Itellä takana 28 vuotta tinnitusta ja kyselisinkin teiltä, joilla tinnitusta ollut pidempään, onko se muuttunut vuosien varrella? Jollain tavalla olen elänyt tinnin kanssa näinkin pitkään suht normaalisti, tottunut en ole ja tuskin siihen kukaan tottuukaan. Nyt viimeisen parin kuukauden aikana on tinnitus muuttunut, korkeiden äänien soiminen, sirinä ja napse on saanut lisäkseen matalampaa "ujeltamista", joka häiritsee nyt aivan eri tavalla. Siihen jopa herää yöllä ja päivisin ei voi olla kuulematta tätä ujeltamista. Molemmissa korvissani on varmaankin kymmeniä eri asteisia ääniä, joita pystyy jopa laskemaan erikseen. Tämä nykyinen muutos kyllä invalidisoi aivan toisella tavalla. Onko kenelläkään vastaavaa tapahtunut?
Vastaukset 2
- tinnitusta
Ootko käyny putsauttamssa korvat?
- pärjään hyvin
On muuttunut sillä tavalla että on tullut matalammaksi ja ikään kuin humisevammaksi, mikä ei ole niin pahaa kuin alkuvuosien korkeä vingunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 50886
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11853- 62778
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45778- 60750
- 57667
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 120548
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20507- 47495
- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429