Lada 1200 pikku lohko tai 1500 isolohko turbotus ??

lada turboboost

Moro, mikä ahdin ois hyvä ladaan? Kesällä ostan Ladan ja ahdan sen.
Pako ja imusarjan teen itse. Putkistoksi tulee joku 2" tai 2,5" peltipakosarja ilman katteja. Olen saanut käsityksen että vakio männät ei kestä kun 0,5 tai 0,7 bar ahdot. Ja teini suhina dumppi pitää tietenkin olla. Mistäköhän sais tilattua takomännät ja jämäkän kytkin asetelman ? Kemppi lukko tulee perään. Ladan laitan ihan tonttiin ja käyn kääntämässä peltivanteet vanne pajalla.

Jos jollakin on tietoa mistä sais tilattua osia niin laittakaa vaikka linkkejä :D

1

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boostiavaan

ahdin vnt mallia eli muuttuvasiipinne garretti(vnt) on mulla lada 1500:ssa ja k-jetronic suihkutuksella(saabin ruisku).männät vakiot ja nokka myös.08 ahdoilla 150 hv 7000pm kierroksilla ja vääntö 250nm, . 0-100kmh 7 sek. ei huonosti.
      paketilla ajettu 32 000 km ilman isompia murheita.

rakenna huolellisesti, ei mitään sikaflex virityksiä ja ennenkaikkea säädä seos ja sytty hyvin niin pelaa kestää. vnt ahdin voi rikkoontua jos ajelee laihalla(lämpö rikkoo muutuvasiipiset) mutta oikeilla seoksilla ok, se herää myös todella aikaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1390
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1289
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1086
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1068
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 65
      754
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      737
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      718
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      681
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      637
    Aihe