Ja listan nimi on paskimmat lentoyhtiöt maailmassa.
http://www.rantapallo.fi/matkailu/kertovatko-matkustaja-arviot-karun-totuuden-nama-10-lentoyhtiota-rankattiin-surkeimmiksi/
irlantilainen halpalentoyhtiö Ryanair, joka löytyy jaetulta 18. sijalta.
Raikuli pääsi listalle top 20
5
242
Vastaukset
- Ihanko tosi?
Kiitos informaatiosta!
- doris7
Itse en mene lentokoneeseen viettämään laatuaikaa vaan haluan päästä paikasta A paikkaan B. Piipahdin juuri Milanossa Ryanairilla ja hyvin kaikki meni, ei mitään traumoja.
- Rauhallinen matkusta
Joo en minäkään tosiaan vaadi lentomatkaltani mitään muuta kuin että se vie minut paikasta A paikkaan B HALVALLA! Nautin sitten perillä kohteessa säästyneistä rahoista ja syön ja nukun hyvässä hotellissa. Ihmettelen sitä kun yleensä ihmiset tulevat koneeseen niin johan alkaa melkoiset tilaamiset jos mitäkin ruokaa ja juomaa yms yms ja sitten alkaakin se kuuluisa vessaralli?? Miksi te ihmiset olette niin kovin rauhattomia? Kannatte niska limassa kaikki omaisuudet koneeseen ja tungette laukkuja muidenkin matkustajien lokeroihin?
Syökää ja asioikaa lentokentällä ennen lähtöä!, elkää koneessa alkako pelleilemään!!! - kummastuttaa1
Mitä Rossija tekee tuolla listalla? Se on hyvä yhtiö.
- Väärällä listalla
Noilla kriteereillä pitäisi Finnairin olla listalla tosi korkealla.
Itse annan kuitenkin plussaa Ryanairille siitä, että on suhteellisen tilavat jalkatilat (tilavammat kuin Finskillä), edessä istuva ei pysty kääntämään penkkiään syliini ja sokerina pohjalla..... täsmällisyys. Toistasataa lentoa Raikulla takana ja vain 1 myöhästyminen osunut kohdalle, sekin vain puoli tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745