Huomasin että täällä on kaipailtu. Olen tosiaan ollut viikon Portugalin auringon alla enkä täällä teitä vahtimassa ;). Edelleenkin viestit jotka eivät sovi tänne poistetaan. Lueskelkaa ohjeita jos ihmettelette miksi jokin viesti on poistettu. Minulla ei valitettavasti riitä aika perustelemaan jokaisen poistetun viestin syitä.
Olen lomaillut
27
1200
Vastaukset
- Riva
takaisin tänne Suomen syksyyn.Moni asia on tässä jo selvennyt,,jatketaan hyvässä hengessä.
- Mimmu-seriffi
Kiitos..kylmää onkin grrrr.. 16 näytti mittari suomessa kun portugalissa se näytti 43 :). Kiva kuulla että täällä on asiat selvinnyt. Odotan innolla ja toiveikkaana sopuisampaa keskustelua ketään loukkaamatta mielipiteensä kuitenkin antaen.
- Dober
Takaisin suomeen. Nyt voitkin käydä vastailemassa Issukan aloittamaan ketjuun missä sinua kaipaillaan. Innolla odotamme jo vastauksiasi!
- Dober
Olet sitten mennyt poistamaan ketjun, missä sinua kaipailtiin.
Taas voidaan kyseenalaistaa seriffin toiminta.- Issukka
se sitten jo kertoikin paljon - vai?
- Issukka
todistit sillä, minkä itsekin jo tiedät! En voi ymmärtää sheriffin normaaliksi käytökseksi tätä!
Ehkäpä jonkinasteiset perustelut olisivat nyt paikallaan?!=!? - riina00
Tervetuloa takaisin tänne Suomen ankean alkavaan syksyyn. Kehotin jo näitä eräitä tutustumaan sääntöihin ja copypastesinkin muutaman tietyn kohdan tuolta säännöistä. Mutta toiset eivät vain ymmärrä sääntöjen merkitystä. Jatka samaan malliin niin palsta pysyy hyvänä.
T: Vieraileva sheriffi- hetkinen
mitä yritit selittää
- Dober
Minäkin ihmettelen.
- riina00
hetkinen kirjoitti:
mitä yritit selittää
Mitäköhän kohtaa te nyt ette ymmärtäneet? En käsitä, että mitä epäselvää viestissäni oli.
- sitä
Dober kirjoitti:
Minäkin ihmettelen.
Kirjoittanut: riina00, 28.8.2004 klo 23.13
Tervetuloa takaisin tänne Suomen ankean alkavaan syksyyn. Kehotin jo näitä eräitä tutustumaan sääntöihin ja copypastesinkin muutaman tietyn kohdan tuolta säännöistä. Mutta toiset eivät vain ymmärrä sääntöjen merkitystä. Jatka samaan malliin niin palsta pysyy hyvänä.
T: Vieraileva sheriffi
- Riina varmaan tarkoitti viestin tämän vak.sheriffin yksityispostiin kotiin tulo terveisinä loman jälkeen, mutta jotenkin hujahti koko nettiin. Ei kai se sen vakavampaa.
Jos sheriffi on lomaillut, niin kuka ääliö se muuten on poistellut harmittomia viestejä. - riina00
sitä kirjoitti:
Kirjoittanut: riina00, 28.8.2004 klo 23.13
T: Vieraileva sheriffi
- Riina varmaan tarkoitti viestin tämän vak.sheriffin yksityispostiin kotiin tulo terveisinä loman jälkeen, mutta jotenkin hujahti koko nettiin. Ei kai se sen vakavampaa.
Jos sheriffi on lomaillut, niin kuka ääliö se muuten on poistellut harmittomia viestejä.En voi poistella tältä palstalta viestejä. Vierailevalla sheriffillä tarkoitin, että olen toiselta palstalta sheriffi. Ja olen seurannut tiiviisti näitä keskusteluja. Ja mielestäni täältä ei ole kyllä poistunut vistejä hetkeensä ennen eilistä, ja ylläpito kyllä poistelee palstoilta myös viestejä, joten ehkä ylläpito on poistellut joitain viestejä.
- Edelleenkään
riina00 kirjoitti:
En voi poistella tältä palstalta viestejä. Vierailevalla sheriffillä tarkoitin, että olen toiselta palstalta sheriffi. Ja olen seurannut tiiviisti näitä keskusteluja. Ja mielestäni täältä ei ole kyllä poistunut vistejä hetkeensä ennen eilistä, ja ylläpito kyllä poistelee palstoilta myös viestejä, joten ehkä ylläpito on poistellut joitain viestejä.
mimmun loman aikana poistunut viestejä mutta kippas kappas eilisen jälkeen onkin sensuuriluuta taas lakaissut kun mylady-mimmu jostain palas
- Issukka
sitten virkistyneenä varmaankin vastailet reippaasti mm. minun esittämiini kysymyksiin, jotka jo niin esimerkillisen reippaasti olet ehtinyt lomailusi jälkeen poistamaan - siis koko ketjun!
- My Lady
Minuakin jo epäiltiin aika suoraan Sinuksi joka esiintyy salanimellä. Minulle se oli aivan yhdentekevää. Olet tosiaan poistellut jotain. Minua se ei haittaa eikä hyödytä. Toimi niinkuin oikeaksi näet. Niin minakin tekisin.
- mimmu-seriffi
Täällähän on kaikki pysynyt ennallaan. Ylläpito tosiaan on poistellut viestejä täältä poissaollessani.
Minulle osoitettu viesti meni haukkumiseksi niin poistin viestiketjun.
Ylläpito kyllä antaa palautetta jos toimin vastoin sääntöjä niin teidän ei tarvitse sitä tehdä.
Kiitos tästä vähäisestäkin yhteistyöstä. - Issukka
mimmu-seriffi kirjoitti:
Täällähän on kaikki pysynyt ennallaan. Ylläpito tosiaan on poistellut viestejä täältä poissaollessani.
Ylläpito kyllä antaa palautetta jos toimin vastoin sääntöjä niin teidän ei tarvitse sitä tehdä.
Kiitos tästä vähäisestäkin yhteistyöstä.mutta mitään ei ole poissaollessasi poisteltu! Olet jopa poistanut pari minulle osoitettua juttua, MIKSI?? Ihan turha on enää edes yrittää paapottaa ylläpidon poisteluista yhtikäs mitään!!
- Ajattelija
mimmu-seriffi kirjoitti:
Kiitos tästä vähäisestäkin yhteistyöstä."Minulle osoitettu viesti meni haukkumiseksi niin poistin viestiketjun."
Just just, on se kumma kun ei muiden haukkumisketjuja poisteta.
Nyt olisi kuule syytä vähän vastailla kysymyksiin, mitä siinä ketjussa oli.
Issukka, tulisitko toistamaan kysymyksesi?
Ylläpito juu antaa palautetta mutta mitäs kun suurin osa palstan käyttäjistä ei ole tyytyväisiä toimintaasi? Siinäpä hiukan sulle purtavaa. - Issukka
Ajattelija kirjoitti:
"Minulle osoitettu viesti meni haukkumiseksi niin poistin viestiketjun."
Just just, on se kumma kun ei muiden haukkumisketjuja poisteta.
Nyt olisi kuule syytä vähän vastailla kysymyksiin, mitä siinä ketjussa oli.
Issukka, tulisitko toistamaan kysymyksesi?
Ylläpito juu antaa palautetta mutta mitäs kun suurin osa palstan käyttäjistä ei ole tyytyväisiä toimintaasi? Siinäpä hiukan sulle purtavaa.Mimmu, eihän tää... tuossa alussa on mun kirjoittama. Unohdin vain lopusta T.Issukka pois.
Nyt sitten varmaankin mimmu poistaa senkin, kun selvis mun kirjoittamaksi.
Olen vahvasti sitä mieltä, että tuo mimmun touhu aiheuttaa vain riitaa muiden kesken ja vielä kun ei ole kanttia edes perustella, kun ei aika muka riitä, voi anna mun kaikki kestää! Ollaan mielestäni selvitty erittäin loistavasta mimmun poissaollessa, oikeastaan huomattavastikin paremmin, kuin mimmun läsnäollessa, joten mitäköhän kertoilee se? - Dober
Issukka kirjoitti:
Mimmu, eihän tää... tuossa alussa on mun kirjoittama. Unohdin vain lopusta T.Issukka pois.
Nyt sitten varmaankin mimmu poistaa senkin, kun selvis mun kirjoittamaksi.
Olen vahvasti sitä mieltä, että tuo mimmun touhu aiheuttaa vain riitaa muiden kesken ja vielä kun ei ole kanttia edes perustella, kun ei aika muka riitä, voi anna mun kaikki kestää! Ollaan mielestäni selvitty erittäin loistavasta mimmun poissaollessa, oikeastaan huomattavastikin paremmin, kuin mimmun läsnäollessa, joten mitäköhän kertoilee se?Näin on. Ollaan jopa saatu aikaiseksi ihan sivistynyttä keskustelua ja moni asia on selvinnyt kun ei viestejä ole poistettu.
Alan olemaan sitä mieltä että tämä palsta toimii paremmin ilman seriffiä. Onhan se nyt nähty - kun seriffi ei ollut täällä omiaan touhuamassa niin paljon paremmat keskustelut on ollut. - Issukka
Dober kirjoitti:
Näin on. Ollaan jopa saatu aikaiseksi ihan sivistynyttä keskustelua ja moni asia on selvinnyt kun ei viestejä ole poistettu.
Alan olemaan sitä mieltä että tämä palsta toimii paremmin ilman seriffiä. Onhan se nyt nähty - kun seriffi ei ollut täällä omiaan touhuamassa niin paljon paremmat keskustelut on ollut.jotenkin on ollut mukavampi fiilis. Pienistä takuista on selvitty jne.
- Dober
Issukka kirjoitti:
jotenkin on ollut mukavampi fiilis. Pienistä takuista on selvitty jne.
Samaa mieltä olen. Ei ole ollut pipo niin kireällä kirjoittajilla ja todellakin on voinut kirjoittaa asioista niin kuin ne on, kaunistelemata yhtään. Omin sanoin. Ihan asiallisia kirjoituksia täällä on ollut.
Ja ne asiattomuudet, mitkä ovat esim. minuun kohdistuneet, en ole todllakaan ottanut niitä vakavasti. Näin palstan välityksellä kun on liian helppoa muodostaa mielikuva toisesta. Todennäköisesti jos näitä kirjoittajia tapaisi ihan oikeasti niin ei tulisi mitään tappeluja. - realisti
mimmu-seriffi kirjoitti:
Kiitos tästä vähäisestäkin yhteistyöstä.tuossa ketjussa sittenkään olla niin asiatonta tekstiä, että koko ketju piti poistaa. Ettei poiston syy vaan ollut se, että ketjussa oli negatiivistä palautetta sheriffin toimintaa kohtaan, ja sitähän sinä et tunnu sietävän.
Helpompi poistaa koko ketju kuin vastata esitettyyn kritiikkiin.
Hieman uskallan epäillä, ettei ylläpito paljon seuraile sheriffien toimintaa, se tehtävä taitaa jäädä palstan käyttäjille. - Issukka
realisti kirjoitti:
tuossa ketjussa sittenkään olla niin asiatonta tekstiä, että koko ketju piti poistaa. Ettei poiston syy vaan ollut se, että ketjussa oli negatiivistä palautetta sheriffin toimintaa kohtaan, ja sitähän sinä et tunnu sietävän.
Helpompi poistaa koko ketju kuin vastata esitettyyn kritiikkiin.
Hieman uskallan epäillä, ettei ylläpito paljon seuraile sheriffien toimintaa, se tehtävä taitaa jäädä palstan käyttäjille.epäilen minäkin. Ja että mimmulla vielä oli kanttia kirjoittaa, että ylläpito olisi poistellut viestejä. Kyllä palautteen pitäisi pystyä kestämään oli se sitten positiivista ja negatiivista. Ja jos palstalaiset pyytävät vastauksia sheriffiltä tiettyihin toimiin, niin kyllä vastauksia/perusteluja pitäisi pystyä antamaan. En todella ymmärrä, mikä mahtoi olla syynä, kun piti poistaa ne kaksi minulle osoitettua, Tammun ja Sleepyhollowin kirjoitukset. Niissähän ei mitään pahaa pitänyt olla.
- = 2
!!!
- Issukka
voisit vaivautua vastaamaan aiemmin esitettyihin kysymyksiin?? Aikaa sen ei kovin kauaa pitäisi viedä!
- Vieläkään
???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224760Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263190Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262627Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu732343Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171255Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128