Vanha vetoketjuraamattuni irtosi pohjasta. Raamatuntekijä on liimannut alta paljastuneeseen kirjan selkäosaan yksityislääkäreiden mainoksia.
Siis raamatuntekijä on ajatellut että kun vain sairas repii raamattuaan niin sen takia on liimannut lehtileikkeitä joissa näkyy yksityislääkärien numeroita.
Nyt on raamattu rikki. Se olikin jo ihan kulunut ja irtosi pohjasta, kun selailin sitä.
Mitä lie raamatun tekijä ajatellut kun on liimaillut lehtileikkeitä tohon, minun raamattuuni.
Näyttää olevan Jyväskylän hammaslääkärinkin mainosta...
TAidan polttaa tuon raamatun, en sitä enää tuollaisena halua vaikka muuten lukemiskunnossa onkin.
Raamattuni meni rikki. Ja mitä löytyikään..?
66
438
Vastaukset
- Näin sanoo Herra
Tarvitset taivaallista lääkäriä. Nyt.
- k.kiusaantunut
Niin tarvitsen. Jotenkin alkoi pelottamaan kun huomasin mitä raamatuntekijäni on tehnyt.
Jos raamattuni ei olisi hajonnut vahingossa en olisi koskaan tullut tietämään mitä sen pohjan alle on liimattu.
Jotenkin pelästyin.
Silmälasinikin on hukassa, en ole llöytänyt niitä kahteen päivään. Auttaisiko rukoilla..- Näin sanoo Herra
Jep. Eli nyt alat korjaamaan taivaallista näkökykyäsi. Kun sen teet, ja lopetat turhat nokittelut täällä, löydät silmälasisikin.
- k.kiusaantunut
Näin sanoo Herra kirjoitti:
Jep. Eli nyt alat korjaamaan taivaallista näkökykyäsi. Kun sen teet, ja lopetat turhat nokittelut täällä, löydät silmälasisikin.
Ilman raamattua? En sitä tuollaisena halua.
Meillä on vain yksi suuri sata vuotta vanha Raamattu, tuon inhan voetoketjuraamattuni lisäksi.
Mies on sen antiikkisen arvon vuoksi jostain ostanut. 1900-luvun loppupuolelta... - Näin sanoo Herra
k.kiusaantunut kirjoitti:
Ilman raamattua? En sitä tuollaisena halua.
Meillä on vain yksi suuri sata vuotta vanha Raamattu, tuon inhan voetoketjuraamattuni lisäksi.
Mies on sen antiikkisen arvon vuoksi jostain ostanut. 1900-luvun loppupuolelta...Osta uusi!
- k.kiusaantunut
Näin sanoo Herra kirjoitti:
Osta uusi!
Ties mitä seuraavaan on piilotettu.
Kaippa se täytyy uiusi hankkia. - Näin sanoo Herra
Kaippa se täytyy uiusi hankkia.Matt 13:45-46 Vielä taivasten valtakunta on kuin kauppias, joka etsi kalliita helmiä,
Ja löydettyään YHDEN kallisarvoisen helmen, hän meni ja myi kaikki, mitä hänellä oli, ja osti sen.
Mene. Ja osta kaunis ja kätevä uusi Raamattu. SE on sinun kallisarvoinen helmesi. Näin sanoo Herra. - Näin sanoo JHWH itse
Kaippa se täytyy uiusi hankkia.Taivasten Valtakunnan avaimet. Ei sen kummempia.
- hellari....
No kaikkea ihmisten päihin ja mieiin nousee. Mistä lienet saanut tuon Raamatun? Ei kannata jäädä pohtimaan liimaajan motiiveja. UUsi Raamttu sinun pitää nyt saada, sillä ei tuollainen kestä kauaa lukea.
- s.hoitaja.
Ota k. kius. tomis ja Mohikaani sielunhoitajiksi niin siten saat mielesi samalle tasolle kuin mikä Mohikaanilla ja tomiksella on.
Sehän on tunnetusti huippuluokkaa ja Mohikaani varmasti rakastaa sinua k.kiusattu?
Tomiksesta en osaa sanoa koska vihkimättömän suudelma saattaa viedä jalat alta? Moooi!- k.kiusaantunut
:)
- Kiusaajalle
Missä kaikkialla sinä kiusaat heikompiasi?
- k.kiusaantunut
Kiusaajalle kirjoitti:
Missä kaikkialla sinä kiusaat heikompiasi?
Ketä "heikompia"? Teillä hellareilla täytyy olla opettaja, ja teillä se on Semper. Hän ei ole millään tavalla mitenkään heikompi, vaan nauttii kun pidätte häntä lähes jumalana.
Ihmisten tekosia tuokin, että liimaillaan raamattuihin piiloon lääkärien numeroa. - ~~tähkäpää~~
Ketä "heikompia"? Teillä hellareilla täytyy olla opettaja, ja teillä se on Semper. Hän ei ole millään tavalla mitenkään heikompi, vaan nauttii kun pidätte häntä lähes jumalana.
Ihmisten tekosia tuokin, että liimaillaan raamattuihin piiloon lääkärien numeroa.K.K. ei Semper.Fidelis ole helluntailainen ja mielestäni hän on hyvin selvin sanoin tuonut esille sen, ettei edes katso helluntailaisia ihan "suopein silmin". :)
Joten tuskin Hän meidän opettajiamme on ja uskon että tiedät senkin, että meidänkin jumalamme on Raamatun Jumala??
Semper oikaiskoon, jos olen väärässä.
Josko olet nyt vain vähän turhautunut jostain syystä? :) - k.kiusaantunut
~~tähkäpää~~ kirjoitti:
K.K. ei Semper.Fidelis ole helluntailainen ja mielestäni hän on hyvin selvin sanoin tuonut esille sen, ettei edes katso helluntailaisia ihan "suopein silmin". :)
Joten tuskin Hän meidän opettajiamme on ja uskon että tiedät senkin, että meidänkin jumalamme on Raamatun Jumala??
Semper oikaiskoon, jos olen väärässä.
Josko olet nyt vain vähän turhautunut jostain syystä? :)Mietin tässä nyt vain tuota rikkimennyttä raamattua, en semperiä.
Hänen raamatunlauseihin keskitytään ja niitä mietitään, mutta kun minä postasin raamatunlauseita niin ne ohitettiin tosta noin vain.
Kyse ei siis ole kaikkien kohdalla raamatusta, vaan henkilöpalvonnata.
Muutenhan he olisivat reagoineet minun raamatunlauseisiin.
No, nyt en voi niitä enään palstalle kirjoittaa, kun raamattu on tuossa kunnossa.
Mieheni mielestä tilanne oli hauska, jhän repi ja rytisteli raamatun, ja sitten minä heitin sen sekajätteisiin. - ~~tp~~
Mietin tässä nyt vain tuota rikkimennyttä raamattua, en semperiä.
Hänen raamatunlauseihin keskitytään ja niitä mietitään, mutta kun minä postasin raamatunlauseita niin ne ohitettiin tosta noin vain.
No, nyt en voi niitä enään palstalle kirjoittaa, kun raamattu on tuossa kunnossa.
Mieheni mielestä tilanne oli hauska, jhän repi ja rytisteli raamatun, ja sitten minä heitin sen sekajätteisiin.Mikäs nyt kuule K.K. oikein mättää?
Nyt tulee niin outoa tekstiä Sinulta......hmmm....etten oikein tiedä, mitä ajattelisin...?.....?.... - pesuvesilapsoinen
Mietin tässä nyt vain tuota rikkimennyttä raamattua, en semperiä.
Mieheni mielestä tilanne oli hauska, jhän repi ja rytisteli raamatun, ja sitten minä heitin sen sekajätteisiin.Ei sitten tullut mieleen kirjansidonta missään vaiheessa?
Jos tekstien sivut oli Raamatussa hyvässä kunnossa, niin kannethan ne kaikista yleisin kirjansitojien korjaus tai vaihto-operaatio.
"Lapsi pesuveden mukana... " - k.kiusaantunut
~~tp~~ kirjoitti:
Mikäs nyt kuule K.K. oikein mättää?
Nyt tulee niin outoa tekstiä Sinulta......hmmm....etten oikein tiedä, mitä ajattelisin...?.....?....Niin no, mietin vain tuota Raamattuani. Ja sitä mikä järki raamatuntekijällä oli piilottaa pohjaan lehtileike jossa oli yksityislääkärien numeroita.
Ja ymmärtäisit muunkin jos vain tahtoisit ymmärtää. - k.kiusaantunut
pesuvesilapsoinen kirjoitti:
Ei sitten tullut mieleen kirjansidonta missään vaiheessa?
Jos tekstien sivut oli Raamatussa hyvässä kunnossa, niin kannethan ne kaikista yleisin kirjansitojien korjaus tai vaihto-operaatio.
"Lapsi pesuveden mukana... "Missä tällaista kirjansitomista tehdään? En ole kuullutkaan.
Ja ateistimieheni otti naureskellen jo luomiskertomusosan pois.
Hänen tyyli nyt on yrittää repiä kaikesta huumoria.
Toisaalta hän on ostanut meille Raamatun joka on sata vuotta vanha.
Jos alkaisin sitä siteraamaan palstalla? - lapsipesuvesinen
Missä tällaista kirjansitomista tehdään? En ole kuullutkaan.
Ja ateistimieheni otti naureskellen jo luomiskertomusosan pois.
Hänen tyyli nyt on yrittää repiä kaikesta huumoria.
Toisaalta hän on ostanut meille Raamatun joka on sata vuotta vanha.
Jos alkaisin sitä siteraamaan palstalla?Olisit kurssittanut itsesi sen sitomaan.
- k.kiusaantunut
lapsipesuvesinen kirjoitti:
Olisit kurssittanut itsesi sen sitomaan.
Haluatko sinä sen raamatun? Se on pohjasta irronnut, ja yli-innokas ateistimies on rypistellyt siitä muutaman sivun...
Pistä mulle viestiä, yhteystiedot ja pistän tulemaan. - vesipesulapsoinen
Haluatko sinä sen raamatun? Se on pohjasta irronnut, ja yli-innokas ateistimies on rypistellyt siitä muutaman sivun...
Pistä mulle viestiä, yhteystiedot ja pistän tulemaan.OK.
- k.kiusaantunut
vesipesulapsoinen kirjoitti:
OK.
Vastaa vielä tähän: sitä on alleviivailtu, tekstiä kirjoitettu, tarra, ja väritetty. Haluatko vielä?
- käytettypesuvesi
Vastaa vielä tähän: sitä on alleviivailtu, tekstiä kirjoitettu, tarra, ja väritetty. Haluatko vielä?
Anti olla. On niin käytetty, että anti mennä vaan, eikö.
Mutta jos itse olet pikkiriikkisenkinverran viitseliäs, niin panisin harkintaan säästää, noin hyvin käytetyn oman(?)Raamatun.
Or bad memories? - k.kiusaantunut
käytettypesuvesi kirjoitti:
Anti olla. On niin käytetty, että anti mennä vaan, eikö.
Mutta jos itse olet pikkiriikkisenkinverran viitseliäs, niin panisin harkintaan säästää, noin hyvin käytetyn oman(?)Raamatun.
Or bad memories?No, on vähän huonojakin muistoja, mutta nyt kun se on jo noin rikki ja miehenkin mielestä poisheitettävässä kunnossa niin huomasin että aika rakas se minulle on.
- UskonPesuVesi
No, on vähän huonojakin muistoja, mutta nyt kun se on jo noin rikki ja miehenkin mielestä poisheitettävässä kunnossa niin huomasin että aika rakas se minulle on.
Take Your Choose.
- Oma Raamattuni
UskonPesuVesi kirjoitti:
Take Your Choose.
Ostin sen vuonna-82 ja siitä irtosi kannet joitakin kuukausia sitten ja samoin sekin oli vetoketjulla ja alleviivattu ja samoin yksi tarra, mutta en raaski heittää sitä pois, vaan laitoin kannet kaappiin..eikä niissä ollut mitään lehtimainoksia, eikä muutakaan, joten tuo sinun kertomasi kuulostaa hieman liioitellulta..vai on sinulla ateistimies, joka sitä on rypistellyt..ei se kovin tärkeä sinulle, k.kiusaantunut ole, kun sen olet valmis pois hävittämään..
- Pesuvesilapsiko?
Oma Raamattuni kirjoitti:
Ostin sen vuonna-82 ja siitä irtosi kannet joitakin kuukausia sitten ja samoin sekin oli vetoketjulla ja alleviivattu ja samoin yksi tarra, mutta en raaski heittää sitä pois, vaan laitoin kannet kaappiin..eikä niissä ollut mitään lehtimainoksia, eikä muutakaan, joten tuo sinun kertomasi kuulostaa hieman liioitellulta..vai on sinulla ateistimies, joka sitä on rypistellyt..ei se kovin tärkeä sinulle, k.kiusaantunut ole, kun sen olet valmis pois hävittämään..
Sitäpä minäkin tässä mietin.
- Oma Raamattuni
Pesuvesilapsiko? kirjoitti:
Sitäpä minäkin tässä mietin.
En ole nimim. pesuvesilapsi.
- Siis pesuvetenä?
Oma Raamattuni kirjoitti:
En ole nimim. pesuvesilapsi.
Eikun tarkoitin, meneekö nyt kiusaantuneella vanha lukuraamattu kuin lapsi pesuveden mukana?
- Taitaapi mennä
Siis pesuvetenä? kirjoitti:
Eikun tarkoitin, meneekö nyt kiusaantuneella vanha lukuraamattu kuin lapsi pesuveden mukana?
mutta eipä tuo ole ensimmäinen kerta..sattuu nimittäin poukkoilemaan kahdellatiellä..
- 21¤
Taitaapi mennä kirjoitti:
mutta eipä tuo ole ensimmäinen kerta..sattuu nimittäin poukkoilemaan kahdellatiellä..
Mitä se teeri sulle kuuluu?
- Hoijjakkata hoijjaa.
Eikun vaan paperinkeräykseen, kannet pahvinkeräykseen. Mikä lie helluntailainen oppi liimata lääkärien mainoksia kirjojen selkäosiin? Siis eikun vaan pois moinen kirja näppejä polttelemasta.
- k.kiusaantunut
"kannet pahvinkeräykseen". Niissä kansissa keskellä on niitä yksityislääkäreiden mainoksia..
Taitaa olla paras että revin tuon kahteen osaan siis ja "kannet lehtileikkeineen pahvinkeräykseen"ja paperinen, paksu osa paperinkeräykseen.
Taloyhtiössä ollaan tarkkoina näistä kierrättämis-säännöistä.
Ulkokannet on nahkaa, se ei taida syttyä kovin helposti.
Ensin nimittäin ajattelin polttaa, joku kerta kun grillataan.
Mut joo, ei taida syttyä. - HÄIVY!!!
Häivy sarvipää!
- k.kiusaantunut
HÄIVY!!! kirjoitti:
Häivy sarvipää!
Joku sekos...
- ~~tähkäpää~~
"kannet pahvinkeräykseen". Niissä kansissa keskellä on niitä yksityislääkäreiden mainoksia..
Taitaa olla paras että revin tuon kahteen osaan siis ja "kannet lehtileikkeineen pahvinkeräykseen"ja paperinen, paksu osa paperinkeräykseen.
Taloyhtiössä ollaan tarkkoina näistä kierrättämis-säännöistä.
Ulkokannet on nahkaa, se ei taida syttyä kovin helposti.
Ensin nimittäin ajattelin polttaa, joku kerta kun grillataan.
Mut joo, ei taida syttyä.>>
Mikä lie helluntailainen oppi liimata lääkärien mainoksia kirjojen selkäosiin
- perus-persu*
Hyvä ettei siellä sentään ollut vaalimainoksia!
- JYTKY VÄLISSÄ : O
SOININ ISO JYTKY-YLLÄTYS !!!
- affektilabiili
Sari sinä häilyt puolelta toiselle. Valitse nyt joko tai.
- k.kiusaantunut
Mitä pitää valita, rakas afrfektilabiili?(affektilabiili...jo sulla on nikki.:)
- k.kiusaantunut
Mitä pitää valita, rakas afrfektilabiili?(affektilabiili...jo sulla on nikki.:)
ps.affektilabiili.. Sari kuulostaa kauniimmalta kuin kestokiusaanut, olen tainnut tehdä virheen rekatessani tämän nikin.
Olisipa se kiva jutella jonkun kanssa joka tuntee minut kuin vaihtuvien tuntemattomien kanssa.
Mutta mitä minun pitää valita? Mikä tässä uskonelämässäni on pielessä?
Ehkä pohdin liikaa: sain poistetusta ketjussa tämän linkin:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesuksen_historiallisuus
Väitettiin ettei Jeesus ole koskaan elänytkään, ja kyse on faktoihin perustuvasta linkistä.
Ei tässä tiedä mitä ajatella..
Uuden Raamatun ostoon tässä joutuu.. mutta ei tänään.
Lähden pyörällä (3 km)nyt kauppaan ostamaan perheelle ruokaa.
Olisi kiva tietää ja tutustua ..kuka sinä olet, affektilabiili, kuka SINÄ olet. Miksi jaksat välittää minusta, ihan tavallisesta ei-kenestäkään.
Hyvä tietää että minulla on joku joka on seurannut kirjoituksiani pitkän aikaa, se on tärkeää minulle, kiitos siitä, ja varmaan Jumalan tahto. - affektistabiili
ps.affektilabiili.. Sari kuulostaa kauniimmalta kuin kestokiusaanut, olen tainnut tehdä virheen rekatessani tämän nikin.
Olisipa se kiva jutella jonkun kanssa joka tuntee minut kuin vaihtuvien tuntemattomien kanssa.
Väitettiin ettei Jeesus ole koskaan elänytkään, ja kyse on faktoihin perustuvasta linkistä.
Olisi kiva tietää ja tutustua ..kuka sinä olet, affektilabiili, kuka SINÄ olet. Miksi jaksat välittää minusta, ihan tavallisesta ei-kenestäkään.
Hyvä tietää että minulla on joku joka on seurannut kirjoituksiani pitkän aikaa, se on tärkeää minulle, kiitos siitä, ja varmaan Jumalan tahto.Vai pitkän aikaa? No en todellakaan ole seurannut.
- lapsuudenleikkikaver
Hyvä tietää että minulla on joku joka on seurannut kirjoituksiani pitkän aikaa, se on tärkeää minulle, kiitos siitä, ja varmaan Jumalan tahto.Sari on kaunis nimi, tai sitten olen törmännyt aina Sari- nimisiin kauniisiin tytttöihin, en muista yhtään, yhtään rumaa Sari- nimistä, mutta sen muistan että penikkana mietin onko tuo kuusivuotias sari tyttö vai poika kun ei ottanut selvää päällepäin, ja sitten sitä vaan mietin onko sari tytön vai pojan nimi, eikö vois ollakin kumman sukupuolen tahansa 'sari' nimenä?
Sari on tosi kaunis nimi, se säröilee, se elää, se rosoilee, se on vähän niinkuin veitsenterällä koko ajan resonoimassa eikö, se voisi olla runoilijatytön nimi. Tai pojan. Koska runoudessa EI ole väliä enää sukupuolella, ja Kristuksessa EI ole sukupuolta. - k.kiusaantunut
affektistabiili kirjoitti:
Vai pitkän aikaa? No en todellakaan ole seurannut.
Mistä sitten tiedät nimeni, kirjoitin vuosia sitten sari73-nimimerkillä, luulin että tiesit siitä.
mun täytyy nyt lähteä kauppaan - Jokunen päivä sitten
tuli mieleeni samoin, että kyse on Sarista eli henkilöstä, jolla on ollut ongelmia oman mielenterveytensä kanssa ja joka aikoinaan kirjoitti nimimerkillä: aurora borealis..ja oli
välillä uskossa ja välillä ei ja syytteli palstan uskovia omasta tilastaan..voi sentään! - Eikä tuosta ajasta
Jokunen päivä sitten kirjoitti:
tuli mieleeni samoin, että kyse on Sarista eli henkilöstä, jolla on ollut ongelmia oman mielenterveytensä kanssa ja joka aikoinaan kirjoitti nimimerkillä: aurora borealis..ja oli
välillä uskossa ja välillä ei ja syytteli palstan uskovia omasta tilastaan..voi sentään!suinkaan niin "vuosia sitten" ole - vaan kyllä ne löytää tuolta arkistosta..aurora alias k.kiusaantunut.
- k.kiusaantunut
Jokunen päivä sitten kirjoitti:
välillä uskossa ja välillä ei ja syytteli palstan uskovia omasta tilastaan..voi sentään!Haista kuule paska, hihhuli, ja mene tarkistuttamaan oma pääsi.
Nyt mä lähden sinne kauppaan, kiusaaja. Saat keksiä noita tarinoita aivan rauhassa.
Jatkat tota samaa rataa ni nostan kunnianloukkaus-syytteen. - k.kiusaantunut
lapsuudenleikkikaver kirjoitti:
Sari on kaunis nimi, tai sitten olen törmännyt aina Sari- nimisiin kauniisiin tytttöihin, en muista yhtään, yhtään rumaa Sari- nimistä, mutta sen muistan että penikkana mietin onko tuo kuusivuotias sari tyttö vai poika kun ei ottanut selvää päällepäin, ja sitten sitä vaan mietin onko sari tytön vai pojan nimi, eikö vois ollakin kumman sukupuolen tahansa 'sari' nimenä?
Sari on tosi kaunis nimi, se säröilee, se elää, se rosoilee, se on vähän niinkuin veitsenterällä koko ajan resonoimassa eikö, se voisi olla runoilijatytön nimi. Tai pojan. Koska runoudessa EI ole väliä enää sukupuolella, ja Kristuksessa EI ole sukupuolta.:)
Hyvä tietää että minulla on joku joka on seurannut kirjoituksiani pitkän aikaa, se on tärkeää minulle, kiitos siitä, ja varmaan Jumalan tahto.Kannattaa hankkia uusia Raamattu, en usko että kadut sitä hankintaa. Ja et sinä ole "ei-kenestäkään", vaan olet sinuna tärkeä ja rakas ihminen, muista se aina...siunausta ja kauniita kesäpäiviä :)
- k.kiusaantunut
juhani1965 kirjoitti:
Kannattaa hankkia uusia Raamattu, en usko että kadut sitä hankintaa. Ja et sinä ole "ei-kenestäkään", vaan olet sinuna tärkeä ja rakas ihminen, muista se aina...siunausta ja kauniita kesäpäiviä :)
Kiitos, juhani, sinulle samoin.
- hurskastellaan vaan
Hei kiusaantunut! En ole lukenut montakaan sinun viesteistäsi kuten en muidenkaan koska siihen menisi liian paljon aikaa. Viesti sieltä täältä silloin tällöin vain. Vaikutat minusta sympaattiselta vaikka muut taitavat pitää sinua kiusankappaleena. Oletko tehnyt muille tahallasi kiusaa? Vaikka samapa tuo sillä pitäähän sitä ihmisen jonnekin purkaa pahaa oloaan. Mitä lukevat juttujasi. Syyttäkööt itseään jos niistä vetävät herneen nenäänsä. Tuntuu kuin moni täällä saa tyydytystä lukiessaan kiusanhenkien kirjoituksia. Tuntevat itsensä kiusanhenkiään paremmiksi. Kiusanhenkiään? Tuntuu kuin he tahallaan härnäisivät joitakin ihmisiä täällä, saadakseen heidät pois tolaltaan ja kirjoittamaan sitten suutuspäissään kiusaajiaan loukkaavasti. Kiusaajat loukkaantuvat omassa pyhyydessään ja hurskastelevat sitten kun heitä muka kiusataan. He valittavat jeesustellen olevansa uhreja vaikka itse asiassa se on päinvastoin. Sinä kiusaantunut olet yksi näiden hurskastelijoiden uhreista. Ne on psykopaatteja ja ne psyykkaavat sinua mielensä mukaan. Ne saa sinut kirjoittamaan aivan mitä tahansa ne haluaa ja sitten ne päivittelee hurskastellen sitä mitä ovat saaneet sinut kirjoittamaan. Ne nauttii siitä! Ne tuntee että niillä on valta tuomita sinut ja muut uhrinsa helvettiin! Ne haluaisivat tulla sinne helvettiin vierailemaan valkoisissa vaatteissa, valkoisilla enkelin siivillään liihoitellen ja pyhiä virsiä samalla Jumalan kunniaksi laulellen ja hoilaillen. Ja miksi ne hurskastelevat psykopaatit haluaa sen tehdä? Mitä niillä on selkärepuissaan mukana? Niillä on pihtejä ja vasaroita ja puukkoja ja sähköpistooleja ja vieteripamppuja ja kumipamppuja ja retkeilykirveitä niissä selkärepuissaan mukana kun ne tulevat haaveissaan ja toiveissaan sinua tervehtimään sinne helvettiin minne ovat piruuttaan saaneet sinut toimitettua! Ne haluaa repiä sinulta kynnet niillä pihdeillään ja puukottaa sinua lapinleukuillaan ja hakata sinua kirveillään ja kiduttaa sinua sähköpistooleillaan! Niillä on jopa moottorisahoja ja naamareita selkärepuissaan. Ne pistävät ne naamarit kasvoilleen sinua peloittaakseen ennenkuin käynnistelevät ja pörisyttelevät niitä moottorisahojaan. Ne nauttii ja ovat aivan hekumoissaan haaveistaan ja fantasioistaan! Sinua pientä ne haluaa kiusata ja kiduttaa ja ne saa siitä mahtavat henkiset orkut!
Tiesitkös tuota?
Nyt poikkesin itse asiasta kun minun piti kysyä sinulta että kuinka vakavaa se sairautesi oli ja oletko siitä parantunut? Oliko se syöpää vai mitä se oli kun luin sen viestisi silloin kun olit menossa sairaalaan ja sain kuvan siitä että sinulla oli viimeiset hetket käsillä?
Minä muuten meinaan sitä mitä nyt sanon että ilostuin aivan tavattomasti kun näin sinun alkaneen kirjoittelemaan tänne uudestaan! En voi lukea kaikkea täällä kun minulla on ikivanha pc joka reistailee jatkuvasti ja jonkun jutun avaamiseen voi mennä pitkä aika ja sitten tämä romukone aina sammuu keskenkaiken väärään aikaan ja menee sitten niin paljon aikaa sen veivaamiseen uudelleen käyntiin että annan sen monesti olla ja siihen kyllästyneenä rupeenkin katselemaan telkkua tai rupeen muuten vain murjottamaan.- hurskastellaan vaan
Se vielä piti sanoa että älä hävitä sitä vetoketjuraamattuasi vaan pistä se kierrätykseen! Joku saa siitä vielä hyvän Raamatun ja lääkäriluettelon ja vieläpä hyvän vetoketjun farkkuihinsa!
Monella minun sukulaisellani tuttavallani ja itsellänikin on tullut vakavia pysyviä vikoja ja sairauksia mutta ei anneta sen masentaa mieltämme! Eihän! Kuolema korjaa jatkuvasti satoaan syövän ja muun merkeissä mutta eihän tänne olla tultu olemaan eihän! Pitää vain hyväksyä se!
Luotetaan Jumalaan! Jookos! Kaikkea hyvää sinulle k.kiusaantunut!
http://www.youtube.com/watch?v=_qVJKaf025s
http://www.youtube.com/watch?v=-jPg2M1UYgU
Kyllä Jumalalta löytyy ymmärrystä meille, omille rakkaille lapsilleen!
Jumala rakastaa meitä ja me rakastetaan Jumalaa!
http://www.youtube.com/watch?v=vcWTTs8QVRc
Annetaan kiusaajillemme anteeksi! Ihan piruuttamme ja niitten kiusaksikin!
Tämä on sinullekin, varmasti omalle miehellesi rakkaalle, kiusaantuneelle naiselleen!
http://www.youtube.com/watch?v=u0quFeXVmGk
Valtatietä eikä mitään kinttupolkua pitkin taivaaseen!
http://www.youtube.com/watch?v=9Q7Vr3yQYWQ
Välillä pitää levätäkkin! Etsiä kunnon hotellimotelli ja kaivaa kitara esille!
http://www.youtube.com/watch?v=NUbTW928sMU
Pink Floyd, Genesis, ZZ Top, Eric Clapton ja kaikki muut, historiaa jo, voihan nenä ja itku ja sometimes I feel me so sad and I just want to cry and .... take a few bear while I`m listening my music I was crowing up with ..... and ... but .... now I`m just an old sick man hip hip hurraa!
http://www.youtube.com/watch?v=pkae0-TgrRU
Just an old lonely sad man yeah ....
http://www.youtube.com/watch?v=1KXNHcDRvgE
But ... God loves me and You my friend k.kiusaantunut! Don`t give up! I`ll don`t!
My old father makes the death and I only feel like crying! Hän on helluntailainen ja siksi sekoilen nyt täällä. Siitä onkin jo vuosi aikaa kun viimeksi kaljoittelin vaan en ota tavaksi. Kunhan nyt vain tänään. Ja tuollainen kielillä puhuminenhan kuuluu niinkuin asiaan tällä palstalla mutta eihän mulla ole edes ketään, joka sen mulle tulkkaisi mutta ei tarvikkaan! Joku ymmärtää
http://www.youtube.com/watch?v=FsUxl28-n_w - hurskastellaan vaan
hurskastellaan vaan kirjoitti:
Se vielä piti sanoa että älä hävitä sitä vetoketjuraamattuasi vaan pistä se kierrätykseen! Joku saa siitä vielä hyvän Raamatun ja lääkäriluettelon ja vieläpä hyvän vetoketjun farkkuihinsa!
Monella minun sukulaisellani tuttavallani ja itsellänikin on tullut vakavia pysyviä vikoja ja sairauksia mutta ei anneta sen masentaa mieltämme! Eihän! Kuolema korjaa jatkuvasti satoaan syövän ja muun merkeissä mutta eihän tänne olla tultu olemaan eihän! Pitää vain hyväksyä se!
Luotetaan Jumalaan! Jookos! Kaikkea hyvää sinulle k.kiusaantunut!
http://www.youtube.com/watch?v=_qVJKaf025s
http://www.youtube.com/watch?v=-jPg2M1UYgU
Kyllä Jumalalta löytyy ymmärrystä meille, omille rakkaille lapsilleen!
Jumala rakastaa meitä ja me rakastetaan Jumalaa!
http://www.youtube.com/watch?v=vcWTTs8QVRc
Annetaan kiusaajillemme anteeksi! Ihan piruuttamme ja niitten kiusaksikin!
Tämä on sinullekin, varmasti omalle miehellesi rakkaalle, kiusaantuneelle naiselleen!
http://www.youtube.com/watch?v=u0quFeXVmGk
Valtatietä eikä mitään kinttupolkua pitkin taivaaseen!
http://www.youtube.com/watch?v=9Q7Vr3yQYWQ
Välillä pitää levätäkkin! Etsiä kunnon hotellimotelli ja kaivaa kitara esille!
http://www.youtube.com/watch?v=NUbTW928sMU
Pink Floyd, Genesis, ZZ Top, Eric Clapton ja kaikki muut, historiaa jo, voihan nenä ja itku ja sometimes I feel me so sad and I just want to cry and .... take a few bear while I`m listening my music I was crowing up with ..... and ... but .... now I`m just an old sick man hip hip hurraa!
http://www.youtube.com/watch?v=pkae0-TgrRU
Just an old lonely sad man yeah ....
http://www.youtube.com/watch?v=1KXNHcDRvgE
But ... God loves me and You my friend k.kiusaantunut! Don`t give up! I`ll don`t!
My old father makes the death and I only feel like crying! Hän on helluntailainen ja siksi sekoilen nyt täällä. Siitä onkin jo vuosi aikaa kun viimeksi kaljoittelin vaan en ota tavaksi. Kunhan nyt vain tänään. Ja tuollainen kielillä puhuminenhan kuuluu niinkuin asiaan tällä palstalla mutta eihän mulla ole edes ketään, joka sen mulle tulkkaisi mutta ei tarvikkaan! Joku ymmärtää
http://www.youtube.com/watch?v=FsUxl28-n_whttp://www.youtube.com/watch?v=z_L4RtU1iRg
http://www.youtube.com/watch?v=gjMuKP1GpLY
http://www.youtube.com/watch?v=W3JsuWz4xWc
http://www.youtube.com/watch?v=n03g8nsaBro
http://www.youtube.com/watch?v=m_HnBac5jWs
Nyt mää lähden pitkästä aikaa kapakkaan nakkaamaan parit kaljat ja whiskyt naamariin.
Huomennahan nämäkin viestini ovat jo poistetut Luojalle kiitos!
Kiitos siitä teille te viestien poistattajat sillä tuntuisihan se melko ikävältä löytää nämäkin sanalliset ja musikaalliset sekoiluni täältä krapulapäissään kun muutenkin sepät takovat kilpaa tyhmää päänuppiani!
Luvatkaa minulle poistattaa nämä viestini ettei minun tarvitse kärsiä sitten aamulla enään enempää näistä kun muutenkin tulee olemaan kauhee ja hirvee kankkunen! Kiitos!
Eläkä sinä kiusaantunut pihistele ikiomalta ukoltasi ethän!
http://www.youtube.com/watch?v=J2-cm2DbKMo - hurskastellaan vaan
http://www.youtube.com/watch?v=z_L4RtU1iRg
Nyt mää lähden pitkästä aikaa kapakkaan nakkaamaan parit kaljat ja whiskyt naamariin.
Kiitos siitä teille te viestien poistattajat sillä tuntuisihan se melko ikävältä löytää nämäkin sanalliset ja musikaalliset sekoiluni täältä krapulapäissään kun muutenkin sepät takovat kilpaa tyhmää päänuppiani!
Luvatkaa minulle poistattaa nämä viestini ettei minun tarvitse kärsiä sitten aamulla enään enempää näistä kun muutenkin tulee olemaan kauhee ja hirvee kankkunen! Kiitos!
http://www.youtube.com/watch?v=J2-cm2DbKMoArvasinhan minä että jotain todella kaunista vielä unohtui!
http://www.youtube.com/watch?v=uuOUev9EgI8
Vad gør vi nu lille du? Tuota saa sitten kysyä jos en ehdi ajoissa tavernaan ja kalja ja viski loppuu sieltä! Se olisi todella kauheeta!
Hei kuulkaa ihan totta ruvetkaa nyt poistelemaan näitä minun tyhmiä viestejäni! Ihan totta hei kiltit jookos!
http://www.youtube.com/watch?v=eFjjO_lhf9c - k.kiusaantunut
Arvasinhan minä että jotain todella kaunista vielä unohtui!
http://www.youtube.com/watch?v=uuOUev9EgI8
Vad gør vi nu lille du? Tuota saa sitten kysyä jos en ehdi ajoissa tavernaan ja kalja ja viski loppuu sieltä! Se olisi todella kauheeta!
Hei kuulkaa ihan totta ruvetkaa nyt poistelemaan näitä minun tyhmiä viestejäni! Ihan totta hei kiltit jookos!
http://www.youtube.com/watch?v=eFjjO_lhf9cEihän näitä tarvitse poistaa. Saahan sitä mielipiteensä kertoa jos huvittaa, vaikka olisi vähän ottanutkin.
Kivasti ja sympaattisesti minulle kirjoitit. Säästän ystävällisen viestisi, ja jos joskus on sama tilanne kuin sinulla, että tekee mieli ottaa ja kuunnella musiikkia niin kuuntelen sitten sinun linkkejäsi.
Raamatun mukaan"viini ilahduttaa murheellisen mielen." - RebellOnYourSoul*
http://www.youtube.com/watch?v=z_L4RtU1iRg
http://www.youtube.com/watch?v=J2-cm2DbKMoPakko antaa tuosta Henkan linkityksestä pointsit sulle, tulee nuoruus mieleen... All Along The Watctower!
- Rebell*Rebell
RebellOnYourSoul* kirjoitti:
Pakko antaa tuosta Henkan linkityksestä pointsit sulle, tulee nuoruus mieleen... All Along The Watctower!
Tässä alkuperäinen joka on sodanvastainen.
"There must be some kind of way out of here,"
Said the joker to the thief,
"There's too much confusion,
I can't get no relief.
Businessman they drink my wine,
Plowman dig my earth
None will level on the line, nobody offered his word, hey"
"No reason to get excited,"
The thief, he kindly spoke
"There are many here among us
Who feel that life is but a joke
But you and I, we've been through that
And this is not our fate
So let us not talk falsely now, the hour is getting late"
All along the watchtower
Princes kept the view
While all the women came and went
Barefoot servants, too
Outside in the cold distance
A wildcat did growl
Two riders were approaching
And the wind began to howl
*buisness man there, drink my wine,
Come and take my herb.
www.youtube.com/watch?v=G3VOLJPcldM - njet not somebody!
Rebell*Rebell kirjoitti:
Tässä alkuperäinen joka on sodanvastainen.
"There must be some kind of way out of here,"
Said the joker to the thief,
"There's too much confusion,
I can't get no relief.
Businessman they drink my wine,
Plowman dig my earth
None will level on the line, nobody offered his word, hey"
"No reason to get excited,"
The thief, he kindly spoke
"There are many here among us
Who feel that life is but a joke
But you and I, we've been through that
And this is not our fate
So let us not talk falsely now, the hour is getting late"
All along the watchtower
Princes kept the view
While all the women came and went
Barefoot servants, too
Outside in the cold distance
A wildcat did growl
Two riders were approaching
And the wind began to howl
*buisness man there, drink my wine,
Come and take my herb.
www.youtube.com/watch?v=G3VOLJPcldMYmmärrän kuule sinua valtavan hyvin!
Jokainen on vakaumuksilleen uskollinen!
Minut petettiin / unohdettiin! Olin liian juoppo!
"Kaunis on kuolla kun joukkosi eessä ......"
Nyt olen ENTINEN juoppo, joukkoni ?) (eessä) (???)
Veivini ihmettelee paikkaansa! Raittiiksi olen kuulkaas muuttunut, tämän iltaisesta retjahduksestani huolimatta!
Tulen olemaan mykkä kuin kuuropoika!
Tallelokereita siellä sun täällä, minulle täysin tottelemattomina!
Varmistettuina!
- aiheesta suutuit*
Kenen toimittama ja mistä kirjapainosta Raamattu oli?
Voisit valittaa asiasta Raamatun toimittaneelle, esim. Suomen Bibliaseuralle, joka voi ottaa yhteyden kirjapainoon, vaikka Raamattu olisi siellä 50 vuotta sitten painettu.
On todella kurjaa löytää Raamatunkansiensa takaa noin ala-arvoisia painotuotteita. Ne eivät kuulu sinne. Mikäli kantta täytyy tukea paperilla, kuuluu Raamatun arvokkaaseen olemukseen, että paperi on puhdasta. Ei ihme, että säikähdit ja paheksuit löytöäsi. Tuntuu kuin sinua olisi petetty. Uskoasi jotenkin "liattu". Et varmaan ole ainoa, joiden Raamattuja on "topattu" ties millä epäpyhillä sanomalehtipapereilla. Tuollaisia löytöjä ei saa tulla ilmi pyhistä kirjoituksista. - k.kiusaantunut
Tulin juuri kaupasta, ja mieheni on kauppareissun aikana kiikuttanut raamattuni sekajätteiden seassa roskiin ja en viitsi sitä enään hakea.
En osaa siis vastata sinulle.
Kiitos myötätunnosta.
Mieheni ajatteli samoin kuin sinä että sanomalehtipaperi oli vain yksinomaan tukemassa kirjan pohjaa, ja ne lääkärien puhelinnumerot sattumaa.
Tiedä sitten-minusta se tuntui jotenkin tarkoitushakuiselta Raamatuntekijältä.
Nettikaupasta ostin Raamattuni aikoinaan. Kirjakaupassa noista saa pulittaa sen sata euroa.
Kalliiksi tulee, jos haluan vastaavan tilalle.
Täytyy sitä sitten varovaisemmin lukea ettei hajoa.- Raamattu 33/38*
Itse muuten ostin viime talvena uuden Raamatun, nettikaupasta, kaikkine tykötarpeineen: vetoketju, ym. ja maksoi vajaat 100 euroa. Toivottavasti sen kalliin ulkoasun takaa ei tule paljastumaan kovin suuria kummallisuuksia.
- Rebell*Rebell
Raamattu 33/38* kirjoitti:
Itse muuten ostin viime talvena uuden Raamatun, nettikaupasta, kaikkine tykötarpeineen: vetoketju, ym. ja maksoi vajaat 100 euroa. Toivottavasti sen kalliin ulkoasun takaa ei tule paljastumaan kovin suuria kummallisuuksia.
Noussut hinta, itse pulitin muutama vuosi sitten seitkytegee, varmaan samat hilavitkuttimet kuin sullakin, nahat, vetskari, kartat, 33/38 oli vaikee löytää, ysikakkosvuosikertaa olis ollut tarjolla vaikka kuinka.
Milloin ne alkaa tehdä riisuttavia Raamattuja, ihan niinkuin ne paperinuket, vetskarikin on jo valmiina ja nahat päällä, raamattuhan on itse asiassa kuva Kristus-nimisestä miehestä, lisäisi ainakin Isoon Kirjaan mielenkiintoa.
Mukava kun pääsisi riisumaan Jumalaa, kuori kerrallaan, kuin sipulinkerrokset pois, totuus pala palalta suihin syötäväksi. Ihan hyviä,luettavia ja käypäsiä Raamattuja saa myös kirpputoreilta ja seurakunnan ylläpitämistä kirppuputiikeista. Itse ostin juuri käypäsen -33/38 Raamatun ev.lutin siipiputiikista ja maksoi kokonaista 1 euron :)
- Häh?
Jos olisit lääkärinmainosten sijasta löytänyt seteleitä, niin olisitko tullut palstalle valittamaan? :P
- k.kiusaantunut
Mistä teille tulee tuollainen mieleen? Mieheni sanoi sanoi samaa että kas kun ei seteleitä. Harmi kun ei ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,714215Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt152674Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242307Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod112233Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1072176Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992131Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1072123Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6031924MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141905Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231673