Joku viisaampi voi varmaan kertoa, että mistä mahtaa johtua kun illalla vetää lärvit sitten menee nukkumaan ja aamuöllä herää eikä sen jälkeen millään saa enää unta.. Mulla on aina sama juttu...
kertokaahan
3
903
Vastaukset
- Viisas:)
Juu elikkäs tuohan on aivan yleinen ilmiö,joka johtuu alkoholin poistumisesta. ryyppäät,nukahdat tuhannen tuiterissa (tai vielä pahempaa,sammut) ja heräät aamuyöstä hirveään oloon. elimistö reagoi alkoholin poistumiseen niin voimakkaasti,että heräät siihen. toisin sanottuna mitä vähemmän juot/olet juomatta ennen nukkumaan menoa,sen todennäköisemmin yöunesi eivät keskeydy.tämän vuoksi ei kannattaisi juosta suoraan baarista sänkyyn vaan esim. juoda muutama litra vettä ja valvoa ainakin tunti. että semmoista. toivottavasti tämä nyt vähän valaisi asiaa:)
- Darrailija
Samaa vikaa täälläkin, sitten kun promillet alkaa laskemaan tulee se pakkollinen herääminen. Siihen auttaa että ottaa yhden paukun ja jatkaa unia. Tämä siis viikonloppuna toimii, ei suositella viikolla ainakaan jos autolla pitää aamulla mennä. Kumma kyllä mä join vuosia ja nukuin hyvin ja nyt vasta viimeisen vuoden aikana tullut nämä heräämiset. Ratkaisu löytyi siitä että aikaistin juomista, juon (puolet) vähemmän ja tankkaan vettä oikein kunnolla ennen nukkumaan menoa enkä enää loppuillasta juo mitään viinaksia.
- Sikspak
Darrailija kirjoitti:
Samaa vikaa täälläkin, sitten kun promillet alkaa laskemaan tulee se pakkollinen herääminen. Siihen auttaa että ottaa yhden paukun ja jatkaa unia. Tämä siis viikonloppuna toimii, ei suositella viikolla ainakaan jos autolla pitää aamulla mennä. Kumma kyllä mä join vuosia ja nukuin hyvin ja nyt vasta viimeisen vuoden aikana tullut nämä heräämiset. Ratkaisu löytyi siitä että aikaistin juomista, juon (puolet) vähemmän ja tankkaan vettä oikein kunnolla ennen nukkumaan menoa enkä enää loppuillasta juo mitään viinaksia.
Itsellä herääminen ajoittuu usein siihen kohtaan, kun viimeinen alkoholitippa poistuu verestä. Esim kun juo sixpäkin alkaen 19:00, on 0-promillea veressä noin neljältä aamulla (80kg mies). Ja sitten herään. Ainakin jos menee nousuhumalassa nukkumaan, on herääminen varmaa. Eli Viisan ohje on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478