Moikka kaikki! Olen tänä vuonna 18-vuotta täyttävä tyttö, joka etsisi satunnaisia lastenhoitokeikkoja Vantaan ja Helsingin seuduilta. Olen vastuuntuntoinen,ahkera ja joustava työaikojen suhteen. Osaan laittaa ruokaa eikä moppiinkaan tarttuminen ole minulle mitenkään ylitsepääsemätön asia.
Minulla itselläni on 6-vuotias pikkuveli, jota olen hoitanut säännöllisesti siitä lähtien kun hän täytti 4. Olen myös hoitanut perheen tuttavan lasta (5-vuotias) satunnaisesti.
Kielitaitoni on hyvä.Puhun sujuvaa englantia ja venäjää.Ruotsi menee myös jotenkuten.
Jos kiinnostuit, voit ottaa yhteyttä numerosta 0452589909 tai sitten laita tähän keskusteluun sähköpostiisi niin otan sinuun yhteyttä. Ja siis tosiaankin lisätietoja on mahdollista saada kuvan kera.
Lastenhoitaja Vantaa ja Helsinki
lastenhoito123
1
169
Vastaukset
- jasima
Hei,
vieläkö etsit keikkoja? Olisi 26.7. helppo iltakeikka Vantaan Jokiniemessä, laita meiliä, jos kiinnostaa. [email protected] :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022336- 1191895
- 901493
- 1381449
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631131Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221130- 511097
- 381042