Ikävä.
Ainoa mikä kantaa,
on muisto sinusta
ja katse, jossa
sulauduimme yhdeksi.
Ei ollut sinua eikä minua,
vaan me.
En aina jaksa uskoa,
mutta kun muistan
ne hetket, saan voimia.
Jaksaa vielä.
Haluan, että tiedät sen.
Mitä tämä on?
En ymmärrä.
Kaipuu
14
2140
Vastaukset
- Minä
Kohteesi en ole. Mutta voisin vannoa, että se on rakkautta:) Kaikkea hyvää sinulle.
- Eloisa, punatukkainen
Kaikkea hyvää myös sinulle.
Ja rakkautta myös sinulle :)
- punatukkainen
Siksi mä tein susta laulunkin,koska kaipaan minäkin...
- yks vaaka vain...
ajankohtainen, hyvä runo.
olen kokenut saman
sulautunut yhdeksi:ilman katsetta, ilman kosketusta, vain hänen läheisyys sen teki.
Turvallisuus ja rauhallinen olemus.
Nyt itkettää,on iso ikävä.
se on jotain yliluonnollista,
taivallista ykseyttä,
orgasmi ilman seksiä. - Mm63
Ei pitäisi lukea näitä - osui taas. Minä kaipaan yhä naista, joka oli punatukkainen aina tehdessään päätöksiä, ruskeaverikkö oleessaan arjen harmaa ja vaaleaverikkö ollessaan onnellinen. Rakastan yhä naista, jota en todennäköisesti edes enään näe.
- yks vaaka
etsisitkö hänet kuitenkin, ehkä hänkin rakastaa..
- Mm63
yks vaaka kirjoitti:
etsisitkö hänet kuitenkin, ehkä hänkin rakastaa..
Hän palasi edellisen miehensä luokse sanoin: "julkisivu pitää". Kun hän oli tehnyt päätöksensä, meistä riippumattomista syistä, ei minulla ole muuta vaihtoehtoa kuin tukea hänen päätösätään - koska rakastan häntä.
Odotin, että hän olisi palannut tänä kesänä syliini. En koskaan aikaisemmin ole nähnyt kariutunutta avioliittoa, joka olisi kestänyt ulkomaankomennuksen. Vähemmänkin säröilleitä ja lopullisesti ulkomailla hajonneita muutamia. Odotan elämäni rakkauden paluuta yhä sydämessäni, vaikka järki sanookin muuta.
Tiedän, etten koskaan enää löydä samanlaista suurta rakkautta, mutta toivon, että löydän naisen, josta voin välittää aidosti. Oma julkisivuni tulee saada kuntoon, ennen kuin rakkaani palaa kotimaahan. Silloin hänen on helpompi jatkaa valitsemallaan tiellä ajatellen, että meitä ei sittenkään oltu tarkoitettu toisillemme.
- minä en ymmärrä
Mitä et jaksa uskoa? Itseäsi vai? Vaikuttaa, että tuosta on jonkin aikaa, miksi et tee asialle mitään? Siksikö, että et ymmärrä?
- Eloisa, punatukkainen
että hän rakastaisi minua ja sitä kautta myös itseäni. Olen tullut aiemmin torjutuksi hänen taholtaan.Enkä oikein enään uskalla lähestyä.
En ymmärrä tätä. Luulen hänellä olevan toinen, toisia.
Luulen sittenkin hänen alunperin ihastuneen/rakastuneen toiseen, jonka kanssa hänellä suhde. Luulin onneton että se olen minä. - kuule
Eloisa, punatukkainen kirjoitti:
että hän rakastaisi minua ja sitä kautta myös itseäni. Olen tullut aiemmin torjutuksi hänen taholtaan.Enkä oikein enään uskalla lähestyä.
Luulen sittenkin hänen alunperin ihastuneen/rakastuneen toiseen, jonka kanssa hänellä suhde. Luulin onneton että se olen minä."Luulen, luulen, luulin" Miksi et ota selvää? Silloin et luulisi vaan tietäisit?
- Hän?
Eloisa, punatukkainen kirjoitti:
Luulen sittenkin hänen alunperin ihastuneen/rakastuneen toiseen, jonka kanssa hänellä suhde. Luulin onneton että se olen minä.Jospa onkin niin että hänkin ajattelee sinulla olevan toisen, toisia? Ehkä kertomukset lukuisista ihailijoista saavat hänessä aikaan riittämättömyyden tunteen ja siksi hän haluaa pitää hieman etäisyyttä?
Ehkä hän ei vain uskalla rakastaa... - Eloisa, punatukkainen
kuule kirjoitti:
"Luulen, luulen, luulin" Miksi et ota selvää? Silloin et luulisi vaan tietäisit?
sanoppa muuta.
Luulo ei ole tiedon väärtti.
Tämä on jostain syystä niin mahottoman vaikeaa, vaikken niitä kaikista mahdottomimpia tapauksia ole. - Eloisa, punatukkainen
Hän? kirjoitti:
Jospa onkin niin että hänkin ajattelee sinulla olevan toisen, toisia? Ehkä kertomukset lukuisista ihailijoista saavat hänessä aikaan riittämättömyyden tunteen ja siksi hän haluaa pitää hieman etäisyyttä?
Ehkä hän ei vain uskalla rakastaa...ajatellut asioita niin. Muttakun en ole seurustellut eroni jälkeen kenenkään kanssa, koska en ole ollut valmis sellaiseen. Enhän minä näistä ihailijoista tiedä ihan oikeasti. Luulen että pojat kiusaavat minua ja pistävät överiksi. Heillä on hauskaa, sillä tavalla.
Hän ei tiedä, millaisilla kierroksilla käyn. Ja hänen takiaan minun pitää aina välillä ottaa häneen etäisyyttä ja lähteä rauhoittumaan.
Eihän se rakastaminen helppoa ole, koska siinä joutuu alttiiksi haavoittumiselle. Enhän toivo muuta kuin tapaamista ja läheisyyttä. Onko se paljon. En vaadi, odota, oleta mitään. Miksi te miehet oletatte, että teidän pitäisi olla jotain tiettyä?
Pitäisiköhän taas lähteä maalle rauhoittuun? - punatukka myös
Hän? kirjoitti:
Jospa onkin niin että hänkin ajattelee sinulla olevan toisen, toisia? Ehkä kertomukset lukuisista ihailijoista saavat hänessä aikaan riittämättömyyden tunteen ja siksi hän haluaa pitää hieman etäisyyttä?
Ehkä hän ei vain uskalla rakastaa...mutta ehkä hänenkin pitäisi jo päästää irti menneestä ja yrittää uskaltaa taas rakastaa..kun se toinenkin sitä haluaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468