riparilla..

enkeli..

Ja taas kysyn tästä mutta en vieläkään tiedä mitään uutta..Pari kertaa ollaan viime tapahtumien jälkee nähty ja halattu..jne..mut..>>Olin tossa heinäkuun puolessa välissä riparilla ja tutustuin siellä yhteen ihanan jätkään(olin tienny sen enne mut vaan nimeltä..), se oli isosena leirillä ja oli todella kiltti ja mukava ja muutenkin ihan ihana ja se on musta muutaman vuoden vanhempi... Se puhu kokoajan kuinka hienot silmät mulla oli ja kuinka pitkät ripset mulla oli ja sanoi mua enkeliksi/enkelikseen. Monet kerrat se istui mun vieressäkin,ja vapaa ajalla mitä siltä jäi isoshommien välissä se oli yleensä aulassa mun aja yhen Tommin kanssa,ja kun me mentiin sieltä riparilta yhtee tapahtumaa ni ku jäin puhelee vanhan tutun kanssa se jäi odottaa mua(yhen riparilaisen kans),vaikka ohjaajat sanoi ettei tarvii ketää odottaa ku alue jossa oltii oli nii pieni ja alueelta ei saisi poistua.Ja kun lakkasin puhumasta tutun kanssa kysyin jätkältä(Ristolta..)Että mihin mun porukan tytöt meni..ne lupas odottaa mua..?Ja Risto sanoi että ei tie.. Ja ehdotti et jos mulle kävis vaa ni voitais kulkee kolmestaa..Ja niin me sit mentiiki..Leirin jälkee Risto tuli meidän kyydissä kotiin jamä pyysin Riston numeronki ja ollaan tekstailtu aika usein..Ja kerran kysyin että tuleeko se mun hautajaisii ni sit se soitti mulle ihan paniikissa että olenko kunnossa ja sanoin että olen ja oon vaan ihan yliväsy ja selkä kipee ja niin edellee..Ja sit se lähetti puhelun jälkee viestin mis toivo mun pikasta parenemista ja niin edellee..J
Pari kertaa olen käynytki Riston tykönä Ekalla kerralla se kertoi että oli menny just poikki likkakaverin kans joka asui Stadissa ja että oli riparilla ihastunu moneen..(!!!)Ja kerto kahen likan nimenki ja että ihastuu helposti.. ja olin se bileissäkin noin kaks viikkoa sitten (Eka en meinannu päästä ja sanoin että en tie tulenko,sitte se sano että tottakai tulen ja sano et edes muutamaks tunniks.Ja kyllä sitte pääsin )ja siellä kun tulin se oli tosi onnellisen näköinen ja halas mua joka ei tietenkää jääny illan ainooksi..kerran se vei mut yhtee nurkkaa ja sit se kyseli kaikkee vaa et mite koulus jne..Sit me halistii siin vähän aikaa ja annettii poskipusui ym..
Mut siin illan aikan ehkä puolessa välissä tuli yks likka jota Risto sano sen kullaks..Ja halas sitäki..eihän siinä mitää että muitaki halailee mut se sano sitä kullaksee..
Eli mitä tää oikee on.. Haluuko se olla mitä…auttakaa.. >>

1

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady

no onpas siinä epäselvä tyyppi :) ymmärrän kiinnostuksesi, sitä sattuu aina kiinostumaan vaikeasti tavoteltavista jätkistä.

mutta mitä tuohon sanoisi..voi olla että hän pitää sinua tärkeänä ystävänä. joten sinun ei kannata tehdä mitään äkkipikasta etenemisen suhteen. tiedän että tämä on vaikeaa, mutta kaikkein helpoin tapa ja varmin on, että kysyt häneltä suoraan sitä että oletko hänelle vain kaveri.

jos olet yrittänyt jotain muuta, ja hän ei ymmärrä vihjailujasi ja jaksaa puhua muista tytöistä sinulle, se on kannattavaa kysyä.

on satuttavaa jos hän vastaa kieltävästi, mutta kyllä siitä pääse yli.. sinä tiedät sen.
      enemmän sinä itseäsi satutat olemalla koko ajan epätietoinen tilanteesta ja kuuntelemalla häntä kun hän puhuu muista tytöistä.

jos et millään pysty kysymään suoraan häneltä, lähetä viesti joka vihjaa selvästi, esim. olisi ihanaa jos voisimme olla enemmän kuin kavereita tms.

ei sinun kuitenkaan tarvitse heti juosta hänen ovelleen kertomaan totuuttu, tai lähettää viestiä :) vaan kerro silloin kun sinusta on oikea hetki siihen.

en tunne sinua tai häntä joten en voi antaa neuvoja kuin oman itseni takaa mutta toivottavasti tästä nyt oli jotain hyötyä :)
      kysy jos jokin jäi epäselväksi.
      ja vielä se, että älä ihmeessä anna hänen "leikkiä" sinulla, ole varovainen hänen kanssaan..sillä onhan hän kuitenkin sinua vanhempi.

tsemppiä ja vahvuutta sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3219
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe