Hei! Kirjoitan sinulle ystäväni hyvien kokemuksien perusteella tiedät asioita. Olen itse tullut muualta tänne hesaan ja tapasin mukavan saman henkisen työ parin jota olemme olleet 3 v. Hän haluaa nyt eri osastolle ja hän alottaa syksyllä siellä Mikä tuli väliin ( yksityis elämä on omaamme).Olen kyllä neuvonut ja sanonut ettei ELÄTTÄIS MIES YSTÄVÄÄNSÄ rakasta 42 v. joka eikä mene töihin.Eikä mene myöskään työkkäriin. Rikkaasta perheestä ,mutta kotia ei ole tuloa.
Keskiyö /tuntijasi
Työtoveri
3
127
Vastaukset
Hei
en vielä ehdi tälle palstalle, mutta haluan sanoa pikaisesti, että ilahduin kovasti viestistäsi.
t. Keskiyö- Työtoveri
Hei ,tuntijasi/ keskiyö ilahduit viestistäni 28.5.13.Mielestäni minä olen odottanot tarpeeksin pitkään vastaustasi.Edelleen teen tämän ystäväni .tiekkarin kautta.
- Työtoveri
Hei Keskiyö !!! Sanoit , että ilahduit viestistäni,nutta mihin jäi VASTAUS minulle ????.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683