Olen lukenut Kotkan koulukeskusteluja, ja en todellakaan tiedä minne kouluun laittaisin pienen koulutien aloittajan.mussalo, pekkkanen ja ruonala eivät ainakaa vaikuta hyviltä
Mihin kouluun?
15
687
Vastaukset
- paras vaihtoehto
paska juttu kun se venäläinen koulu ei saanu niitä lupia ajoissa mutta ensi vuonna se on kyllä ehdottomasti kotkan ykkösvaihtoehto
- Oppilaana ollut
Ruonala on hyvä. Opettajat reiluja ja mukavia. :)
Pekkanen taidetaan pian lakkauttaa, eli ei kannata sinne. Mussalo taas... Rikkaiden pennut ne siellä vilisee ja eivät osaa käyttäytyä. - ruotinkieliseen
Omaan lähikouluun on oppilaalla aina paikka. Sinulla ei ole vapaata valintaa mihin tahansa kouluun mieli tekee. Muihin kuin lähikouluun oppilaaksi pääsee, jos on tilaa sen jälkeen kun lähialueen koululaiset on otettu. Ja jos koulukyytiä sitten tarvitsette, maksatte sen itse!
On toki kuitenkin poikkeus ja hyvä sellainen: erinomainen koulu on Kotka svenska samskola, jossa opin saa ruotsin kielellä: pienet ryhmät ja kotoinen tunnelma! Ja matkatkin maksaa kaupunki! - Huppari ruokalassa
Suoraan Karhuvuoren yläasteelle. Muista laittaa pipo reppuun.
- aittamies
Aittakorven koulu hyvässä maineessa.
- vanikkaonkinhovari
Hovinsaaren koulu on paras ja sitäpaitsi myös hienoin koulurakennus! Leppoisa pikkukoulun tunnelma.
- karkkarinKINGI
Karkkarin kouluun vaan. Oppii pentus arvostamaan elämän pieniäkin asioita sitten :) Mussalon ja kaupungin koulujen kasvateista tulee vellihousuja, niitä rillipää luusereita jotka jäävät ilman elämän iloja ;)
- kukkokiekuuviellä
Tavastila paras siellä ammattin valinta jo alaasteella tuhopolttajat.
- suoraan ahtaajaksi
Suoraan mussalon satamaan ahtaajaksi, siihen hommaan ei kouluja tarvi käydä eikä järkeä tarvita.
Riittää, että on innostunut pyllyseksistä. - Sensei2
Mahollisimman kauaksi kotoa. Tietty.
- linnakoulu
Hovinsaari, opettajat, pieni koulu, arkkitehtuuriltaankin.
- ärsyyntynyt äiti
Kohta on Hovinsaaren pienen koulun idylli mennyttä kun sinne pelmahtaa kouluverkkoselvityksen takia Metsolan koulun oppilaat. Samalla raiskataan koko historiallinen koulu kun rakennetaan auloihin uusia luokkia. Käsittämätöntä. Minne sitten aiotaan sijoittaa ne oppilaat jotka tulevat rantaan kaavoitetuista kerrostaloista. Haminaanko? Huhhuh. Ollut ihana pieni lähikoulu lapsille mutta ei enää kauaa.
- simeonins
Onko kokemuksia hakalan koulusta?
- Krispiiiii
Itselläni erittäin huonot kokemukset hakalan koulusta.. 5 tuskallista vuotta koulukiusattuna eikä apua tullut..
Rauhalan koulu sen sijaan on kehuttu ja koulukiusaamiseen puututaan siellä kuulema tiukasti, mutta tiedäpä näistä... - Hovari ykkönen
Lapsi aloitti koulutien viime vuonna Hovarilla. Ihana koulu, ihana opettaja! Huolestunut olen myös tulevaisuudesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006