...kävelisit tänne koleaan pohjoiseen tuhansien kilometrien takaa, tappelisitte reviiristä aggressiivisten äijien kanssa, sitten yötä myöten karjuisitte kurkku suorana emäntää, kaiken hiivittelyn jälkeen eukolle pitäis vielä esittää parhaat puolensa, rakentaa pesä, kuksia ja rääkyvät pennut pitäis ruokkia, sitten henkitoreissaan kun pitäis lähteä pakkasta etelään karkuun niin joku ampuu perseeseen hauleja. Kyllä mua vituttais ja rankasti.
miltä teistä tuntuis jos...
11
1402
Vastaukset
- JAA
Sie se olet meleko insinööri, kun pystyt ajattelemaan jopa lintujen puolesta! Voi saatana sentään!!!! Kyllä nykyvihreät on sitte FIKSUJA kun pystyvät tuohon! Suksi räkänokka kuuseen ja esitä parempia "faktoja" ajattelusta ynnä perehy elukoitten aivotoimintaan. Sehän opetettiin jo ala-asteella.
- green beret
Kyllä linnuilla on tunteet niin kuin sinullakin pitäisi olla, mutta pääsi taitaa olla luuta vain. Otan osaa jos koulusi loppui jo ala-asteella, se olisi voinut tehdä sinulle hyvää. Hei mulla on ehdotus: otetaanko kunnon vapaaottelu, saisit sanoo ton saman asian lukossani. Katotaan kuka sitten on vihree ja kuka punainen?
- JJaaaa
green beret kirjoitti:
Kyllä linnuilla on tunteet niin kuin sinullakin pitäisi olla, mutta pääsi taitaa olla luuta vain. Otan osaa jos koulusi loppui jo ala-asteella, se olisi voinut tehdä sinulle hyvää. Hei mulla on ehdotus: otetaanko kunnon vapaaottelu, saisit sanoo ton saman asian lukossani. Katotaan kuka sitten on vihree ja kuka punainen?
Sie ja sun lukkos!?! Mie syön ampumani elukat. Syö sie lukkos. Siihen et mua koskaan saa, reppana!!!!!!!
- Peke M.
LAINAUS: Suksi räkänokka kuuseen ja esitä parempia "faktoja" ajattelusta ynnä perehy elukoitten aivotoimintaan. Sehän opetettiin jo ala-asteella.
Ihminen on eläin. Ilmeisesti sinun aivotoimintasi taso on jäänyt sinne ala-asteelle. - Aivotoiminta!
Peke M. kirjoitti:
LAINAUS: Suksi räkänokka kuuseen ja esitä parempia "faktoja" ajattelusta ynnä perehy elukoitten aivotoimintaan. Sehän opetettiin jo ala-asteella.
Ihminen on eläin. Ilmeisesti sinun aivotoimintasi taso on jäänyt sinne ala-asteelle.Ei kannata sinun paljoa aivotoiminnasta puhua saati kirjottaa. Ei vaadi minkäänlaisia aivoja "vapauttaa" minkkejä ja kettuja. Aivoja vaatii se, että jättää sen tekemättä ja miettii mitä "vapautuksesta" seuraa. Ajattelu on ilmeisesti teille nykyajan vapaasti kasvatetuille räkänokille täysin vieras jo sanana saati sitten toimintana. Teeppä kuule "meriläiset" ja vedä pilvet. Vihreiden muotivaate on muuten MARIMEKKO.
- aii
green beret kirjoitti:
TYHMÄ, TYHMEMPI, VAPAAOTTELIJA!
- kvaaak kvaak kvak
Siellä etelässä ne saavat haulia persesensä kahta kauheemmin.
- Himohässijä Gynther
Ja toiset tuleen vain hässimään ja sen jälkeen lähtee poikamies porukassa etelään päin.
- mieti ite
Kypsy siihen vitutukseesi aivan rauhassa, so not !
- hirvi tyttö-92
oon 12 wee tyttö ja mä oon eräässä mettästys seurassa. Mettästys on tärkeää. jos esim. hirviä
ei mettästettäis niitä tulis koko ajan lisää ja kohta niitä olis niin paljon ettei niille pian riittäis enää ruoka ja ne kuolis nälkään. mettästystä täytyy mitoittaa sellaiseksi ettei lajin tulevaisuus vaaraannu ajallisesti eikä paikallisesti ja että joka vuosi on mahdollisuus verottaa eläin kantaa!!! mutta eihän sitä kukaan kaupunkilainen hieno helma tajua!!!
- Armagedom
Mieti pari kertaa ennen kuin alat valittaa asiasta jota et oikein kunnolla ymmärrä.
Mieti jos vaikka jäniksiä esim. ei metsästettäisi
niin jäniskanta kasvaisi ja kasvaisi kunnes jäniksiä olisi niin paljon että monia erinlaisia ruttoja alkaisi levitä. Myös jäniksiä kuolisi nälkään koska ruokaa ei olisi riittävästi.
Olen itse kahdessa metsästysseurassa ja tiedän vähän enemmän kuin sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1524934Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193575Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603381Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss352861Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982611Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181863Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101645Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1511485Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111277