Olen perustamassa ruusupenkkiä Espooseen. Haluan penkkiin erisävyisiä valkeita ja vaaleanpunaisia ruusuja tuoksuvia, komeasti pitkään kukkivia, vanhanajan ruusuja. Mitä olisivat lajikkeet?
Mitä tuoksuvia ruusuja ruusupenkkiin?
5
133
Vastaukset
- hohhoijaa kysymyksiä
googlaa googlaa....jos et muuhun pysty !
Kysymykset on joskus älyttömän laajoja, niihin on lähes mahdoton vastata.
Sama kuin kysyis, aion ostaa uuden astiaston, mitä suosittelisitte ?
No niitä on miljoona ! Mitpä sitä kellekään osaa suositella NOLLATIEDOILLA !
Voisiko vä-hän kertoa edes minkälaiseen ympäristöön, maaperään ja paikkaan sitä kasviansa haluaa ? Aurinkoinen, puolivarjoinen, varjoinen, maaperätietoja ym. - 15vai alle
Vanhanajan kukkivat ruusut* googlaus tai vastaava antaa varmaan paljon esituetietoja.
Jos ei, niin googlaa ruusut, saat tietää lajikkeista ja v a l a i s t u t !
Toivon mukaan. Ruusujaon valtvasti erilaisia, tyhjentävää vastausta ei ole helppo antaa. Hanki esitiedot itse ja kysy sitten sen pohjalta.
Netti on tupaten täynnä lajitietoa. - Multa tuli jo
Joko olet jopa hankkinut mullan ?
- onnea ruusutarhaasi!
suomi24:ssä on ruusut-osiokin.
Jos et ole edes sinne osannut mennä eipä näytä lupaavalta ruusupuutarhurin urasi.
Oletko ehkä onnistunut joskus saamaan kylvämäsi kehäkukat kukkimaan ?
Aloita yksinkertaisista asioista. Opiskele kasveja. Yksinkertaisiakin. Ja alkeita.
Siitä se lähtee.
Kysyjän kysymyksen takaa kuultaa 100%:nen tietämättömyys.
Kaikki kukkaset on ruusuja jos eivät ole tulppaaneja ???
Kuka näihin pellejuttuihin viittii vakavasti vastata ?
Mene edes ruusut-osioon. - RuusunTuoksu
Olipas törkeitä vastauksia :(
Suosittelisin sinulle Vanamonruusua, aivan ihana tuoksu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311