka31479Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821278Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986