Juu ostin tossa pari päivää sitten uuden terraarion mun gerbuille koska vanha duna kävi pieneksi ja meni huonoon kuntoon.
Mutta nyt ne leikkii ilosesti tuolla uudessa terraariossa mutta ne kaivautuu tonne
Purujen alle ja menee nurkkaan ja sit ne raapii sitä lasia! Siis mä en tiiä voiks tulla nokka tauti kun ne hinkkaa toi nenä tota lasia vasten mut ne aina saa ittensä änggettyä tonne nurkkaan.
Vastauksia ja nopeasti!! :)
APUA!?? Mahdollista/tai ei
Ipsu
3
91
Vastaukset
- hyppymyyrä
Ei voi tulla nokkatautia. Normaalia käytöstä nurkkien kaivaminen.
- Ipsu
Okei ^ hyvä mut en tiiä yrittääks ne päästä pois sieltä vai mitä?
- xena578
Ei tule nokkatautia ja kaivaminen normaalia ei yritä karata vaan se on niiden luontainen tapa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2085441SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784429Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.803178SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2392600Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1342391Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur971754Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2441387Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49985- 62906
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall27904