Eli onko kellään kokemusta täälä rfsu:n raskaustestistä. Menkat ny myöhässä vasta 2 päivää, mutta nännejä aristaa (mitä ei ikinä ole ollut menkkaoireena). Lisäksi finnejä on pukannut ei ole ikinä ennen ollut kuin tyyliin 1 kuussa :D) No kuitenkin ostin tänään rfsu:n raskaustestin (jossa 2) tein toisen tänään, en kuitenkaan aamu pissasta, ja siihen tuli haalea (hyvin haalea) viiva, jossa kuitenkin vaaleanpunaista väriä. Onko viivanpaikka, vai onko hcg vain matalalla vielä? Haluaisinkin nyt kuulla muiden kokemuksia testistä :)
Onko kellään kokemusta rfsu:n raskaustestistä?
7
6683
Vastaukset
- miimeibii
Samalla testillä testannut ja pari päivää sen jälkeen kun menkkojen olis pitäny alkaa,...selvä viiva tuli.
- nappula3
Itse käytin samoja testejä, tosin mulla oli silloin ollu 1,5 viikkoa menkat myöhässä. Ekan tein samana iltapäivänä (tuli selkeä viiva), ja toisen vielä seuraavana aamuna, jossa oli myös viiva erittäin selkeä. Helppo käyttöisiä testejä ovat :)
- rv9+2
itsellä tuli haalea viiva kuukautistenoletettuna alkamispäivänä ja uuden testin tein 2 pv jälkeen päin ja silloin vähän tummempi. viikon jälkeen tein preagcheckin raskaustestin ja selvä viiba tuli :)
- hahaha
siis sinä olet niiin raskaana! HERRANJESTA!
- kokemustaontäälläkin
Oletko käyttänyt hiljattain jälkiehkäsypilleriä? Itsellä oli samanlaisia oireita n.3viikkoa jälkiehkäisyn jälkeen.Tein 4 raskaustestiä ja joka toinen oli negatiivinen ja joka toinen ns.haamuviiva. Välissä oli todella niukat ja lyhyet(2pv) menkat. Itsellä oli nipistelyn tunnetta mahassa, rintojen arkuutta ja pahoinvointiai. Kuukauden jälkeen jälkiehkäisyn otosta soitin lääkääriin, jossa todettiin hormonien olevan vain sekaisin.
- chellam
sain vaaleanpunaisen haamuplussan vk 3 6... se oli todella haalea viiva mutta kuitenkin punertava ja oli siis plussa. aikaisemmin kun tein yhden negan sillä ei siitä mitään viivan paikkaa tullut.
- kohta kolmen äiti
Itse testasin viime syksynä kyseisellä testillä ja kyl siihe pärähti ni iselkeet viivat ettei arvailuille jääny varaa..Tosin raskaus viikkoi oli sillon jo 6 1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823706Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g60776Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745