Itellä takana 28 vuotta tinnitusta ja kyselisinkin teiltä, joilla tinnitusta ollut pidempään, onko se muuttunut vuosien varrella? Jollain tavalla olen elänyt tinnin kanssa näinkin pitkään suht normaalisti, tottunut en ole ja tuskin siihen kukaan tottuukaan. Nyt viimeisen parin kuukauden aikana on tinnitus muuttunut, korkeiden äänien soiminen, sirinä ja napse on saanut lisäkseen matalampaa "ujeltamista", joka häiritsee nyt aivan eri tavalla. Siihen jopa herää yöllä ja päivisin ei voi olla kuulematta tätä ujeltamista. Molemmissa korvissani on varmaankin kymmeniä eri asteisia ääniä, joita pystyy jopa laskemaan erikseen. Tämä nykyinen muutos kyllä invalidisoi aivan toisella tavalla. Onko kenelläkään vastaavaa tapahtunut?
"tinnittäjät"
dinninnä
2
291
Vastaukset
- tinnitusta
Ootko käyny putsauttamssa korvat?
- pärjään hyvin
On muuttunut sillä tavalla että on tullut matalammaksi ja ikään kuin humisevammaksi, mikä ei ole niin pahaa kuin alkuvuosien korkeä vingunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442