olen tavannut netissä erään henkilön mutta jotenkin epäröin tavata hänet livenä monen pieleen menneen suhteen takia, miten tämän kanssa käy? myös perheeni tilanne askarruttaa, toisella lapsellani on aika pahoja käyttäytymisongelmia koulussa sekä kotona, näihin haluaisin saada jotain valaistusta ja selkoa miten kaikki selviää vai selviääkö ollenkaan ja jos niin miten... myös raha-asiat....
selviääkö vai ei
3
78
Vastaukset
- Älä hyvä ihminen
Kysele neuvoja eläämääsi miltään "ennustajilta",kukaan ei tiedä eikä näe ennalta sinun eikä kenenkään muunkaan asioita.
- hukassa(ko)
kyseleehän täällä moni muukin vaikka mitä
Hei
sinä olet realisti, jolla on onnen siivet selässään. ei niin pahaa tapahtumaa, ettetkö sinä selviäsi!
tähän lapseesi näen niin, että siitä tulee kirjeenvaihtoa. hänellä ei ole niin tarkkoja rajoja elämässään, mitä hän tarvitsisi, siksi hän uhoaa. ole tiukka säännöissäsi, sillä tavalla saat parhaiten tukea myös ulkopuolelta.
lapsesi arvostaa sinun tarmokkuuttasi, kun asetat rajoja. vaikka niitä ei aina kuunneltaisi, ne osoittavat kuitenkin välittämisestäsi. en näe sinua ihmisenä, joka helposti itkee ja pillastuu, sinulla on realiteetti ja järki sydämessäsi.
tämä nettituttavuus saattaa tuntua sinusta lapselliselta ajan mittaan, mutta hänessäkin on omat hyvät puolensa. näen kaksi nettituttavuutta, jotka haluaisit tavata. toinen on mies, toinen on nainen. he ovat kuin aivan eri planeetalta.
en ainakaan näe tässä, että rakkaus olisi vielä oven takana kolkuttamassa. mutta niistä entisistä suhteista kannattaa ehdottomasti päästää irti kokonaan, ne ovat olleet sinun arvokkaita elämänkokemuksiasi, voit jo laittaa ne mappiin, ei niitä tarvitse enää verrata tähän nykypäivään.
kyllä sinä taloudellisesti pärjäät, lähetät myös viestin jonnekin, mistä saat positiivisen vastauksen. tässä näkyy taloudellinen sopimus, tai tukiraha.
sen allekirjoittaa nainen.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416