veskarimiehistä!

kertokaa

kertokaa esim. niiden käyttäytymisestä,luonteesta jne..

onko vielä kiinnostunut jos:pari kk sitten kännissä vihjaili yhteisestä tulevaisuudesti ja yritti pusutella(sen jälkeen selvin päin paipatellut ja hymyillyt todella ihanasti).tai ennen muutamaa viestiä oli synkkä ja surullisen näköinen(ei enää hymyillyt),mutta sitten kun lähetin viestin niin vastas heti,mutta ei mitään sellasta,josta vois kaveruutta enemmän kuvitella.ja sit kun taas näimme,niin uskaltaitui taas hymyilemään ja oli yhtä suloinen kuin silloin ennemminkin.. :) eli onko kyseessä kaveruutta enemmän???

hymyilee vastaan tullessaan suloisesti,ja katsoo pitkää(kun tulee autolla vastaan,niin pää kääntyy sillai auton mukana)..mutta silti ei siis viesteissä sanonut mitään ihmeellistä.paitsi lähetti viestin takaisin,vaikken kysynytkään enää mitään ja hän toivotti vielä hyvät yötkin...hymiöiden kera ;D turhaa analysointia nuo kaikki?sanokaas suoraan mielipiteenne,että mitä luulisitte tämän jätkän päässä liikkuvan!! :)

iso kiitos ja kumarrus,jos vaivauduitte vastailemaan!!! :)

7

1378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tebu

Olen vesimies ja olemme aika valikoivia....ehkä se vähän testaa sua...mutta jommankumman on kerrottava tunteistaan....oletko se sinä tai hän...laita vaan rohkeasti viestiä, ehkä se vähän vielä sinua sillee mietiskelee....alkoholi poistaa estoja ja sai sen toimimaan varmaan ylilyöntinä....mut ihan varmasti on kiinnostunut sinusta.....anna mennä, laita viestiä..kerro mitä ajattelet hänestä....toivotan onnea :) me vesimiehet vain joskus niin ujoja...ole rohkea ja kokeile...

• kertokaa

asiaa ehkä hiukan mutkistaa se,että ollaan tunnettu jo noin vuosi :) meillä oli viime syksynä n.5kuukautta jonkinlaista juttua,mutta sitten hän vain sanoi,ettei halua seurustella ennen armeijaa....ja sit rupes pöhnässä noin puolen vuoden kuluttua "jätöstä" puhumaan yhteisestä tulevaisuudesta..hmm... :)

en vain nyt pysty sattuneesta syystä kertomaan hänelle kuinka hirmuisesti välitän!!!ollaan me edelleen hyviä ystäviä,joten ehkä tuo kaikki(hymyilyt,paipattelut)vain johtunee siitä?kuitenkaan en tiedä ketään muita hänen entisiään,joille tekisi samoin.tämä kaikki saa mun pään ihan pyörälle,varsinkin kun oon ihan hulluna häneen

• Tebu
        kertokaa kirjoitti:

asiaa ehkä hiukan mutkistaa se,että ollaan tunnettu jo noin vuosi :) meillä oli viime syksynä n.5kuukautta jonkinlaista juttua,mutta sitten hän vain sanoi,ettei halua seurustella ennen armeijaa....ja sit rupes pöhnässä noin puolen vuoden kuluttua "jätöstä" puhumaan yhteisestä tulevaisuudesta..hmm... :)

en vain nyt pysty sattuneesta syystä kertomaan hänelle kuinka hirmuisesti välitän!!!ollaan me edelleen hyviä ystäviä,joten ehkä tuo kaikki(hymyilyt,paipattelut)vain johtunee siitä?kuitenkaan en tiedä ketään muita hänen entisiään,joille tekisi samoin.tämä kaikki saa mun pään ihan pyörälle,varsinkin kun oon ihan hulluna häneen

Niin rakkaus rakastaa, mutta osaa myös satuttaa...vaikeaa on joskus joistain ihmisistä päästää irti, ei oikeastaan edes kykene välillä..mutta jotenkin vain aika parantaa haavoja....kovasti kannattaa yrittää vaan, mutta usein vain pettymys lisääntyy jos välillä toivoa on ja sit välillä ei....eli minä kyllä ainakin yrittäsi todella kysyä suoraan hänen tunteistaan, toiveistaan ja kertoa myös omistaan... Jaksamista....

• kertokaa
        Tebu kirjoitti:

Niin rakkaus rakastaa, mutta osaa myös satuttaa...vaikeaa on joskus joistain ihmisistä päästää irti, ei oikeastaan edes kykene välillä..mutta jotenkin vain aika parantaa haavoja....kovasti kannattaa yrittää vaan, mutta usein vain pettymys lisääntyy jos välillä toivoa on ja sit välillä ei....eli minä kyllä ainakin yrittäsi todella kysyä suoraan hänen tunteistaan, toiveistaan ja kertoa myös omistaan... Jaksamista....

en tiedä,uskallanko vieläkään myöntää,että rakastan häntä... :/

myönnän sen,että tämä on tuskaista aikaa..tietää,että toinen saa mennä ja tulla ihan kyllästymiseen asti.ja saa sitten bongailla naisia jne.. se satuttaa ihan helve*isti,kun ei kerta voi tehdä asialle mitään.ja muutenkin tämä epävarmuus syö kyllä miestä.mutta silti,silti en pysty kysymään häneltä(ainakaan vielä),että mitä ajattelee musta.....meistä.

pelkään,että menetän sen kaiken mitä tässä on vielä jäljellä,eli ystävyyden...sitä en todellakaan kestäisi,koska hän on parasta ainakin toistaiseksi,mitä mun elämässä on tapahtunut!tottakai olen yrittänyt päästää hänestä irti,mutta jotenkin tuntuu,että on kadottanut oman elämänsä hänen lähtönsä myötä..
        olen katsellut muita,tutustunut moniin uusiin ihmisiin,mutta ei...kukaan ei kolahda samalla tavalla,harvat edes säväyttää..

eihän tämä paikallaan junnaaminenkaan mitään herkkua oo!joten jää vain muutama vaihtoehto....

• kertokaa

olisko jollain vielä jotain lisättävää noihin alkuperäisiin juttuihin? :)

meillä on tapana nykyään ottaa vuoroitellen yhteyttä toisiimme juuri silloin kun sitä ehkä vähiten odottaisi..joten ehkä on kyse siitä,että haluaa vielä tavallaan muistuttaa toista,että en oo unohtanut sua(tai siksi ite otan häneen vielä yhteyttä,koska välitän edelleen,mutta tiedä sitten häntä)jne... ne yhteyden otot vaan ovat todella harvassa..viimeksi hän otti ensin yhteyttä..aamuyöstä.

toisaalta on sellainen tunne,että tämä sama leikki voisi jatkua ikuisuuden..kumpikaan ei kuitenkaan koskaan tule ottamaan sitä ratkaisevaa askelta,jotta jotain vakavempaa voisi syntyä (jälleen).en tiedä kuvittelenko/haluanko vain kuvitella,että hän vielä välittää.jokin pieni ele tai katse saa mut aina toivomaan...
      sellaista pientä kipinää,outoa vetovoimaa on havaittavissa..tai sitten vain kuvittelen ja oon yksin tässä tunteiden verkossa,ansassa.

• kertokaa

alan jo luovuttaa,vaikka pienen pieni ääni sisälläni sanoo,että vielä ei ole sen aika,vielä ei ole aika luovuttaa.päästän hänestä ja tästä tunteesta vasta sitten irti,kun näen hänet toisen kanssa.silloin saan varmuuden,ettei hän enää välitä,jos on koskaan edes välittänytkään.

• Mie vaan
        kertokaa kirjoitti:

alan jo luovuttaa,vaikka pienen pieni ääni sisälläni sanoo,että vielä ei ole sen aika,vielä ei ole aika luovuttaa.päästän hänestä ja tästä tunteesta vasta sitten irti,kun näen hänet toisen kanssa.silloin saan varmuuden,ettei hän enää välitä,jos on koskaan edes välittänytkään.

Nyt otat kännykän käteesi heti ja otat yhteyttä tyyppiin! yritä selvittää tunteesi vaikka tekstiviestillä jos et halua soittaa, tai mikä parasta näkisit hänet kasvotusten jolloin hän huomaisi elekielestäsi että tunteet velloo sisällä.

Mie olen ite veskari ja kuusi vuotta sitten samantapaisessa tilanteessa. Jätkän sitkeys kuitenkin palkittiin ja ollaan oltu yhessä onnellisesti!

Minä laimeasti sanottuna hiukan jahkasin aluksi mutta olen onnellinen ettei jätkä antanu periks vaan sai mut avaamaan silmäni, pelkän ystävyyden aika oli ohi.

tsemppiä!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3691
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3264
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1758
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1559
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1489
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    Aihe