aluksi olin kovin kiinnostunut kyseisestä leiristä, mutta sitten kuulin, että siellä kuulemma poltetaan ja harrrastetaan seksiä aika avomesti ja niin pois päin... mutta onko kukaan ollut protuleirillä??? millasta oli???
KUKAAN OLLUT PROTU LEIRILLÄ???!!!
6
417
Vastaukset
- määpä
Ööö... Oliko tuo provo vai mitä? Toivottavasti oli, mutta jos ei ollut, niin tiedoksi vain, että ei tosiaankaan polteta tai harrasteta seksiä. Luulenpa että sulle on vaan koitettu uskotella moista, kun eivät ittekkään oo tienny että mitä siellä tehdään. Kyllä minä oon kuullu niitä joksikin jehovaleireiksi kutsuttavan, että semmosta...
Itse en oo ollu protuleirillä, mutta sisko on. Siellä lähinnä vain keskustellaan kaikista elämänkatsomuksellisista asioista ja leikitään ja puuhataan kaikkea mukavaa leirin painotteisuudesta riippuen. On esim. teatterileirejä, retkeilypainotteisia leirejä ja ruotsinkielisiä leirejä.
En siis osaa kumminkaan ihan tarkasti kertoa mimmosta siellä on verrattuna vaikka rippileiriin kun en kumpaakaan ole käynyt, mutta luulisin, että aika lailla samankaltanen meininki paitti ettei protuleirillä oo niitä jeesusjuttuja.
Tarkempaa tietoa osoitteessa http://www.protu.fi/ - hehku
Protuleirille lähteminen on kyllä ollut yksi parhaita valintoja mitä olen tehnyt.
Ei siellä harrasteta seksiä tai polteta, siellä keskustellaan ja ollaan ihmisten kanssa.
Osa niistä ihmisistä on seurannut mukana, vaikka leiristä on kuusi vuotta.
Mene, mene ihmeessä! - hm....
en oo ite ollu mut kovasti kiinnostas... kaveri oli viime kesänä ja sano et oli ollu tosi hauskaa ja tuskin oli mitää sesktaillu siellä, toi nyt oli jonkun toopen keksimää skeidaa... kannattaa kuulemma mennä!!! puhuu siellä kaiken näkösestä ja tekee kaikkia sketsejä ja pitää hauskaa...
ryhmähenki kuulemma korkea :/ - Alex
Jos olet joku muu kuin taas eräs tietty Hannu, niin täytyy sanoa että sulla on aika pahasti väärä käsitys.
Protun olen käynyt, ja olin tänä kesänä apuohjaajana. Molemmat kerrat olivat ikimuistoisia. Suosittelen kaikille.
Tupakanpoltto leireillä on sallittua (tietyssä tupakkapaikassa, henkilöillä jotka ovat ilmoittaneet polttavansa). Tupakkaa ei tietenkään myydä yms.
Seksin harrastaminen ei kuulu leiriohjelmaan *nauraa* Ei sitäkään ole ehdottomasti kielletty.
Täysiä harhaluuloja nuo jutut.- miepä
kun tuolla palsatalla uskonnot-->rippileirit ja protuleirit kysyin protuleirestä, niin sielöä vain kaksi vastasi, että tupakkaa poltetaan ihan vaoimesti ja joku oli neitsyytensä ohjaajalle menettänyt. mutta tuskin ne ohjaajat mitäöän raiskaajia on, eli on se oma syyntä, jos siellä neitsyytensä menettää.
mutta kyllä aion todellakin mennä sinne. ajattelin lapin vaellusleiriä, tai sitten sitä purjehdusjuttua... mutta toisaalta mulle tulee usein paha olo veneessä, niin meen ehkä lappiin sitten. kiitos kaikille ja anteeksi jos loukkasin jotain näillä epäilyksilläni. :)
- hymy
ei ihme, ettei protua kukaan tunne tai edes halua tuntea, kun hyväuskoset hölmöt uskoo siitä KAIKEN pahan, muttei paljoo hyvää.
Mene ihmeessä, avars maailmankuvaa. Perinteinen ripari pitäs kieltää lailla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1143068Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812065Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041029Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709