Moi! Olen 18 vuotias mies. Toissapäivänä kun istuin koneella niin alko yhtäkkiä vaa, ilman mitään syytä ainakaan sillo, koska en kuunnellu musiikkia, niin kauhea piippaus. *äni voimistu, oli puoli minuuttia erittäin voimakasääninen piip. Noh se helpotti, mutta silti jäi siriseen päähän. Tämäkö on nyt sitten sitä Tinnitusta?
Mulla on hartiat ja niskat jumissa kyllä, en oo esim ikinä käyny hierojalla. Ja istun koneella paljon koska teen töitä koneella.
Ääni ei haittaa päivisin kun olen ulkona, tai istun esim bussissa/ratikassa. Mutta illalla, ja varsinkin jos herää keskellä yötä, en saa nukutuksi enää.
Ihmiset sanoo että oioi olet vaan niin stressaantunut kun valmistut siksi sinulla piipittää korvissa. No mulla mitään stressiä ole prkl, mä nautin että kohta on juhlat ja opiskelu on ohi!
Ellei tämä piipitys katoa maanantaina kun on juhlat juhlittu niin menen kyllä lääkäriin. Saavat kertoa jos osaavat että miksi näin on onko vika korvassa vai lihaksissa vai mikä on.
Mutta erittäin turhauttavaa, ja hieman pelottavaa :( En halua esim mihinkään sivariin tai b-papereita armeijaan, vaan ihan kunnolla vaa sinnekki. Hemmetti että näin piti käydä.
Kokeilin tänään tällaisia ohjeita aamulla, helpotti hieman niskaa ja hartioita mutta ei piipitystä:
"Nosta hartiat ylös - laske rennoksi - työnnä käsiä eteenpäin. Toista noin 20 kertaa. Pyöritä kyynärpäitä ympäri noin 20 kertaa vaihda puolessa välissä suuntaa.
Niskan sivuosan lihasten venytys: kallista päätä oikeaa hartiaa kohti ja työnnä samalla vasenta kättä alaspäin. Sitten sama toiselle puolelle.
Kaulan etuosan lihasten venytys: kallista päätä sivulle ja käännä katse kattoon. Ja sama toiselle sivulle.
Niskan takaosan ja yläselän lihasten venytys: paina leuka rintaan ja anna yläselän pyöristyä. Käsien paino lisää venytystä."
Tinittää vain, mikä avuksi? Vai pitääkö tottua?
Korvissasoi
1
227
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1359586Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1197788Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin347614Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2427338Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1126088Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k865911Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j495701Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1215621Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit904779Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m333315