Yhden illan jutusta raskaaksi tuntemattomalle

nainen222app

Heippa,
Kyselisin nyt mielenkiinnosta onko kukaan tullut yhden illan jutusta raskaaksi?
Itselläni kävi tuossa muutama viikko sitten niin jatkoille lähdin tuntemattoman miehen kanssa ja ehkäisyä emme käyttäneen, joten mahdollisuus raskauteen on.

Nyt vain kiinnostaisi kuulla muiden ''kokemuksia'' että jos raskaaksi olette tulleet yhden illan jutusta, oletteko pitäneet lapsen vai tehneet abortin?
Miten olette pärjänneet, vanhempienne & sukulaisten reaktio, miten mies ottia asian jos hänelle olette kertoneet asiasta yms. :)

PS. Ei tarvitse olla nyt välttämättä teini, kaikkien vastaukset joilla kyseinen tilanne on ollut otetaan vastaan!

4

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole teini

Muista aikanasi sitten otattaa (toki nyt olet jo voinut otattaa klamydian ja tippurin) sp-tautitestit.

• nainen222ap

Otatettu jo, ei tauteja. :)

• hmm.

Muutama viikko sitten tapahtui ja jo nyt voitu ottaa kaikki testit? Montako viikkoa siitä sitten on aikaa, kun kupan, herpeksen vasta-aineiden, hepatiittien ja HIV:n kanssa pitäisi odotella useampi viikko jotta tulokseen voi luottaa??!!

Eli mitä sinulta tarkkaan ottaen on testattu? Verestä herpes? Kuppa? (vaatii 3 kk mahd.tarunnasta...) jne.

• kikkelillä

testattu taimen itänyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5030
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3362
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      101
      3259
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2483
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      32
      2414
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2049
    7. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      18
      1841
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1776
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1659
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1658
    Aihe