Tervehdys.
Sain luvat noin ensilupani 1kk sitten ja mietin tässä, että milloinka saan seuraavan kerran hakea lupia uusiin aseisiin?
Montako asetta normaali kansalainen saa omistaa jos ei ole asekerääjä? Jos omistan päällekkäispiippuisen haulikon, saanko ostettua toista haulikkoa esim pumppu?
kiitos ja trollit ja asefobiaa kärsivät voivat painua pois.
Uutta lupaa hakemassa
jokunentässäampunut
3
142
Vastaukset
- ~¢~
valehtelet
Kyllä ne siellä haastattelussa kysyvät, että onko meininki hankkia lisää aseita. Se kysymys kuuluu niitten kysymyslistaan ihan olennaisesti.
Trolli olet itse. - jokumikälie12
No eipä kysynyt, mutta itse kerroin että taloon tulee tulevaisuudessa lisää aseita, kunhan näillä pystyn aloittamaan..muuta ei puhuttu.
- tarpeeseen saa toki
Sinulle tuskin helpolla uusia aseita myöntävät, koska näkyy olevan itsetarkoitus.
Minulla niitä on jotain 10-2ä välillä. Uusia en kyllä ole hommannut viimeiseen viiteen vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958176- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552551- 482185
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291980- 481912
- 601788
- 191783