KIIMAA SOVITUSKOPISSA

LOLLYPOPP

JEE!! Olen juuri eilen täyttänyt 18v. vihdoinkin! Päätin antaa itselleni synttärilahjan ja lähdin shoppailemaan ihania alusvaatteita.Nyt olen täällä tavaratalon sovituskopissa ilkosillani ja katselen itseäni peilistä.Täytyy myöntää että olen sangen tyytyväinen näkemääni. Olen kyllä lyhyt vain 158cm ,mutta minulla on todella suuret ja riippuvat rinnat nännipihat on isot ja suuret punaiset nännit nöpöttävät terhakkaasti. Rintani kasvoivat suuriksi jo hyvin varhain ja olen saanut miehiltä himokkaita katseita jo kun olin vasta 13v.Olen kyllä nauttinut huomiosta ja pukeutunut pikkuisiin paljastaviin toppeihin joista tisuni ovat kivasti pullottaneet ja nännit kuultaneet läpi. Häpyhuuleni ovat täyteläisen pulleat ,pienet häpyhuulet ovat isot ja roikkuvat nytkin märkinä suurten huulien välistä.Hiukseni ovat pitkät kiharat ja vaaleat.Pyörähtelen tyytyväisenä peilin edessä ja ihailen kaunista vartaloani joka kulmasta.Yht äkkiä huomaan että sovituskopinverho on ollut himan raollaan ja sovituskoppien ulkopuolella olleilla odotustuoleilla isuu vanha mies joka tuijottaa minua kiinteästi. Ukko on varmaan 65-70v. voisi olla vaikka vaarini. Päätän antaa "vaarille" paremmat näkymät ja vedän verhoa enemmän auki. Alan kosketella itseäni ja kumarrun eteenpäin ja keinuttelen suuria tisujani edestakaisin, nuolaisen sormeani ja työnnän sen häpyhuulieni väliin ja alan hinkata.Ukko on naamaltaan tulipunainen ja nuoleskelee huuliaan.Äkisti mies nousee tuolistaan ja pujahtaa koppiin kanssani. Vanha ukko tarttuu minua takaapäin rinnoista ja alkaa puserrella niitä isoilla kourillaan. Vastapäätäni olevasta peilistä näen että mies on todella pitkä ja isokokoinen . Mies huohottaa raskaasti ja kysyy ikääni, itse hän sanoo olevansa 69v. Hän sanoopitävänsä kaltaisistani pienistä nuorista tyttösistä ja haluaisi olla vaikka vaarini jos haluaisin. Sanoin ukolle että minusta olisi mukavaa jos hän olisi vaarini ja pitäisi minua hyvänä. Mies istui kopin tuolille ja nosti minut polvelleen istumaan ja alkoi suukotella minua kasvoihi, kaulalle, olkapäille, kädet vaeltelivat rinnoillani ja puristelivat nyt jo hieman helliksi käyneitä nännejäni.Mies kuiskutteli korvaani kuinka kiltti tyttö olin ja hän halusi tehdä minulle jotai oikein hyvää.Mies työnsi paksun karhean sormensa pimppiini ja alkoi liikutella sitä edes takaisin litimärkien häpyhuulten välissä Pilluni sykki kuumeisesti mikään ei ollut ikinä tuntunut niin hyvältä kuin tuon vanhan ukon sormi sisälläni.Ukko käski levittämään jalkojani enemmän jotta saisi toisenkin sormen paremmin sisääni,levitin ilomielin niin hyvältä tuntui. Pimppini valui kiimasta niin että ukon housut olivat aivan märät siitä kohtaa missä istuin Hetken kuluttua mies pyysi minua polvillee eteensä ,menin lattialle kontalleni , mies laski housunsa ja valtava kalu ponnahti esiin .Ukko pyysi minua avaamaan suuni oikein isoksi , avasin hanakasti suuni ja mies työnsi sykkivän elimensä suuhuni.Aloin imeä kalua ahnaasti, en ollut koskaan aikaisemmin imenyt aikuista miestä vai omanikäisistäni oli kokemusta.Tämä oli jotain aivan muuta,paksu ja suonikas, sykkivä elin joka tuntui paisuvan suussani jokaisella imaisulla. Mies kehui minua kuinka tottelevainen nuori tyttö olin kun tein hänelle niin hyvää.Pian vaari jo räjähtikin suuhuni ,sperma valui huulieni välistä rinnoilleni ja ukko hieroi nesteensä niihin Nuolin huuliani ukko maistui hyvälle ,halusin lisää. Mies kuitenkin tempaisi minut ylös lattialta ja käänsi kasvoni peiliin päin itse seisoen takanani käsi tiukasti kapeaa vyötäröäni puristaen. Vaarin vehje oli taas tanassa ja nyt hän taivutti minua eteenpäin ja alkoi työntää jättimäistä patukkaansa pieneen pimpsaani ,vikisin hiljaa kalun upotessa sisääni.Ukko sanoi olevansa hellä ja kehui miten ihanalta nuori tiukka pimperoni tuntui. Värisin kiimasta ukon työnnellessä mahtavaa vehjettään sisälläni. Tunsin miten valuin valtoimenaan pimppinestettä pitkin reisiäni.Nautintoa kesti pitkään ja ukon lauetessa sisääni valahdin hervottomaksi lattialle, mietin miten voi ikivanhan ukon pano tuntua niin hyvältä.Mies veti housut jalkaansa ja kehui minua vielä upeaksi tytöksi taputtaen päälakeani.Hyvä tyttö, hyvä kiltti pieni tyttö teit vaarin niin onnelliseksi.Lopuksi mies veti taskustaan lompakon ja antoi minulle 500e setelin , hyvästä työstä. ,sitten hän kiiruhti pois . Istuin vielä hetken lattialla itseäni kosketellen ja märkää pimppiäni kuivaillen.toivuttuani elämäni panosta pukeuduin pieneen valkoiseen kesämekkooni , ilman alusvaatteita tietty, ja lähdin aurinkoiseen kesään. HEI HEI ,ehkä me tavataan jossain,mä lupaan olla sullekki kiltti tyttö,saat ihan mitä haluat.???

15

8041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PUPULIINI

Hejssan miehet! Tykkäsittekö tästä "Kiimaa sovituskopissa" tarinasta.Mitä mieltä muuten olette vanhan miehen ja nuorten (18v.) naisten yhteisistä leikeistä?

• Mami 50+

Kyllä tuli kiima kun kokeilin kopissa rinsikoita, viereseen koppiin tuli poika jonka näin peilin kautta. Huomas minutkin rinnat paljaana kun rupes hieromaan munaansa, komee poika ja iso kulli. Piruuttani otin housutkin pois että saa katsella, sitten rupes kunnolla runkkaa housut kintuissa vaikka ties että katselen. Raotin verhoa lisää ja vinkkasin luokseni, oli heti valmis naimaan. Oli tekemistä että sain pidettyä suuni kiinni kun tuntu niin hyvältä pikaset nuoren pojan kanssa. Lähtiessä annoin vielä numeron että voi soittaa, pääsin just kotiin kun soitti ja tuli käymään. Siitä jatkettiin missä sovituskopissa jäätiin, sitten huusin kun sai kunnon orkkuja. Kyllä jakso naida moneen kertaan, en tiedä minkä ikänen on mutta iso kulli ainakin.

• ThaiMaiKhai

Ihan paska ja typerä tarina. 18-vuotiaat ei mieti, että onpas minulla ihanat isot ja riipuvat rinnat, tai pienet häpyhuuleni ovat ihanan isot ja riippuvat.

Vitun dorkapaska idiootti.

• Kannatta nyt

ryhtyä kirjailijaksi ja kirjoittaan vain seksiin liityviä romaaneja?????? Sitten nustellaan taas

• LOLLYPOPP

Relaxx, Thai MaiKhai, mulla nyt vaan sattuu oleen isot riipputissit ja roikkuvat häpyhuulet ja mä itse todellakin rakastan kyseisiä ominaisuuksia itsessäni ja niin kyllä ne lukuisat miehetkin jotka ovat tissieni kimppuun päässeet ja pilluani imemään.Sä et vaa kato taida tietää mitä tuhmien 18v tyttöjen päässä liikkuu.

• vanha pukki

Tämä sattui just nappiin.

Olen itse yli kuuskymppinen ja tekisi todella mieli saada nuorta pillua.
      Ei sillä, etteikö seksielämäni olisi kunnossa, minulla on nuori vaimo (41v.) ja petipuuhat sujuu....
      Mutta en ole yksiavioinen, siksi tämä kirjoitus kutkutti.
      Jos löytyy joku, joka olisi valmis autamaan miestä, niin katsotaan:)

• ori3

Kannatan ehdottomasti olen itse 51 ja hengailen 20v kanssa. Ja valmis panemaan
      nuoria naisia 17v - eteenpäin. Nuoret naiset on ihanaa herkkua eikä väjiä kuin vanhat
      eukot.

• LOLLYPOPP

Heissan sedät Lollypopp täällä !!! Kiva kun tykkäsitte tarinasta.Mä todellakin rakastan naida vanhempi miehiä ja ihan vaari-ikäisiäkin oon hoidellu jo tosi nuoresta tytöstä lähtien.Se johtuu ehkä siit ett eka mies joka pani mua oli naapurin setä n 60v. Mä olin 14v ja huomio kaikki nipottajat ,se tapahtu mun omasta tahdost ei ollu väkisinpano.Se tuntu niin hyvältä kun se ekan kerran työnsi sen ison kullin mun teinipimppiini ja teki taikojaan.Me menin sen luokse koulunjälkee melkein joka päivä ja se piti mua niin hyvänä. Se halus ett mä sanon sitä iskäks ja mua se halus sanoa tyttärekseen ,sopi mulle.Ihanaa oli.

• Pyh..

En oikeen usko tota..

• MAATILANTYTTÖ

HEI SIELLÄ, Olen kirjoittanut kivan jutun "TOSITARINOITA" palstalle Touhuilua maatilalla ,se nyt ei ole novelli vaan ihan vaan kertomus elävästä elämästä.

• Maalta..

Olen nuorena tyttönä antanut kylän pojille aitassa ja ladossa kun kimpassa halusivat. Kaupunkiin kun muutin (17) niin ei löytynyt nuoria, vanhemmat ukot kyllä halus kimppakivaa nuoresta posliinista. Parempi sekin kun ilman, kyllä kun ottaa viiniä niin panettaa ja vanhemmatkin kelpaa kun on tarpeeksi kykeneviä. Itse halun ja annan välillä monenkin naida.

• Koppi-setä

NAM!! Nyt aion lähteä kaupungille sovituskoppeja bongailemaan. Jospa sieltä löytyis joku namu!

• Pannu

Mistä näitä panokoppeja oikein löytää????

• mietihhänsitä

Fantasia maasta vitun assburgeri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7274
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3143
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2370
    4. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      26
      1932
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1908
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1602
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1569
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52