Olen perustamassa ruusupenkkiä Espooseen. Haluan penkkiin erisävyisiä valkeita ja vaaleanpunaisia ruusuja tuoksuvia, komeasti pitkään kukkivia, vanhanajan ruusuja. Mitä olisivat lajikkeet?
Vastaukset 5
- hohhoijaa kysymyksiä
googlaa googlaa....jos et muuhun pysty !
Kysymykset on joskus älyttömän laajoja, niihin on lähes mahdoton vastata.
Sama kuin kysyis, aion ostaa uuden astiaston, mitä suosittelisitte ?
No niitä on miljoona ! Mitpä sitä kellekään osaa suositella NOLLATIEDOILLA !
Voisiko vä-hän kertoa edes minkälaiseen ympäristöön, maaperään ja paikkaan sitä kasviansa haluaa ? Aurinkoinen, puolivarjoinen, varjoinen, maaperätietoja ym. - 15vai alle
Vanhanajan kukkivat ruusut* googlaus tai vastaava antaa varmaan paljon esituetietoja.
Jos ei, niin googlaa ruusut, saat tietää lajikkeista ja v a l a i s t u t !
Toivon mukaan. Ruusujaon valtvasti erilaisia, tyhjentävää vastausta ei ole helppo antaa. Hanki esitiedot itse ja kysy sitten sen pohjalta.
Netti on tupaten täynnä lajitietoa. - Multa tuli jo
Joko olet jopa hankkinut mullan ?
- onnea ruusutarhaasi!
suomi24:ssä on ruusut-osiokin.
Jos et ole edes sinne osannut mennä eipä näytä lupaavalta ruusupuutarhurin urasi.
Oletko ehkä onnistunut joskus saamaan kylvämäsi kehäkukat kukkimaan ?
Aloita yksinkertaisista asioista. Opiskele kasveja. Yksinkertaisiakin. Ja alkeita.
Siitä se lähtee.
Kysyjän kysymyksen takaa kuultaa 100%:nen tietämättömyys.
Kaikki kukkaset on ruusuja jos eivät ole tulppaaneja ???
Kuka näihin pellejuttuihin viittii vakavasti vastata ?
Mene edes ruusut-osioon. - RuusunTuoksu
Olipas törkeitä vastauksia :(
Suosittelisin sinulle Vanamonruusua, aivan ihana tuoksu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021172
- 51985
- 119923
- 146903
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.132726En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40689- 70687
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48622- 70609
- 33604
- 81561
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
- 46500
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa33479- 42470