Ruskea ja musta kissa!

Hätä on suuri =(

Jos joku on ottanut sisälle mustan tyttökissa ja ruskean poikakissan päästäisitkö ne ulos.Kissat on kotoisin Ensitaipaleelta. Kissat ovat leikkaamattomia ja ovat olleet karkuteillä jo 2 viikkoa. Olen ilmoittanut kissoista jokapaikkaan mutta kukaan ei tiedä mitään.
Eivät ole ulkokissoja vaan karkasivat..Ikää on vähän alle vuoden ja en kerennyt leikkauttaa niitä.
Kissoista voi ilmoittaa Juliuksen löytöeläintalolle.Tai eläinystäville.
Muksuilla on hätä kissoistaan.
Tiedän että tälle aiheelle on oma palsta mutta ajatelin että paremmin tulee luettua täältä.

Asallisia viestejä kiitos!

10

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesä pilalla

Musta tyttökissa löytyi naapuritalosta ja sai jäädä heille. Poikakissa katosi 14.5 2013 . Tyttö oli ulkona kissan kanssa kun samaan aikaan tuli mies koiran kans, sen jälkeen ei ole kissaa näkynyt. Kissa oli ensimmäistä kertaa ulkona joten ei varmaan löydä kotia.
      Kissa on laiha ja pitkänmallinen,tuuheahkohäntä.Kapeakasvoinen , jonkun mielestä ruma (ei söpö) mutta meille tärkeä.
      Ilmeisesti joku on ottanut kissan sisälle ja pitää sitä. Jos kissa on jonkun luona , otatko yhteyttä Kainuun Kissanystävät Ry.

kissanystava(at)gmail.com tai 044-2838 506

tai Juliuksen eläintarhaan, hotelli[at]juliuksen.fi.

puh. 045-1308049
      Näköhavaintoja on mutta ei ole sama kissa.(kissa ei ole rotukissa)

Kiitos kaikille!

• per''e

Mitä vi''ua te päästätte niitä ulos!!?
      Eikö jo järki sano, ettei täällä kaupunkialueella saa, eikä pidä päästää ulos kissoja, koska liikenne tappaa ja jos se ei, niin eläinrääkkääjät ovat asialla!

• efhgosghajöasrljgnkv

Kerkesin lähettää jo korkesaareen kun näyttivät ihan lehmiltä.

• Kajaanijuntti

LUE...kissa oli ulkona tytön kans. Miksi tämän miehen iso koira oli VAPAANA ulkona? Oli purra tyttöä käteen. Pidä se turpas kiinnii kun et tiedä asiasta mitään. Saatanan maalaisjuntti. Sinun kirjoitustyylistä jo tunnistaa kuka olet.

Mitä vittua sinä yleensä ELÄT HÄH, hirsi hirsi..mutsis jätti kaikki teidön kissat pihapiiriin kun ei halunnut niitä enää.
        Ymmärrätkö että kissa voi säihkähtää irti ja päällekäyvää koiraa. Oli lähellä tulla kyttäasia jos olis muksulta mennyt käsi.Mikä perkelen liikenne mun pihalla on ?

Eläinrääkkäykseen yllyttävät viestit sekä muuten asiattomat viestit poistetaan. Tarpeen vaatiessa asiaton kirjoittaja jäljitetään ja tiedot luovutetaan poliisille.

• kissat kii

kissan sai aikonaan tappaa ku tuli omalle pihalle.mulla pääsi kerran omalla pihalla koira irti vahingossa.laillista se.meni kisumirri muutamaksi palaseksi.sinun kissoista joku pakolainen tehny kissa kebebbia ja turkista rukkaset talveksi.

• Oma pää riekaleina??

Nämä kissanvihaajat saa nautintoa ku pienelle elukalle joka ei osaa muuta ku sähistä käy huonosti. Hankitaan oman sairaan mielen päälle vielä koira nii tietäähän tuon minkälainen koirastaan kasvaa. Säälittää siis myös nuo koirat. Oikeesti te muka kovat lässyttäjät " kisumirri riekaleina" niin menkää sitä turhautunutta aggressiota purkamaan puutöihin. Ei se muna kasva sen isommaksi vaikka kissan ite repii käsin!!!!!!!

• HAISULIT

KISSANKUSI HAISEE,KUSEVAT KUKKAPENKIT JA OMAKOTITALON NURKAT.KISSAT KIINNI.

• Kissat on häkissä!

Mitä sä huudat ? Onko päässä vika?Polta se talos tai kusen sen nurin.

SINÄ jolla on se poikakissa sulla on tämä viikonloppu aikaa tuoda se mulle tai mun pihalle takaisin tai pudotan sun ikkunat alas.
        En vastaa teoistani sen jälkeen. Tiedän kuka olet, sä tiedät missä asun ja kuka olen. Tiedät kenelle vastaat sen jälkeen...

En selittele enää mitään, soita vaikka maitonaamat paikalle mutta sä lähdet silloin.

• sinä häkkiin

mee hoitoon.polta ihtesi.apina.

• apinanjälkeläinen

Haista vittu saakelin Kajaanipässi.Kaikki te olette yhtä ääliöitä tällä palstalla.
        Sinä tässä hoitoa kaipaat. VARO....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2514
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1396
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      98
      1337
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      985
    Aihe