Moro, mikä ahdin ois hyvä ladaan? Kesällä ostan Ladan ja ahdan sen.
Pako ja imusarjan teen itse. Putkistoksi tulee joku 2" tai 2,5" peltipakosarja ilman katteja. Olen saanut käsityksen että vakio männät ei kestä kun 0,5 tai 0,7 bar ahdot. Ja teini suhina dumppi pitää tietenkin olla. Mistäköhän sais tilattua takomännät ja jämäkän kytkin asetelman ? Kemppi lukko tulee perään. Ladan laitan ihan tonttiin ja käyn kääntämässä peltivanteet vanne pajalla.
Jos jollakin on tietoa mistä sais tilattua osia niin laittakaa vaikka linkkejä :D
Lada 1200 pikku lohko tai 1500 isolohko turbotus ??
lada turboboost
1
425
Vastaukset
- boostiavaan
ahdin vnt mallia eli muuttuvasiipinne garretti(vnt) on mulla lada 1500:ssa ja k-jetronic suihkutuksella(saabin ruisku).männät vakiot ja nokka myös.08 ahdoilla 150 hv 7000pm kierroksilla ja vääntö 250nm, . 0-100kmh 7 sek. ei huonosti.
paketilla ajettu 32 000 km ilman isompia murheita.
rakenna huolellisesti, ei mitään sikaflex virityksiä ja ennenkaikkea säädä seos ja sytty hyvin niin pelaa kestää. vnt ahdin voi rikkoontua jos ajelee laihalla(lämpö rikkoo muutuvasiipiset) mutta oikeilla seoksilla ok, se herää myös todella aikaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409