Moi! Olen 18 vuotias mies. Toissapäivänä kun istuin koneella niin alko yhtäkkiä vaa, ilman mitään syytä ainakaan sillo, koska en kuunnellu musiikkia, niin kauhea piippaus. *äni voimistu, oli puoli minuuttia erittäin voimakasääninen piip. Noh se helpotti, mutta silti jäi siriseen päähän. Tämäkö on nyt sitten sitä Tinnitusta?
Mulla on hartiat ja niskat jumissa kyllä, en oo esim ikinä käyny hierojalla. Ja istun koneella paljon koska teen töitä koneella.
Ääni ei haittaa päivisin kun olen ulkona, tai istun esim bussissa/ratikassa. Mutta illalla, ja varsinkin jos herää keskellä yötä, en saa nukutuksi enää.
Ihmiset sanoo että oioi olet vaan niin stressaantunut kun valmistut siksi sinulla piipittää korvissa. No mulla mitään stressiä ole prkl, mä nautin että kohta on juhlat ja opiskelu on ohi!
Ellei tämä piipitys katoa maanantaina kun on juhlat juhlittu niin menen kyllä lääkäriin. Saavat kertoa jos osaavat että miksi näin on onko vika korvassa vai lihaksissa vai mikä on.
Mutta erittäin turhauttavaa, ja hieman pelottavaa :( En halua esim mihinkään sivariin tai b-papereita armeijaan, vaan ihan kunnolla vaa sinnekki. Hemmetti että näin piti käydä.
Kokeilin tänään tällaisia ohjeita aamulla, helpotti hieman niskaa ja hartioita mutta ei piipitystä:
"Nosta hartiat ylös - laske rennoksi - työnnä käsiä eteenpäin. Toista noin 20 kertaa. Pyöritä kyynärpäitä ympäri noin 20 kertaa vaihda puolessa välissä suuntaa.
Niskan sivuosan lihasten venytys: kallista päätä oikeaa hartiaa kohti ja työnnä samalla vasenta kättä alaspäin. Sitten sama toiselle puolelle.
Kaulan etuosan lihasten venytys: kallista päätä sivulle ja käännä katse kattoon. Ja sama toiselle sivulle.
Niskan takaosan ja yläselän lihasten venytys: paina leuka rintaan ja anna yläselän pyöristyä. Käsien paino lisää venytystä."
Tinittää vain, mikä avuksi? Vai pitääkö tottua?
Korvissasoi
1
217
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3347232Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714428- 2083185
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243017- 741962
- 1531846
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2151784Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448