Missä Turun seudulla kannattaa huollattaa Passat? Eilen maksoin tunnin työstä 210 euroa/tunti. Odotin paikan päällä. Kokonaishinta oli 367 euroa.
Mainoksia tulee postiluukusta edullisemmista huolloista, joten nyt saa VW auto jäädä. Tiedän, että monet huollattavat aivan muualla. Eilen ainakin tulin ryöstetyksi. Huoltoesimiehiä istui pöytiensä takana kymmenkunta odottamassa tilauksis. Minun puolestani saavat odottaa niitä edelleen.
Vain firmoilla on varaa huollattaa auto Rueskalähteentien huollossa, ei yksityisellä.
Mihin VW Passat? Ryöstöhinta eilen
4
310
Vastaukset
- kohtuuhinta
Itse olen tehnyt aina autoa vaihtaessa seuraavasti: Jos Auto, Jota on käyty jo koeajamassa, Miellyttää, Niin ennen ostopäätöstä selvittelee huoltohintoja etukäteen useammasta paikasta. Näin välttyy ikäviltä yllätyksiltä jatkossa, Kun huolto tulee ajankohtaiseksi.
- ........
Onhan toi aivan karmea hinta 30 tkm ajon jälkeen. Mieti nyt vähän mitä kirjoitat.
- 18+6
Kyllähän "merkkihuollot" oikeasti ovat rahastusta. Uusi auto ei tarvitse noissa ensimmäisen 50-60 tkm aikana tehdyissä huolloissa käytännössä muuta kuin uudet öljyt, tulpat, jarrunesteet, sisäilmasuodattimen ja vikamuistin lukemisen. Nyrkkipajassa tehtynä työt 40-80 eur ja tarvikkeet päälle. Autoa ei aikuisten oikeasti sen parimmin "merkkihuollossa" tutkita vaikka huollon tarkistuslista sisältää pitkän rimpsun muka-tarkistettavia asioita.
Sitten kun autossa alkaa oikeasti (takuuajan jälkeen) olla vikoja ja korjauksia vaativia asioita, tuollaiset 400-500 euron "huolto"laskut alkavat olla hyväksyttäviä (uudet jarrupalat/-levyt, kuluneita palloniveliä, rikkoutuneita abs- ja lambda-antureita yms..).
- -------
Kato tojoterot käyttää huollossa 15 tkm välein, laske siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11546Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911460Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva191900Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777- 103767
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42731Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29730- 7694
- 60683