Millaiset olisivat unelma hääsi? Nyt on hyvä tilaisuus suunitella mielessään maailman kauniimpia, herkimpiä ja railakkaisimpia häitä!
Vain mielikuvitus on rajana.
Unelma häät..
17
1492
Vastaukset
- Mia
Unelmissani olen niitä suunnitellut. Pienet, intiimit, hauskat puutarhajuhlat.. Valitettavasti ne eivät koskaan taida toteutua. Entäs sinun suunnitelmasi?
- Eliö
Unelma hääni
Häiden viettopaikka olisi upea esteettinen paikka luonnon helmassa. Järvimaisema ei olisi pahitteeksi.
Hihkiminen suoritettaisiin huvimajassa järven tuntumassa. Vieraina paikalla olisi lähimmät ystävät ja muutama kuihtunut mummeli ja pappeli.
varsinaisen pakollisen jäykän seremonian jälkeen pidettäisiin hauskaa olan takaa. Ohjelmassa olisi hyvä live bändi jukka poika kuulostais aikas metkalta. Ohjelmassa olisi pakollisten safkatarjoilujen lisäksi pelejä ja leikkejä. Vois heittää vaikka pesispelin pystyyn. Kunhan ei olisi mitään hirvittävän jäykkää ja virallista. Ilta tietysti huipentuisi karaoke iltamaan!
Juhlien pointti olisi se, että kaikki turhat jäykkyydet jätettäisiin kotiin ja meno olisi rentoo ja hauskaa. Hää-teema saisi olla ihan mitätön sivuseikka.
- Lumikki
jossain ihanassa paikassa veden äärellä pienet ja intiimit ja samalla suuret ja mahtavat. Intiimiys tulisi siitä, että ihmisten kesken vallitsisi teeskentelemätön ja lämmin ilmapiiri eli ei mitään teennäisiä seremonioita ja pateettisia puheita. Aurinko paistaisi ja linnut laulaisivat ja vesiputous tai puro solisisi jossain lähellä. Rakkaudellinen tunnelma. Ihania ystäviä, muutama sukulainen, paljon hyvää ruokaa, musiikkia, tanssia...ja juhlat jatkuisivat tietysti monta päivää ja yötä. Kyllä todellinen rakkaus täytyy sinetöidä ikimuistoisesti.
- tiitu
Minun hääni ovat piakkoin edessä, joten kauaa ei tarvitse tyytyä pelkkään unelmointiin.. Itse asiassa minulla ei ole koskaan ollut suurempia unelmia häistä, itse tapahtuma sinällään on minulle tärkein. Tulemme järjestämään pienimuotoiset juhlat läheisimmille ystäville ja sukulaisille. Ja varaamme kyllä aikaa myös ihan vain kahdenkeskiseen juhlintaan.. Mutta mitään suuriluontoista minä en kaipaa.
- .............
En ole koskaan unelmoinut häistä. Turhanpäiväinen traditio, ilmankin voi yhdessä olla. Edes heteroiden ei pitäisi moiseen häähölmöilyyn sekaantua...
- tradefox69
Samaa mieltä.
En kerta kaikkiaan halua "naimiisin". Mitä se oikeastaan on???
En ole keksinyt "naimisiinmenolle" kuin yhden hyvän syy (perintövero), mutta se ei ole NIIN iso asia, että riittäisi perusteeksi.
Onneksi tyttöystäväni on samaa mieltä. Tai oikeastaan hänen mielestään ei ole YHTÄÄN hyvää syytä... - heta
mielestäni pariskunnan keskinen "varma puhe" on riittävä kaikille liittoutumista haluaville.
Se kestää, jos on kestääkseen. Ei ihmisiä pidä yhdessä dokumentoidut liitot eikä seremoniat.
Tiedossani ei ole yhteiskuntaa (/kirkkokuntaa), eivät nämä meidänkään, joka varauksetta antaisi virallistaa parin kuin parin yhteiselonsa.
Niin kauan kuin maailma tappelee kuka saa olla minkäkin nimisessä liitossa, olen sitä mieltä, että keskinormaalit kunniakansalaisetkin joutaisivat olla keskinäisten sopimusten varassa.
Talousasiat ja juridiikan, yhdessä tuotetun elämän aineellisen osan oikeudenmukaisen kohtelun, voi kukin käsitellä sopimuksin. Dokumentoituja ihmissuhteita ja seremonioita siihen tuskin tarvitaan. - tradefox69
tradefox69 kirjoitti:
Samaa mieltä.
En kerta kaikkiaan halua "naimiisin". Mitä se oikeastaan on???
En ole keksinyt "naimisiinmenolle" kuin yhden hyvän syy (perintövero), mutta se ei ole NIIN iso asia, että riittäisi perusteeksi.
Onneksi tyttöystäväni on samaa mieltä. Tai oikeastaan hänen mielestään ei ole YHTÄÄN hyvää syytä...Tai on sittenkin, pääsee näyttämään miehille ettei ne mua ikinä saa. Ja voihan samalla näyttää sukulaisillekin, että teen mitä haluan.
- tradefox69
tradefox69 kirjoitti:
Tai on sittenkin, pääsee näyttämään miehille ettei ne mua ikinä saa. Ja voihan samalla näyttää sukulaisillekin, että teen mitä haluan.
ÖÖÖÖ...TUO ei ole minun kirjoitukseni...
- Kurre
tradefox69 kirjoitti:
Tulitko katumapäälle? Liikaa punkkua eilen?
- Jennifer
tradefox69 kirjoitti:
..no jollekin oli tärkeää päästä nimissäsi sanomaan jotain..;)
Ota se kohteliaisuutena saamaasi mielenkiitoa kohtaan, vaikka mielipide ei ehkä vastaakaan omaasi, heh..:)
Joopa. - Jennifer
Jennifer kirjoitti:
..no jollekin oli tärkeää päästä nimissäsi sanomaan jotain..;)
Ota se kohteliaisuutena saamaasi mielenkiitoa kohtaan, vaikka mielipide ei ehkä vastaakaan omaasi, heh..:)
Joopa...jos nikit olisivat rekisteröityjä myöskin tällä puolella.
Kaikki eivät näköjään täällä osaa käyttäytyä edes 6 vuotiaan tasoisesti. Ei voi mitään.
*huokaa* - man-legally
tradefox69 kirjoitti:
MULLA OLISI SELLAISET JOSSA OLISI PARI SUKULAISTA.SELLAISET NS HYVÄN PÄIVÄN TUTTUJA,JOKUNEN TUTTU.
- man-legally
man-legally kirjoitti:
MULLA OLISI SELLAISET JOSSA OLISI PARI SUKULAISTA.SELLAISET NS HYVÄN PÄIVÄN TUTTUJA,JOKUNEN TUTTU.
JOTKA MAKSAA 5.2 MILJOONAA DOLLARIA VAAN AIKA TUIKITAVALLISET MUTTA KUITENKIN PRINSESSAHÄÄT..
- Jennifer
..mutta paikkaa ei ole vielä keksitty..:)
Ehkäpä jonnekin luostariin olisi kiva soluttautua salaa, keskelle kauppatorin väkijoukkoa, jonnekin pimeän ja kostean luolan uumeniin, lapsuuden maisemiini tai sinne, jossa ensimmäisen kerran tajusin olleeni rakastunut naiseen. Ei vaan, onhan noita paikkoja - sateenkaarikansan jumalanpalvelus, taidegalleria, jonkin kalliin hotellin morsiussviitti tai vaikkapa höyrysauna.
Unelmahäät?
Nehän ne tulevat olemaan, sillä ennen "häntä" en ole koskaan ajatellutkaan naimisiin menoa..:) - kenai
Muutama ystävän läsnäollessa jossain pohjoisessa. Luonnon lähellä, tulen leiskuessa..
Syksyllä hämärän jo lasketuessa.
Unelmaa..=) Mutta ei varmaankaan mahdotonta..=)*huokaa ja jää haaveisiin* - blackmagictiger
PIenet siistit ei mitkää hössöhäät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1524934Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193575Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603381Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss352861Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982611Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181863Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101645Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1511485Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111277