mitenkä

saneeraausyhtiö

Gigantti jakselee,on hieman piha hiljennyt sitten avajaiste..

51

1832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikantti

      Se nyt vaan on tyhmää avata uusi Kikantti vai mitenkä se meni?
      Ei auta vaikka mopon istuinpäälliset olisivat menneet hyvin kaupaksi ja tavaratalon johtajana olisi #&%/(%&n näköinen mimmi.

    • satunnainentarkkaili

      Jaa-a samaa olen katsellut. Olisi kuvitellut, että piha olisi täydempi. Pari kertaa olen asioinut. Palvelua on ainakin saanut, kun myyjiä on vapaana niin, että päät yhteen kolisee. Taitaa vaan Gigantin tuotteet olla sen sorttisia, että nettikaupat vievät asiakkaat?

    • gigaaaa

      Käymättä on vaikka on pitänyt mennä katsomaan.Tuolla ei vain ole mitään mitä
      tarvitsisi.Kokemukset Gigasta ovat lisäksi menneiltä vuosilta huonoja.Kauan sitten
      hankin Vantaalta puhelimen joka alkoi tökkimään melko pian.Kertoivat että noin
      kolmen neljän viikon huoltoreissu ja pitää toimittaa itse Vantaalle että saadaan
      kuittaus mikäli ei olekkaan vikaa tulisi lasku.Vammalassa päivittivät uudelleen
      noin tunnissa ja kertoivat Gigan mallin olevan halvalla tuotettu riisuttu versio.

      • Aikamoizta

        Kilpailijan mollaaminen kannattaa aina, vaikka sitten vähän kertoisikin ns. muunneltua totuutta.
        Vai "halvalla tuotettu riisuttu versio" puhelimesta, heh.


      • gigaa
        Aikamoizta kirjoitti:

        Kilpailijan mollaaminen kannattaa aina, vaikka sitten vähän kertoisikin ns. muunneltua totuutta.
        Vai "halvalla tuotettu riisuttu versio" puhelimesta, heh.

        Tuon sanoi ammattilainen joka vaihtoi paremman käyttöjärjestelmän Nokia laitteeseen.Enkä ole niin itseeni kyllästynyt että olisin kauppias tai edes kateellinen
        jollekin joka on tuon valinnan tehnyt.Tukkuliike sanelee mitä ja miten tehdään ja
        kulut pitää maksaa tuli katetta tai tappiota.


      • paksuapaksua
        gigaa kirjoitti:

        Tuon sanoi ammattilainen joka vaihtoi paremman käyttöjärjestelmän Nokia laitteeseen.Enkä ole niin itseeni kyllästynyt että olisin kauppias tai edes kateellinen
        jollekin joka on tuon valinnan tehnyt.Tukkuliike sanelee mitä ja miten tehdään ja
        kulut pitää maksaa tuli katetta tai tappiota.

        "Tuon sanoi ammattilainen"... Jep jep, ja kannatti tosiaan sanoa, kun heti uskoit ja vieläkin muistat.
        Todennäköisesti puhelin oli täsmälleen sama kuin missä tahansa muussakin liikkeessä. Mutta kun on "ammattilainen" niin voi mollata näitä gigantteja, verkkokauppa.comeja ja cdon.comeja aina kun mahdollista.

        Todellisuudessa Gigantti on kaikkein turvallisin paikka ostaa, sillä a) ne tarjoaa 30 päivän tyytyväisyystakuun jona aikana voi palauttaa tuotteen jos siittä ei tykkää ja vaikka sitä olisi käyttänytkin, ja maksavat täyden hinnan sulle takaisin.
        b) Ne tarjoaa hintatakuun, eli jos näet viikon kuluessa ostosta jossain tuotteen halvemmalla, ne maksaa sulle sen erotuksen rahana. Lisäksi niitten rinnakkaismyymälässä Markantalossa niillä on hintavahti-palvelu, missä voi ilmoittaa jos näkee tuotteen jossain halvemmalla ja Markantalo pudottaa hinnan heti sitä pienemmäksi.


    • experttti

      Joo on kuulemma väkeä ja tunteja vähennetty

      • kylillä

        Kaikkea kylillä kuulee,hurjimman mukaan myyjät proviisiopalkalla ja lähteneet
        nälissään.Kyllä kansa tietää sanoi isä poika ja Timokin


    • naapurin tyttö

      Tästä "ihmettelystä" voisi päätellä, että Gigantin tulo on kirpaissut paikallisia kauppiaita.

      Meinaan kuulostaa siltä, että on alettu oikein urakalla mustamaalata Giganttia. Ällöttävää. Aina sama juttu kun joku uusi yrittäjä tulee paikkakunnalle.

      • kehittyvä huittinen?

        Ihan normaalia täällä Huittisissa. Kehitys ja uudet asiat ovat aina pelottavia ja negatiivisia asioita, sekä pienten piirien tulee aina pyöriä. Uusilla yrityksillä on kuitenkin niitä mahdollisuuksia työllistää paikallisia sekä maksaa veroa Huittisiin, joka sitemmin on sitten vain kaupungin resurssien eduksi. Pelkäävät varmaan asiakkaiden menettämistä, mutta eikös terve kilpailu ole aina hyväksi? :)


    • Teknisesti

      Pympyllä ei mee IKINÄ huonosti!

      • huomasin liian myöhä

        Ihme hinnoittelu noissa myymälöissä, hain lauantaina uuden luurin, maksoi 109€, ja sama luuri maksaa gigantin verkkokaupassa 88€.


      • ei oo ihmeellistä
        huomasin liian myöhä kirjoitti:

        Ihme hinnoittelu noissa myymälöissä, hain lauantaina uuden luurin, maksoi 109€, ja sama luuri maksaa gigantin verkkokaupassa 88€.

        Printin kanssa myymälään, mulle ainakin on Gigantti erotuksen hyvittänyt kun joskus on noin käynyt.

        Muutenhan tuo on sama kaikilla. Nettimyymälät on halvempia. Myymälöissä on usein vähän extrahintaa, että on tinkausvaraa kun nettimyymälähinnat toki on apteekin hintoja.


      • tyttö
        huomasin liian myöhä kirjoitti:

        Ihme hinnoittelu noissa myymälöissä, hain lauantaina uuden luurin, maksoi 109€, ja sama luuri maksaa gigantin verkkokaupassa 88€.

        Sullahan on 30 vrk;n palautusoikeus. Käytä sitä.


    • ehkäpäs

      Tuo Gigantin hintahyvitys taitaa koskea kilpailijoiden hintoihin verratessa,koska
      teksti kuuluu jos muualta saat halvemmalla.

      • samsunk

        minä ainakin hain porin gigantista luurin ja hinta oli enemmän kuin nettikaupassa,
        sanoin myyjälle, myi sitten nettihinnalla


    • näin itse

      • näin itse

        OLI autoja parkkipaikalla!Onkos pympy ostanut rekvisiitaksi jos kerran ei asiakkaita?


      • tyttö
        näin itse kirjoitti:

        OLI autoja parkkipaikalla!Onkos pympy ostanut rekvisiitaksi jos kerran ei asiakkaita?

        Ne automäärät mitä siellä näkee, ei kyllä tuota liikkeelle yhtään mitään. Taitaa tulla myyjille aika pitkäksi.


    • Mahteeri

      Gigantti on valitettavasti pikkasen piilossa siellä alhaalla Härkäpakarin varjossa. Rytinkadun-Sahkonkadun risteykseenkään se ei näy eikä ole mitään opastettakaan.
      Eilen kävin Tokmannilla ja em risteyksessä sitten odottelin mahdollisuutta Tampereentien suuntaan kääntymiseen. Risteys olisikin täysin tukossa, jos vielä Gigantinkin suunnalta olis ollut liikennettä. Kylältäpäin tullaan aika reippaasti ja taas liikennevaloista tulee autoa välillä ihan jonossa. Härkäpakarin liittymästäkin joku pääsee aina yllättämään, vaikka just katsoisi, että valoristeyksestä ei kukaan ole tulossa.

      • aksu20

        Ei se paikka mikään huono ole kävihän vapaa valinnallakin kauppa hyvin samassa kiinteistössä.Ei kaupan paikka ratkaise hinta ja laatu sen tekee kyllähän viinakauppassakin kauppa kävis vaikka se olis keskellä metsää.


    • ei paikka vaan tuott

      Joo ja Keskinen korvessa pikku kylässä suomen suurimpia liikevaihdoltaan.
      Ja kauppiaskin sekoilee maksullisten maisten ja juomien kanssa.Mutta kauppa käy.
      Gigantti olisi varmaan itse tullut ilman kauppiasvetoista minimarkettia jos kaup-
      papaikka tutkimus olisi näyttänyt että kannattaa ja asiakaspohja riittää.

    • mallia1

      Forssa ja Loimaalla gigantin perustajat ovat olleet fiksuja. Forssassa gigantti on kahden valtatien risteyksen välissä ja Loimaalla on taas valtatien vieressä prisma keskuksessa. oppia näiltä perustajilta.

      • ai jaa

        kun gigantti tuli loimaalle, siellä naapurissa ei ollut kuin autokauppa, mutta nuorisohan on sillon ollu vielä lastentarhassa.


    • PAKKANENMUKAAN

      Ei valtatie tuo todellisia asiakkaita, harva ohikulkija pysähtyy ja osta pakastimen.

    • nykyaikaa kattos

      Älkää unohtako nettitilauksia, niitä Gigantti toimittaa kuulema hurjat määrät, niin että sillai voi hyvinkin joku "ohikulkija" käydä hakemassa sen pakastimen!

      • gigagiga

        Ei nettitilauksia toimiteta huittisten gigantista


    • valoja

      Ei niin, mutta mahtoiko kirjoittaja tarkoittaa että nettitilauksessa olisi mahdollista laittaa vaihtoehdoksi nouto myymälästä, josta saisi sitten sen Huittisten Gigantinkin vaihtoehdoksi? Itse en tiedä onko mahdollista mutta näin käsitin tuon viestin.

      • nykyaikaa kattos

        Kiitos, juuri sitä tarkoitin! :)


    • en osta

      Tuskin on kovin monivuotinen raparperi tää kyseinen liike, facebook-sivukin jo poistettu.

    • 2+2=160000

      Ei tarvi olla mikään järjenjättiläinen kun osaa jo laskee lopputuloksen

    • itkekää

      kilpailevat huittislaiset yrittäjät täällä heittää lokaa gigantin niskaan kun oma bisnes ei enää vedä samaan malliin kuin aikaisemmin?

    • uusittu keittiö

      Otin tarjouksen keittiökodinkoneista kaikista kolmesta Huittisissa olevasta liikkeestä. Samanlaiselle laitepaketille tuli hintaeroa monta sataa euroa! Expertti oli ylivoimaisesti edullisin, gigantti yllättäen kakkonen ja tekniset seurasi huiman eron päässä takana. Hyvä että gigantti tuo kilpailua ja hinnat laskevat muissakin liikkeissä.

      • eluxxxx

        Tuskimpa sait samannlaisella kokoonpanolla kun gigantilla on osa aivan eri malleja kuin muilla


      • uusittu keittiö
        eluxxxx kirjoitti:

        Tuskimpa sait samannlaisella kokoonpanolla kun gigantilla on osa aivan eri malleja kuin muilla

        Eipä minulle ole merkitystä sillä, että mitkä ovat mallit. Kaikki tarvittavat sain ja niillä varusteilla kuin halusin. Hain edullista pakettia ja siitä kaupat tehtiin.


      • gigagigagig
        uusittu keittiö kirjoitti:

        Eipä minulle ole merkitystä sillä, että mitkä ovat mallit. Kaikki tarvittavat sain ja niillä varusteilla kuin halusin. Hain edullista pakettia ja siitä kaupat tehtiin.

        Eli hintakaan ei silloin ollut vertailukelpoinen


      • tuntematon6
        gigagigagig kirjoitti:

        Eli hintakaan ei silloin ollut vertailukelpoinen

        Nyt en minäkään ymmärrä. Jos"uusittu keittiö" haki halvinta, niin kai halvin silloin on halvin. Taitaa taas olla joku kyseisen liikkeen tyntekijä puollustelemassa.


    • v:ttu

      mitä plaaa plaaa plaaa .

    • joopas nuin

      Ei se pelkkä hinta ole ainut kriteeri,Ladakin oli aiemmin tuttu teillä kun taisi
      olla markkinoiden halvin laite.Nykyisin harva jaksaa sinnitellä käytössä.
      Parempi katsoa myös laatuun jos taito siihen riittää.

      • törkeitä

        Aika härskisti myi Gigantti satasen puhelinta ostamaa menneelle teinille listansa kalleimman pään liittymäkytkynä ja nyt sitten makselee maltaita pari vuotta kuukausittain, kun satasen jutusta tulikin kuusisataa. Voi pympyläiset sentään...


      • ostaja2
        törkeitä kirjoitti:

        Aika härskisti myi Gigantti satasen puhelinta ostamaa menneelle teinille listansa kalleimman pään liittymäkytkynä ja nyt sitten makselee maltaita pari vuotta kuukausittain, kun satasen jutusta tulikin kuusisataa. Voi pympyläiset sentään...

        Menet mihin liikkeeseen vaan etsimään lähes mitä vaan niin kyllä sinulle verrokkeja etsitään ja niitä verrokkeja on sitten niin halpoja kuin kalliitakin. Kuitenkin asiakas viimekädessä päättää mikä häntä itseään lopulta miellyttää eniten. Vaikka satasen puhelin onkin aikalailla halvempi kuin kuudensadadan niin ero on loppujen lopuksi pieni ja kuukausierät eivät päätä huimaa. Itsekin olen ostanut aikanani puhelimen liittymäkytkynä, mutta maksoin puhelimen "etukäteen" pois kuten tarkoituksenani oli ollutkin. Toimiva ratkaisu jos et pysty/halua heti maksaa kuuttasataa euroa.

        Ja taitaa Giganttikin saada jotain lisäprovikkaa kun tarjoaa tuota pakettia, samalla tavalla kuin esim. Elisashopit saavat provikkaa myymällä tiettyjä puhelinmalleja.


      • puppundeerusta
        ostaja2 kirjoitti:

        Menet mihin liikkeeseen vaan etsimään lähes mitä vaan niin kyllä sinulle verrokkeja etsitään ja niitä verrokkeja on sitten niin halpoja kuin kalliitakin. Kuitenkin asiakas viimekädessä päättää mikä häntä itseään lopulta miellyttää eniten. Vaikka satasen puhelin onkin aikalailla halvempi kuin kuudensadadan niin ero on loppujen lopuksi pieni ja kuukausierät eivät päätä huimaa. Itsekin olen ostanut aikanani puhelimen liittymäkytkynä, mutta maksoin puhelimen "etukäteen" pois kuten tarkoituksenani oli ollutkin. Toimiva ratkaisu jos et pysty/halua heti maksaa kuuttasataa euroa.

        Ja taitaa Giganttikin saada jotain lisäprovikkaa kun tarjoaa tuota pakettia, samalla tavalla kuin esim. Elisashopit saavat provikkaa myymällä tiettyjä puhelinmalleja.

        Niin tietysti saa provikkaa ja liittymänmyynnistä sen korvauksen. Silti se että puhuu opiskelijateinin pään pyörälle on vastuutonta. Aikuinen myyjä kyllä tietää että jos nuori etsii esim Lumia 520:stä tai satkun lg:tä niin siihen on syynä että sillä ei ole rahaa. Osaava aikuinen myyjä kysyy budjetin ja etsii parhaan laitteen siihen budjettiin, eikö.
        Tuossa tapauksessa myyjä loi tarpeen puheellaan.
        Lyhytnäköistä bisnestä.


    • kikantti haisee

      Jos pympy itse pysyy pois kaupasta niin on pieni mahdollisuus että kauppa voisi jopa käydä. Moni on sanonut että jos pympy on paikalla niin he eivät gigantin ovea avaa.

      Jokainen järkevä näkee, että siellä on yhtä hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Ei tule vetämään sauhuaan.

    • kateus haisee...

      Kovin tuntuu siltä, että tää viestiketju on kateellisten ja ahdasmielisten prutinaa.
      Osan mielestä varmaan, on väärä henkilö Gigantin puikoissa....eli siksi ei voi mennä kauppaan.
      Joku valittaa teininsä harhaan johdetusta puhelimen ostosta...
      Eikös ne teinit jo tänä päivänä, ole aika viisaita ja tietoisia siitä mitä haluavat.
      Turhaa rutinaa ja valitusta vaan myyjistä...

      Jos päänvaivaa tuottaa kaupan menestyminen Huittisissa, niin sillä korjaatte asian, kun menette ovesta sisään ja käytätte kaupan palveluja !

      Ei ne ajatukset minullakaan aina kohtaa kauppiaan kanssa, mutta kaupassa käyn silti ja olen aina ollut palveluun tyytyväinen !

      Olen Huittislainen, mutta en kateellinen sellainen, toivon kaikille tutuille yrittäjille
      hyvää ja menestyksekästä tietä, mitä yritystä sitten pyörittävätkin.

      Siis turhat rutinat pois ja avarampi mieli peliin :)

    • helmis4

      Asioin pari viikkoa sitten myymälässä, ja voin vain todeta että palvelu oli hyvää ja ihan itse kauppiaalta! Poikkeen uudestaankin :)

      • Ent asiakas

        Minä en avaa toista kertaa sen liikkeen ovia sen verran ylimielistä oli palvelu


    • Eivoikunihmetellä

      Samoi minulle riitti yksi kerta.olin ostamassa tarjous konetta mutta myyjä ei edes esitellyt ko konetta minulle vaan huomattavasti kallimpaa mallia joka on hänen mukaansa paljon parempi ja josta tarinaa riitti joten kauppa jäi tekemättä kuin ei kyseistä konetta haluttu myydäSa

    • voivovivoi

      Tuskin sitä ale tuotetta edes oli myymälässä Kunhan saadaan asiakas liikkeeseen niin ja koitetaan myydä kalliinpi kone.Jos ostat gigantista puhelimen niin ostokuitissa lukee että "tarjottu lisä palveluita"

    • Anonyymi

      Onko tilanne ennallaan?

    • Anonyymi

      Onhan tuosta aikaa - onkos tilanne parantunut?

    • Anonyymi

      Tässä kuluttajille Gigantin huijausmenetelmä....!
      Gigantti usein ilmoittelee lehdissä ja netissä esim. halvasta pesukoneesta ja pesukoneen tarvitsija lukee sen ja ajattelee, että on hyvä tarjous ja kipittää Giganttiin ostamaan ko. pesukoneen.
      Mutta kun sitten myyjän kanssa keskustellaan, alkaa myyjä haukkua ko. tarjouspesukonetta ja kauppaa kalliimpaa muuta merkkiä ja ostaja ostaa tämän kalliimman pesukoneen. Siis tarjouspesukone jäi myymälään.
      Huijauksen tarkoitus on saada vain asiakas liikkeeseen ja hyvät myyjät saavat asiakkaan ostamaan kalliimman, missä on enempi voittoa.
      Tuntuuko tutulta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe